Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga ook op zeilkamp ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van de mensen die mee waren bijna allemaal goede verhalen gehoord. Er zijn er wat die met z'n tweeen komen, maar ook als je alleen gaat kom je er snel genoeg tussen, lijkt mij geen probleem. (moet je wel durven, niet iedereen doet zoiets, maar kan met gemak). En voor de rest de activiteiten die ze doen, vanuit de camping organiseert Stam Outdoor allerlei activiteiten, ook voor de vinea. Die zijn gewoon nederlands, dus geen lastige franse uitleg over hoe je je rafting spullen vast moet maken enzo. Ik heb zelf ook enkele activiteiten gedaan, echt heel leuk, maar had van mij wel heftiger gemogen, dus ik denk dat je het sowieso aankunt. Mocht je nog vragen hebben, mail of pm gerust. En ik heb ook nog wel een mailadres voor je van een van de zonen van de campingbaas (4 kinderen van 15 tot over de 20), daar hadden we op de camping contact mee en nog wel. Die zijntweetalig (nederlands en frans) dus is geen enkel probleem. En terras 's avonds is aante raden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Thanx voor de reactie!! Klinkt inderdaad wel leuk en gezellig... alleen mag ik waarschijnlijk niet meer naar Canigou en ga ik waarschijnlijk alleen op zeilkamp. Zit namelijk nu nog op ondergewicht en ben nog aan t vechte tegen anorexia...dus of het tegen die tijd beter gaat en of ik dan al zoveel activiteiten kan/mag doen is niet echt zeker... Toch bedankt voor de reactie en ga er toch weer ff over nadenken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kheb me al aangemeld voor kamp Canigou. . . . ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wanneer ga jy?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kga van 4 tot 13 augustus, en jullie? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aah, Jammer. Wy gaan begin juli.. eehm. 7 juli volges mij. Jammer, anders hadden we iemand gekend. 8) Weet jy misschien andere "site's" waar ik kan kyken of er mensen naar toe gaan? ![]()
||
![]() |
Citaat:
je zou nog op andere forums kunnen kijken.. . bijv. die van de cosmogirl of ellegirl. Maar op ellegirl zitk zelf ook regelmatig, en daar hebk nog niet iemand gesproken die ook naar canigou gaaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en alvast; HEEEL veel plzier he. ![]() xx
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel meer reizen, maar wij overnachten ook, wij eten ook en wij hebben ook activiteiten, en meer vrijheid, en wij gaan hopelijk vanalles beleven! Jullie doen alleen een ander type vakantie, dat maakt het er niet minder leuk om toch. Fijne vakantie gewenst! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() we zullen zien ![]()
||
![]() |