Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2007, 20:25
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Hallo allemaal,

Wist niet zo goed wat voor naam ik de topic moest geven dus heb ik maar wat catchwoorden gebruikt. Ik weet namelijk niet precies waar het nou aan ligt.
Het zit zo heb vandaag een draarloze router gekocht van sitekom. Heb ik netjes aangesloten (wel met moeite ben echt een LEEK op netwerk gebied). Vanaf mijn "vaste pc" heb ik de router ingesteld. Nu heb ik een laptop van Acer met vista er op. Ik naar netwerken zoeken en in het lijstje stond wonder boven wonder mijn netwerk! Tot dusver alles ok. Ik ben verbonden met mijn eigen netwerk heb de sleutel ingevuld, signaal is goed alles is goed. Ik kan gewoon msnen maar het probleem is dat ik niet op internet explorer kan komen. Dus als ik explorer open maakt ie geen verbinding met sites. Maar ik heb wel verbinding op msn. Heel vaag dus (voor mij). Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Heb ik iets niet goed ingesteld oid? heb al een beetje rondgekeken op internet (via de "vaste pc" werkt wel alles). maar zoals ik al zei ik ben een leek ik weet niet waar ik moet beginnen.

hopelijk kan iemand mij hier helpen, ben al vanaf vanmiddag aan het kutten en ik krijg het niet voor elkaar.

dank u!
Oud 16-12-2007, 14:15
Vinniebar
Vinniebar is offline
extra -> internet opties -> verbindingen

Misschien dat je 't daar kan/moet instellen...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 17:54
Koning
Koning is offline
Klinkt als een DNS probleem, wat zegt Vista als je je muis over het icoontje van je WiFi houdt, lokaal of lokaal en internet?

Overigens zou ik je bericht voortaan wat netter opstellen, het is zo'n lap tekst op deze manier.
Oud 17-12-2007, 09:44
M@rco
M@rco is offline
--> S&M

DNS probleem zou kunnen ja. Wat gebeurt er als je in Internet Explorer niet een URL maar direct een IP adres invult? Bijvoorbeeld http://194.109.64.186.
Oud 19-12-2007, 11:10
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
bedankt voor de reacties, middela is het opgelost. Het lag gewoon aan de beveiliging windows en norton lagen elkaar in de weg vandaar. toch bedankt voor de reacties!
Reageren

Regels voor berichten