Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2007, 18:41
desperadoz
desperadoz is offline
Een van mijn levensdoelen is om een keer naar Californie te gaan. Levensdoel kan wel wat groot klinken maar het is wel zo dat ik er echt een keer heen wil in mijn leven. Nu zit ik te denken om dat na mijn studie een keer te doen. Hoe duur zou dat zijn om vanuit Amsterdam gewoon naar Californie te vliegen, naar bij voorkeur Portland, LA , San Francisco enzo. En als je daar een weekje blijft ofzo, hoe duur zou dat bij elkaar worden. Alvast bedankt
Advertentie
Oud 09-12-2007, 18:53
Verwijderd
Naar San Francisco is niet zo duur hoor, neem een weekje een hostel en je bent voor 650 a 700 wel klaar hoor, voor reis en hostel dan.
Oud 09-12-2007, 20:43
Ieke
Ieke is offline
Beter spaar je wat langer en ga je dan een rondreis maken aan de westkust en neem je dingen als de nationale parken mee.

Persoonlijk vind ik San Fransisco leuker dan LA qua stad.

Dit hoort overgens op verre bestemmingen.
Oud 09-12-2007, 22:16
Thunder Child
Thunder Child is offline
LA zuigt en ga er alsjeblieft niet meer dan 2 dagen heen. Dan weet je namelijk dat LA zuigt en kun je weer verder.
SF is leuk. Ik kan je ook aanraden om langs San Jose te gaan, zeer aangename mensen daar.
En een ticket naar SF hoeft je maar 500 euro te kosten (dat deed het iig voor mij). Dan kun je daar een auto huren of kopen (voor weinig).
Oud 17-12-2007, 17:52
Joyceb
Joyceb is offline
Als je vanaf Dusseldorf naar SF gaat, dan kan je voor (onder) 400 euro al in SF zijn. Mijn goedkoopste ticket die ik ooit vond was 340 met United, maar weet niet precies meer vanaf welke luchthaven.

SF is heerlijk. San Diego is ook een aanrader, LA vind ik niet echt een superstad.. what else? Nationale parken zijn idd erg leuk, als je d'r toch in de buurt bent: de Grand Canyon, maar dan moet je wel naar een andere staat. De highway van SF naar LA/San Diego via de kust is een aanrader.. kom je ook via Santa Cruz (toch) en schijnt erg relax te zijn.
Oud 18-12-2007, 21:33
Thunder Child
Thunder Child is offline
Nee Santa Cruz is de 17, volgens mij heb jij het over de 1... die heb ik namelijk ook gereden

Regels voor berichten