![]() |
|
Hoihoi
Ik wil van mijn prepaidsim af en wil dus overstappen op een abonnement. Ik heb al een telefoon en wil dus een sim-only abonnement. Ik bel en sms niet heel veel dus kwam ik uit bij deze aanbieding en dan de tweede, die van €8,95 per maand. Ik ben niet zo heel handig in dit soort dingen dus daarom vraag ik jullie hulp, voordat ik aan een of ander achterlijk abonnement vast zit. Wat betekent die €25 in dat groene gedeelte? En er staat Prijzen zijn geldig tot: 31 januari 2008, betekent dat dat in 2009 mijn abonnement €12,50 wordt of €25 per maand? Is dit sowieso wel een slim/betrouwbaar abonnement? Bedankt ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Voor hetzelfde geld heb je op die site bij Vodafone meer belminuten (250 ipv 150) en het netwerk van Vodafone is ook gewoon dik in orde naar mijn ervaring. (ik heb zelf nu Debitel op het Vodafone netwerk, dit wordt momenteel niet meer aangeboden, zo goedkoop vind je het echter niet meer, namelijk 7 euro voor 250 minuten)
Het probleem van Debitel is dus dat hun actie vaak (altijd?) maar 1 jaar geldt, dat lage tarief heb je maar een jaar en dan moet je om het voordelig te houden afwachten of ze je een aanbieding tot verlenging doen, wat niet altijd gebeurt. Anders ga je dus die 12,50 betalen. Je kunt ook overstappen zoals hierboven aangegeven is, wat het weer omslachtig maakt. Zelf ga ik nu over op Vodafone zonder Debitel tussenkomst en ik heb me door simshop.nl laten verzekeren dat de prijs die je hiervoor in het begin betaalt altijd blijft gelden, dus altijd 8.95 euro. (Dat het doorlopend dezelfde prijs is kun je hier ook zien http://www.gsmeasy.nl/resultaten.php...id_zoekfilter=) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is het bij Vodafone niet of/of, er staat namelijk een + en geen /. Als je hier kijkt zie je ook dat het sturen van een sms 0,00 kost binnen het tegoed: http://www.vodafone.nl/shop/package/...questid=216611
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Handtekening voor ontvangst telefoon en abonnement? Daantje_0705 | 2 | 22-11-2016 07:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuizen hoe én wat? BfmvFreakx3 | 4 | 21-07-2009 20:59 | |
Software & Hardware |
[ADSL] ADSL-abo zonder tel-abo mogelijk?? Atje85 | 52 | 26-08-2004 10:46 | |
Lifestyle |
pappie of self made man Ninnoc | 133 | 20-09-2003 16:20 | |
Software & Hardware |
Met iemand anders zijn telefoonabonnement op internet BlueSkyraider | 7 | 28-02-2003 11:29 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? II Mysterons | 467 | 28-11-2002 10:12 |