Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2007, 18:33
girl88
girl88 is offline
Hallo allemaal,
ook ik heb een vraag..
Ik vind al een tijd een jongen leuk alleen hij heeft een vriendin op afstand. Ik ben nogal verlegen en dat werkt dus niet echt mee. Van het zomer heb ik met hem gesproken en ben ik bij wedstrijden van hem wezen kijken. Op een gegeven moment had ik zijn msn gevonden op een site van hem en heb ik hem toegevoegd. Hij heeft me geaccepteerd en hij vond het helemaal niet erg dat ik hem had toegevoed. Verder hebben we hele leuke gesprekken gehad. Hij was erg geinteresseerd en stelde allerlei vragen over school, muziek, films, eten, drinken etc. Echt elkaar leren kennen. Ook is hij bij mij in de winkel langs geweest, dat stelde hij zelf voor en is ook langsgekomen. Later nog een paar keer op msn gesproken. Nu is hij al een hele tijd niet meer online geweest, maar als ik bij zijn wedstrijd ben dan kijkt hij wel, en zegt gedag, hij laat merken dat hij ziet dat ik er sta maar loopt wel door maar dat komt doordat hij meteen naar binnen moet van de trainer. Verder stond er nog een gaar gedicht op een site van hem en voelde hij zicht laatst niet happy en was er een lied wat zou kunnen duiden op dat het uit is met zijn vriendin maar dat weet ik niet cker.
kunnen jullie me advies geven?
alvast bedankt
groetjes girl88
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2007, 22:13
Verwijderd
Zowieso niet aanpappen met iemand die een vriendin heeft. Of het nou immoreel is of niet, t werkt niet (mijn ervaring dan)

En misschien op msn es naar vragen..dan weet je t iig zeker.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 22:29
Verwijderd
Als het inderdaad niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin, kun je het vuur wat aanwakkeren door duidelijk aan te geven dat je beschikbaar bent. Dan stel je je wel kwetsbaar op, en loop je het risico 'slechts' een rebound te worden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:37
Pluis
Pluis is offline
allereerst: nooit stoken in relaties, dat gaat hij je niet in dank afnemen
verder kan je natuurlijk gewoon veel met hem blijven praten. en idd wat get psycho al zei: je kan hem best eens geïnteresseerd vragen van joh gaat het nog allemaal goed met jou en je vriendin? Dat vertelt hij je vast wel, en dan weet je waar je aan toe bent. Maar voor de rest vrees ik toch echt dat je van hem af moet blijven.
Oud 18-12-2007, 17:53
girl88
girl88 is offline
Hey bedankt voor jullie reacties maar ik wil ook graag weten wanneer iemand nou geinteresseerd is, waar je dat aan kan merken..
dus misschien kunnen jullie me daar ook advies over geven
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 21:14
Buster
Buster is offline
Ja dat is niet echt uit te leggen denk ik. Iedereen laat dat anders merken. Ik zelf vind dat ook altijd onzettend moeilijk om te peilen.
Het ene moment denk je iets te zien, en het andere moment weer niks.

Ik denk dat je beter gewoon echt op de man af (misschien met niet zoveel woorden) kan vragen wat hij voelt. Gewoon met wat tacktische vraagjes. Als hij niet op msn is kan je natuurlijk ook gewoon een mailtje sturen en het daar in verwerken..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 22:29
Magican
Magican is offline
Citaat:
Hey bedankt voor jullie reacties maar ik wil ook graag weten wanneer iemand nou geinteresseerd is, waar je dat aan kan merken..
Als hij het zegt.
En zelfs dan kan het gelogen zijn.
Oud 18-12-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Laat hem het contact initiëren.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:02
Poepkind
Poepkind is offline
nou ja dat hij een vriendin heeft lijkt me geen belemmering om hem wat vaker te zien enzo.
Oud 20-12-2007, 13:14
Pluis
Pluis is offline
Waar je aan kan merken of iemand geïnteresseerd is.. tja, dat verschilt heel erg per persoon.
Ik denk dat het in het algemeen wel bestaat uit veel contact zoeken, en als je bij elkaar bent elkaar vaker aankijken, en als je elkaar aankijkt je blik wat langer vasthouden, subtiele aanrakingen als je met elkaar praat. Eigenlijk alles wat jij ook doet als je iemand leuk vindt. Zó anders zijn jongens nou ook weer niet
Oud 20-12-2007, 18:41
I C U
I C U is offline
Lachen, oogcontact, elkaar opzoeken... Zoiets. Over het algemeen voel je het wel aan, denk ik. Maar, zoals de meesten al gezegd hebben, het verschilt per persoon. Je zou bijvoorbeeld toch meer contact met hem kunnen zoeken, bijvoorbeeld een mailtje ofzo. Heb je wat lef voor nodig omdat het wel aangeeft dat je min of meer geïnteresseerd bent, maar als je het luchtig houdt... Tja. Doe je ding
Oud 05-01-2008, 18:33
smiletoyou
smiletoyou is offline
Inderdaad, dat hij steeds naar je kijkt, lacht, knipoogt, mailt, smst, msnt!
Hij is dan anders tegen je!
Kijk eens wat er gebeurt als je heel leuk tegen hem doet, misschien is hij dan heel happy?!

...Hou moed, en geef het niet op!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 19:22
Fish!
Fish! is offline
Gewoon vragen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten