Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Terwijl je eigenlijk een 7300GT gekocht had toch? Volgens mij probeert die winkel haar overbodige voorraad die ze niet meer verkocht krijgen bij jou te dumpen.
De 9600 kaarten zijn ook alweer redelijk verouderd maar je kunt er nog steeds redelijk op gamen. Of dat ding beter is dan een 7300GT zou ik je echter niet kunnen zeggen. |
![]() |
|
Nee, je moet pas blij zijn als je krijgt waar je voor hebt betaald.
Ik vind het sowieso een erg gek verhaal, op de factuur staat dat er een PCI Express kaart in zou moeten zitten en in plaats daarvan smeren ze je stokoude AGP-kaarten aan. Dan zal de rest van het systeem ook wel niet zijn wat je dacht gekocht te hebben. Of je verzint de boel bij elkaar, of je hebt een PC gekocht bij een stel oplichters...
|
Een ATI 9600 ligt ongeveer op het niveau van de Geforce 5700.. Mogelijk de 7300 ook, daar low-end kaarten in een serie de neiging hebben om langzamer te zijn dan de betere kaarten van de serie(s) daarvoor.
Maargoed, zoals gezegd, ik vind het allemaal wat sterk klinken. Het is voor zover ik weet niet mogelijk een AGP kaart in 'n PCI-E slot te duwen zonder iets kapot te maken ![]() Gelieve de naam te geven van de winkel waar je dit haalt, zodat niemand daar ooit heen gaat.. |
![]() |
|
ik zou het niet pikken, die ouwe rommel
op die 7300 zitten bijv. shaders die op de 9600 niet zitten, dus al zou de laatste qua rekenkracht sterker zijn (wat ik me niet voor kan stellen), je kunt met de 7300 nieuwere games aan===> ik zou toch zeer pissig worden!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jezus, die kaart zit in de oude pc die ik hier heb staan voor oude spelletjes.
Dit kan maar beter een hele grote vergissing zijn van degene die die pc voor je heeft gebouwd.
|
![]() |
|
|