![]() |
|
![]() |
Er is een nieuwe teaser uit voor het vervolg (dat al 10 jaar in de maak is) op de klassieker Duke Nukem 3D (1996, PC)
http://www.gametrailers.com/player/29075.html Op zich niet veel boeiends, een paar vijanden te zien en Duke Nukem himself. Alleen zijn kop is niet zo mooi gemaakt. Maar er is nu meer hoop dat het spel binnenkort uitkomt. En ja, er zijn al talloze grapjes gemaakt over deze lange development tijd... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
anyways k zag net dezelfde teaser met een andere voice-over.. wss heb k in eerste instantie een soort beta-versie gezien die al aardig snel vervangen is door een final. als k de link nog kan vinden zal k m posten.
|
![]() |
Er zijn nog voldoende Duke fans die hier al een aardig tijdje op wachten hoor.
Alleen of het spel wereldwijd aan gaat slaan, dat valt te betwijfelen. Het zou best wel lollig zijn als de meeste mensen het spel klote gaan vinden en het daardoor een grote financiele en kritische flop wordt. 10 jaar development voor niks. Laatst gewijzigd op 22-12-2007 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De serie is gewoon dood en begraven, ingehaald door andere helden, andere series.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tuurlijk zullen er altijd wel mensen zijn met die graag met de menigte meelullen, echter zelf ik check het eerst zelf voordat ik mijn mening geef over deze game ![]() Overigens was ik juist een van de personen die Daikatana best vermakelijk vond.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
E3 topic m3tr01dm1nd3d | 15 | 02-08-2008 18:03 | |
Games |
Coolste/Beste/Sterkste/Engste wapens Rerisen Phoenix | 102 | 19-05-2004 02:37 | |
Games |
GTA: Vice City voor PC confirmed! Manus J. van Alles | 8 | 22-12-2002 12:33 | |
Games |
Waar blijven ze??? gna | 9 | 07-10-2002 19:11 |