Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2007, 14:24
tltes
tltes is offline
heey hoi heey

mijn zoontje is erg ziek en heeft leukemie en kan niet naar optredens van di-rect wie kan hem blij maken met dingen van zijn favoriete rockband

geen hitkrant artikelen en dvd's want die hebben we al
je mag wel artikelen en spullen van di-rect geven zoals krantenartikelen en t-shirts
de cd demo als je die heb mail me dan even graag mailen met een foto erbij maar dat hoeft niet

liefs tim en monique alvast bedankt
Advertentie
Oud 27-12-2007, 16:33
Spammie
Spammie is offline
Ik weet niet of dit serieus is maar dat mag ik wel hopen, anders vind ik het erg stijlloos om op deze manier aan spulletjes te komen maar goed.

Ik zou dus eigenlijk zeker willen weten dat het geen troll-verhaal is en dat je echt een zoontje hebt die erg ziek is. Als je dit aan kunt tonen, wil ik nog wel even kijken of ik nog wat heb liggen. Ik denk geen posters maar volgens mij wel een signeerde singel en twee cd's.
Oud 28-12-2007, 18:45
Verwijderd
Dit is gewoon een hoax, tenminste ik kreeg dit in mijn mailbox ookal een aantal dagen geleden met het mail adres tim_ackermans[at]hotmail.com. Niet op reageren dus. (tot het tegendeel bewezen is )
Oud 28-12-2007, 19:24
Verwijderd
Dan sluit ik bij dezen het topic.
De TS heeft niets meer van zich laten horen en als ie dat nog wel wil doen, merken we het vanzelf wel weer...
Advertentie

Regels voor berichten