Advertentie | |
|
![]() |
|
- net zoveel blijven sporten als ik nu doe
- goede cijfers voor mijn master (blijven) halen - afstuderen! - een leuke baan vinden - veel leuke dingen doen met vriendje/vriendinnen/familie maar dit zijn allemaal dingen waar ik al mee bezig ben, dus hoop niet op een grote omslag maar juist op doorgaan zoals ik nu bezig ben.
|
Ik ga iig tot februari stoppen met alcohol, alle soorten in alle situaties. En vanaf daar ga ik mijn alcoholgebruik beperken tot wijn bij romantische avondjes met de andere sexe
![]() ![]() ![]() Waar wel tegenover staat dat ik vanavond nog eventjes helemaal los ga ![]()
|
![]() |
- rijbewijs halen (meer een doel, maar toch)
- gaan studeren in september -> pabo - niet meer vasthouden aan eetstoornis - werken aan zelfbeeld - genieten van leuke dingen ![]()
|
Mijn goede voornemen is dat ik geen goede voornemens maak. Goede voornemens zijn er om niet uit te komen en als ik inderdaad iets wil veranderen, kan dat ook door het jaar heen, daar heb ik geen 1 januari voor nodig. Verder heb ik wel een lijstje in mijn hoofd van dingen die ik dit jaar wil bereiken zoals m'n diploma halen, studie vinden, beginnen met rijlessen etc.
![]()
|
- Afvallen
- Meer sporten - Meer discipline opbrengen voor de universiteit (dus, geen colleges overslaan, niet eerder wegsneaken, goed studeren, geen uitstelgedrag) - Genoeg slapen (dus niet door de week feesten, niet tot s nachts rondhangen met vrienden) Zoiets ongeveer. Ik heb het de afgelopen 2 maanden ernstig laten versloffen, als in veel te veel chillen en veel te weinig studeren. En nu zit ik met de stress en de tijdnood en vanaf nu gaat het anders ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Goede voornemens voor 2017 WolterB | 102 | 21-12-2017 21:23 | |
Algemene schoolzaken |
Goede voornemens?? Verwijderd | 18 | 20-08-2010 11:41 | |
De Kantine |
Goede voornemens? MisSunshine | 41 | 05-01-2010 18:53 | |
De Kantine |
Goede voornemens? Verwijderd | 130 | 10-12-2003 13:46 | |
Algemene schoolzaken |
Goede voornemens voor 't nieuwe schooljaar? Verwijderd | 42 | 05-07-2003 22:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Goede voornemens- betoog Nederlands Verwijderd | 0 | 20-01-2003 18:11 |