Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je gewoonlijk vraagt van, ga je mee de stad in, dan is dat toch gewoon omdat je het leuk vindt met die persoon om te gaan? En juist als je je eenzaam voelt zoek je anderen op, dan moet je niet denken van, "ik mag niet met anderen omgaan, want dat doe ik alleen voor men eigen bestwil." Als je je er niet beter door zou voelen, zou je het namelijk niet doen. Als iemand zich eenzaam voelt en hij/zij zou aan mij vragen of ik hem/haar gezelschap wil houden, zou ik me eerder vereerd voelen dan dat ik denk van, "sjonge, die wil alleen met me afspreken omdat ie zen gevoel kwijt wil" (niet zo erg natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel) Maargoed, je geeft zelf aan dat je eerst gaat proberen jezelf alleen thuis te vermaken, dat is een goed idee. Gewoon doen waar je zin in hebt. Denk er ook over na: "waar heb ik nu zin in" en dan doe je dat, of dat nu alleen is of met iemand anders.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jep ik heb een baantje, druk met school en heb zo nu en dan een hobby. Ik ben ook altijd blij geweest als ik weer ff thuis was en even kon relaxen. Maar dat is blijkbaar dus helemaal omgeslagen.
Zoals je ookal aangaf vinden mn vrienden het niet vervelend als ik ze uitnodig/meevraag, misschien dat dat meer bij mezelf ligt. Hč ik werk wel lekker tegen zeg ![]() Iig ik slaap de laatste tijd slecht, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft. Laatst gewijzigd op 15-01-2008 om 21:33. Reden: stomme schrijffout |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #140 Missy1234567890 | 499 | 10-01-2009 20:17 | |
Psychologie |
moeite met mezelf C-Cee | 2 | 24-08-2005 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Liefde & Relatie |
weer contact met zijn ex :S krummie | 10 | 22-07-2003 08:34 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |