Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2007, 21:22
No Soup For You
No Soup For You is offline
ik twijfel. iemand ervaringen?
Advertentie
Oud 15-11-2007, 19:03
]{ing
]{ing is offline
Niemand waarschijnlijk, ding is net nieuw. Daarnaast het is een LG. Koop een Sony of Nokia.. of een of andere smartphone van HTC e.d.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:34
Verwijderd
Wat King zegt: liever sony of nokia of een htc.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:25
Verwijderd
Ik heb nog niks goeds gehoord over LG..

Heb je trouwens al op kieskeurig gekeken?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 14:34
Bonga
Bonga is offline
ach.. 5 megapixel op een vlakje van minder dan 1cm^2 levert zelden betere foto's op dan 3mp op hetzelfde oppervlak..
Oud 17-12-2007, 16:54
KiMZz
KiMZz is offline
Ik werk zelf in een telefoonwinkel en weet dat de 'oude' LG toestellen (LG chocolate) echt kuttoestellen zijn. De LG Shine wás ook niet geweldig, nu is er een nieuwere versie en die is beter. En de Viewty is gewoon een goed toestel, net als de Prada overigens.
LG verbetert zichzelf nog weleens
Oud 17-12-2007, 18:10
Joh@n
Joh@n is offline
Tsja, ik ben me ook een beetje aan het orienteren op een nieuwe telefoon, de Viewty is ook gepasseerd. Ik heb het een en ander aan reviews hier en daar gelezen, maar ik pas
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:05
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ik werk zelf in een telefoonwinkel en weet dat de 'oude' LG toestellen (LG chocolate) echt kuttoestellen zijn. De LG Shine wás ook niet geweldig, nu is er een nieuwere versie en die is beter. En de Viewty is gewoon een goed toestel, net als de Prada overigens.
Ik heb anders van heel wat mensen gehoord (en ook in telefoonwinkels zelf) dat die Prada nogal traag is en dat het touchscreen niet altijd naar behoren werkt..
Oud 02-01-2008, 13:43
Stanley
Stanley is offline
Ik heb zelf nu sinds anderhalve week een viewty in mijn bezit en ik ben er zeker wel tevreden over.
De camera maakt mooie foto's (alhoewel ik geen vergelijking heb met foto's van een 3 megapixel camera) en het algehele toestel is makkelijk te bedienen. Soms is het touch-screen wat traag, maar als je op een sony ericsson met zo'n vakje iets moet gaan selecteren gaat dat ook niet supersnel. Mijn grootste punt van kritiek is echter het verzenden van bestanden van de computer naar mijn LG. Ik heb mijn geheugenkaartje wat ik heb gekocht maar meteen volgemaakt met muziek. Althans dat probeerde ik, want het ging als dikke stront door een trechter zo langzaam, en dus was ik maar gaan slapen. Kom ik de volgende dag beneden is hij bij liedje 20 van de 360 gestopt omdat de bestandsnaam te lang was... Dus kon ik weer opnieuw beginnen

Nu ben ik ook weer tegen een probleem aan gelopen waarbij ik alle suggesties graag te horen krijg of reacties van andere Viewty bezitters die reeds dit probleem hebben gehad/opgelost.
Ik probeerde namelijk net een nummer van The Police (Every breath you take voor de nieuwsgierige onder ons) als beltoon in te stellen, maar toen ik dat wilde doen kwam er op het scherm: Ongeldig bestand. Dat terwijl ik hem wel gewoon af kan spelen. En toen merkte ik dat dit bij meerdere nummers (maar niet allemaal) het geval was. Weet iemand waarom deze foutmelding in hemelsnaam optreed en zo ja, wat is de oplossing ervoor??
Alvast bedankt en ik hoop dat ik mensen een beetje goed heb geinformeerd heb over mijn eerste anderhalve week met mijn Viewty

Edit: Ik kom er nu achter dat zelfs de nummers die als 'geldig bestand' worden geselecteerd niet worden afgespeelt als ik daadwerkelijk wordt gebeld
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 06:33
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Waarom zijn die LG chocolate kuttoestellen dan? Ik heb er zelf eentje, hij is nu anderhalf jaar oud en de batterij is zo zwak, binnen een halve dag issie leeg als je er meer dan een halfuurtje oid mee belt.. Kan natuurlijk ook aan mij liggen. Voor de rest vind ik hem wel fijn.. Wat is er nog meer slecht aan dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten