Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 10:43
woefie
woefie is offline
heeft iemand een werkstuk over de economische gevolgen van vrouwenhandel liggen ofzo? of er informatie over? dank u zeer!!
Advertentie
Oud 03-06-2003, 11:17
Kubstudent
Kubstudent is offline
Euh... ik vermoed dat je hier weinig over zult vinden. Aangezien het redelijk illegaal is.

Maar enkele aanwijzingen kan ik je zeker geven.
1. Vrouwen die via vrouwenhandel hier komen zijn hier illegaal, dus voor hun hoeven er geen sociale lasten e.d. betaald te worden
2. Doordat die vrouwen hier illegaal zijn hebben ze in principe ook geen rechten... voorzover het arbeidsrecht gezien... ze krijgen loon, maar als het de baas goeddunkt, kan hij dat ook gewoon intrekken
3. Deze vrouwen zullen zich veelal bezig met de niet eerzame beroepen, zoals prostitutie e.d., kortom er word voorzien in een vraag...
Oud 03-06-2003, 14:53
woefie
woefie is offline
hartstikke bedankt! alleen 1 vraagje, wist je dit uit jezelf of heb je deze info uit een boek/site ? thanks!
Oud 03-06-2003, 17:56
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
mowke schreef op 03-06-2003 @ 15:53:
hartstikke bedankt! alleen 1 vraagje, wist je dit uit jezelf of heb je deze info uit een boek/site ? thanks!
Logisch nadenken...
Oud 21-12-2007, 11:02
Sibob
Ik moet ook een werkstuk maken over vrouwen handel ik heb genoeg argumenten tegen alleen ik kan geen argumenten voor bedenken terwijl ik die wel moet hebben...
weet iemand er misschien maakt niet uit als het grof klinkt ofzo..
Oud 21-12-2007, 19:36
Gerald Sib0n
Vaak worden deze dames een dame van lichte zeden kan ik je vertellen.

Groetjes,
Sibóóóhn
Oud 11-01-2008, 16:20
Fruitsap
Fruitsap is offline
@ Sibob :
Euumm. Zonder de vrouwen handel zouden misschien die vrouwen werkloos zijn en zo armoede lijden? Ik weet niet. =/
Oud 11-01-2008, 21:22
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
@ Sibob :
Euumm. Zonder de vrouwen handel zouden misschien die vrouwen werkloos zijn en zo armoede lijden? Ik weet niet. =/
armoede lijden? het is vrouwenhandel, dus ze worden tegen hun wil in dat beroep in geduwd. Ik denk als ze het mochten heel graag elk ander baantje zouden willen hebben waarbij ze rechten hebben, normaal loon hebben e.d.
Oud 12-01-2008, 18:42
Missy
Missy is offline
Geen oude topics uppen, aub.

Regels voor berichten