Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2002, 00:08
skandalouz
skandalouz is offline
Lastige liefde:

Ik was in Frankrijk op vakantie waar ik een heel leuk Frans meisje heb leren kennen en we hebben ook 2,5 weken iets gehad met elkaar met alles erop en eraan. Zij heeft een vriend in Frankrijk waar ze het eigenlijk nooit over had ofzo. En ze zei ook dat ze van me hield (en dat idee had ik ook/gaf ze me ook) en het afscheid was moeilijk en ze zou me gaan missen enzo. Vandaag kreeg ik al een mailtje (ik ben gisteren teruggekomen en zij ook) dat ze me mistte en blablabla... Graag zou ik deze vakantie nog een keer naar haar toe gaan in Clermont-Ferrand, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ze dat ook zeker wil en daarom wil ik iets speciaals doen voor haar vanuit Nederland. En dan bedoel ik niet gewoon een mailtje sturen ofzo, of sms-en want dat heb ik al gedaan. Bellen ook niet want zij spreekt nauwelijks Engels en ik maar matig Frans. Heeft er iemand een idee waarmee ik haar kan tonen dat ze veel voor me betekend??

Thx!!
Oud 22-07-2002, 08:13
Verwijderd
Tsja .. je kunt gek doen en gewoon ineens weer voor haar staan .. maar anderzijds kan je dan ook voor een minder leuke verrassing komen te staan.

Haar vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:43
Roos
Roos is offline
Niet doen. Er zit toch geen toekomst in, bovendien heeft zij al een vriend.
Oud 22-07-2002, 21:21
girl18
girl18 is offline
ze houdt van je.? PLEASE DON.T BELIEVE IN THAT SHIT.. hoe kan je nou van iemand houden naar 2,5 week bovendien heeft ze het nooit over der vriendje gehad ja sorry hoor maar dan is ze al helemaal niet te vertrouwen.. dat je er nog serieus over nadenkt is al raar..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:19
skandalouz
skandalouz is offline
Ja het is ook wel raar, maar het voelde wel echt alsof ze van me hield en andersom. In het dagelijks leven zou een vriendin voor 2,5 week heel kort zijn, maar daar op de camping ga je wel 2,5 week zo'n beetje elk uur van de dag/nacht met elkaar om. Dat ze het niet over d'r vriendje had kan ook zijn dat ze het er niet over wilde hebben omdat ze toen (en nou misschien) nix meer voor hem voelde... Ik weet het allemaal ook niet zeker en precies. In ieder geval toch bedankt voor de tip, ik ga proberen om iets nuchterder na te denken, want dat adviseer je me min of meer. THX!!
Oud 23-07-2002, 13:24
SuperS
SuperS is offline
Eikel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten