Ik heb op m'n computer 2 beeldschermen aangesloten staan, 1 'hoofd' scherm, en een kleinere die een andere resolutie heeft. Ik heb sinds kort last van het feit dat m'n hoofdscherm het niet meer doet, het knopje (tevens het lampje voor aan en uit) knippert, en ook als ik de 'source' knop onder op het scherm indruk krijg ik niet eens het vakje met 'digital / analog' te zien, wat dan normaal op het beeld verschijnt.
Op sommige moment na, eens in de zoveel tijd, dan zie ik wel 'digital / analog' staan als ik die knop inhou. Voor mijn gevoel werkt dit meestal weer als het scherm een x aantal uur op standby heeft staan knipperen (het knopje, niet het scherm zelf) en dan zoekt 'ie naar een input, maar dan vind 'ie alsnog niks. Behalve, als ik op dat moment op m'n rechterscherm een youtubefilmpje maximaliseer; die wordt gelaunch in m'n mainscreen, en als ik dit precies goed time tijdens het inhouden van de 'source' knop krijg ik wel weer scherm, en blijft 'ie het ook gewoon doen tot de pc weer uit wordt gezet.
Ik heb een Samsung SyncMaster 226BW.
Iemand met een oplossing of tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Het verwisselen van de 2 schermen heeft geen nut, dus het ligt niet aan de uitgang van m'n pc. Ook het 2e scherm uitschakelen had geen effect. Heb google geprobeerd maar niks kunnen vinden.