Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2007, 15:34
tuttebel
tuttebel is offline
En kan me hier wat meer over vertellen. Mn vriend en ik zijn op zoek naar een geschikte vakantiebestemming.
We willen een leuke stad met mooi weer, een strand in de buurt, en genoeg activiteiten om te doen. (actief)
Oud 06-03-2007, 07:57
thunder110
thunder110 is offline
Ik ben afgelopen zomer naar Valencia gegaan en het was er echt heerlijk. Prachtig historisch centrum met de schattigste straatjes, ook een wat moderner gedeelte, weinig toeristen dus het strand (20 minuten met de metro vanaf het centrum) is ook niet zo drukbevolkt. Wat voor activiteiten bedoel je
Oud 06-03-2007, 12:16
Verwijderd
oh bilbao was eens bij rtl travel en dat leek me zo hip <3
ik denk dat best leuk is dus, misschien kun je de uitzending nog terugzien op internet
bilbao ligt overigens wel in spanje eh
Oud 06-03-2007, 13:12
HybridTheory
HybridTheory is offline
en San Sebastian ook
Gezien de soort vakantie die jij wil zou ik voor Valencia kiezen overigens.
Oud 06-03-2007, 22:25
tuttebel
tuttebel is offline
oh ja landen staan beetje door elkaar ja.

mn vriend wil graag surfen (dat kan dus wel in bilbao en san sebastian an sich), en andere leuke activiteiten. ik wil niet een in 'saai' stadje zitten, waar je overdag alleen maar een beejte kunt winkelen en op het strand hangen. ik wil bijv. een excursie, bergwandeling, saunadagje, mooie gebouwen bekijken, fietsen huren en fietstocht houden, naar een wijnproeverij, duiken, etc etc.

alvast bedankt voor jullie reacties.
Oud 05-04-2007, 17:16
iCat
iCat is offline
Over een paar weekjes ga ik dus ook naar Rome, met school, natuurlijk langs alle leuke plekjes enzo..
Maar wat ik me afvroeg, je mag dus sigaretten in je handbagage, geen aanstekers lijkt me, en zijn sigaretten in Italie in vergelijking goedkoper?
Groetjes!
Oud 05-02-2008, 14:18
StefJanssens
StefJanssens is offline
Bilbao, zonder twijfel, 't is er echt geweldig... Je kan al eens van de sfeer proeven op deze website: take-a-trip: bilbao. Ben er zelf ook al eens geweest en heb me er helemaal niet verveeld! Hopelijk vind je ook je weg naar daar!
Advertentie

Regels voor berichten