Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt toen ik het had over 'menen'. Ik bedoelde eigenlijk dit:
me·nen (overgankelijk werkwoord; meende, heeft gemeend) 1 in ernst bedoelen 2 bedoelen, voorhebben 3 veronderstellen, vermoeden Mij ging het om de 3e definitie, en die is wel degelijk anders dan een woord als 'bedoelen'. En verder vind ik jouw bezwaar m.b.t. dat laatste stukje niet echt overtuigend. Ik vind het niet tekenend, daar vind ik het te algemeen voor. |
![]() |
|
Ja, nu probeer je me omver te lullen, maar het is jouw gedicht waar ik feedback op probeer te geven en ik verlang niet hevig te discussieren om gelijk te krijgen in de niet-goed-heid van dat stukje, dat is mijn doel niet. Och jeetje nu klinkt dit veel te verdedigend, laat ik er een smilie achter zetten:
![]() Wellicht lees en concludeer ik verkeerd en begrijp je gewoon nog steeds niet echt waarom ik dat stukje niet goed vind: jij zegt dat dat stukje tekenend is. Ik vind dat je overgrootopa het ook tegen je had kunnen zeggen. Dat het Djago is weet ik alleen doordat de context dat suggereert, niet omdat ik denk 'goh, die woorden passen nu echt bij Djago'. Ze kunnen bij iedereen horen. Dat maakt ze in mijn ogen overbodig, of in ieder geval: ze hadden treffender kunnen zijn. Misschien begrijp ik de lading die je erin hebt gelegd gewoon niet, maar dan kun je je nog afvragen of dat mijn handicap is of de jouwe \o/. Daarom nodig ik bij deze iedereen uit om op dit gedicht te reageren, breng ons tot inzichten oh wijze medeDoPpers! |
![]() |
|
Haha, moet ik nu ook nog gaan uitleggen dat het gewoon ironisch bedoeld was omdat jouw commentaar 'ik vind het niet tekenend want het is te algemeen' zelf ook heel erg vaag en algemeen is? Stiekem ben ik wel blij met je commentaar hoor
![]() Misschien had het treffender kunnen zijn, maar ik vraag me af in hoeverre dat nodig is omdat hetgeen er staat wat mij betreft heel belangrijk is voor de ontwikkeling die de ik-figuur uiteindelijk doormaakt, door Djago. Als Djago opeens treffend is doet dat misschien wel af aan de heldhaftige keuze die de ik-figuur uiteindelijk maakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|