Ik moet een opdracht doen voor school waarbij ik een uitnodiging moet maken voor een of ander feest. Nou heb ik het idee om mijn uitnodiging in een muffin te stoppen zodat je de uitnodiging pas krijgt als je in de muffin hebt gebeten.
Maaaar, hoe krijg ik dat voor elkaar? Moet ik daar speciaal papier voor gebruiken (en wat voor papier dan)? En nou ja, gaat me dat überhaupt wel lukken?
Nou het punt is dus dat ik het moet kunnen versieren zodat er van buiten enigszins is te zien wat het onderwerp van het feest is. En gelukskoekjes te besmeren met glazuur is dan ook weer zoiets .
Als je het papier strak genoeg oprolt kun je het zo in de muffin steken als die klaar is. Als je dan een gat blijft zien kun je er een versiering ofzo op plakken.
27-03-2008, 18:07
Verwijderd
Je kunt eetbare inkt (???) en eetbaar papier kopen, meestal in van die knutsel en crafts winkels, en dan idd gewoon er in steken en de bovenkant versieren.