Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
20 mg is echt geen overdosis hoor. Dat heb ik ook.
Ik kreeg eerst 1 pil van 20 mg en daarna 2. Dat heb ik nu nog steeds. Eerst leek het erop dat ik nog meer prozac nodig had, maar in combinatie met andere pillen hebben we het zo gehouden. Ik heb geen ervaringen met afbouwen, ik weet wel dat het redelijk tot eenvoudig gaat.
||
Citaat:
maar ik had 40mg seroxat... en die lijn mag je niet vergelijken met 40mg prozac hoor, . 40mg seroxat is bijna maximum, alleen in extreme gevallen mag men 50 hebben. en met prozac met je volgens mij.....ik weet het niet zeker meer hebben als 60mg
||
Citaat:
![]() sorry ![]()
||
Citaat:
iedergeval veel sterkte xxies
|
![]() |
hoi, ik ben nu ook bezig met afbouwen maar dat bevalt me niet. iederekeer als ik probeer te minderen krijg ik weer hetzelfde gevoel als ervoor. dan neem ik maar weer dezelfde hoeveelheid.
ik ga nu maar gewoon ff zo door dus net als eerst en zal de dokter vragen wat ik er mee moet want eigenlijk kan ik niet zonder. ![]() meer mensen die dit herkennen en misschien een oplossing hebbe?? kussies |
![]() |
|
![]() |
Ik was afgebouwd met Efexor 225 [max dosis] naar 0 in 3 weken.... op advies van Psychiator [ze werkte gewoon niet].
Mijn ervaring? Ik was 2 weken niet naar school gegaan wegens bijwerkingen.. slechte dromen, slecht slapen, uitgeput dus, misselijk, etc. Achteraf zei die gast dat het dus te snel was.... hij had het voorgesteld, niet ik ![]()
|
Zelf gebruik ik al 10 jaar antidepressiva. Je kunt niet zomaar stellen dat 20 mg voldoende is. Het hangt af van welk middel je krijgt. Seroxat kan bijv bij Jantje wonderen doen terwijl Pietje er niets aan heeft. Wat ik bedoel is dat ieder mens anders reageerd op bepaalde antidepressiva. Waar maak je je druk om. Ik ga ervan uit dat ik serotonine mis net als dat een suikerpatient insuline mist. Wat ik bedoel is het gaat om het resultaat van de medicatie.Mijnsinziens kun je beter 5 jaar antidepressiva slikken en je goed voelen dan je druk te maken om het feit dat je dit middel nodig hebt. Bouw verder nooit af zonder dat je de steun hierin van je arts hebt. Beter iets te lang deze middelen gebruiken dan te vroeg afbouwen en stoppen. Zorg eerst dat de problemen die je had de wereld uit zijn en dat je deze een plaatsje hebt kunnen geven anders is de minderpoging totaal nutteloos.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|