Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In de maatschappij vind je steeds meer stigmatisatie, oftewel mensen worden snel in hokjes gezet op basis van vooroordelen en algemene veronderstellingen. Zo vind je stigmatisatie ook heel veel op het forum, zeg je dat je merkkleding draagt, ben je voor een groot aantal mensen een meeloper of bal zeg je dat je breezer lekker vindt, ben je voor een groot aantal mensen een trendpikkie enz. enz. Echter de mensen die op het forum zo snel roepen dat je een "meeloper" bent en zo vaak onnodige en niksbijdragende reply's geven zijn net zo erg, of misschien wel ergere meelopers. Want is het niet verschikkelijk stoer, om anti-breezer in je sig te zetten!? Hebben die mensen er ooit bij nagedacht dat mensen merkkleding dragen omdat ze het mooi vinden, of dat mensen breezers drinken omdat ze dat lekker vinden? Nee hoor als je op het forum iets over breezers durft te vragen, dan word je gelijk in het hokje "trendpikkie" gezet door sommige mensen. Ik wil best toegeven dat het niet al te slim was om in de haast bijvoorbaat met een d te schrijven, maar maakt dat ene type-foutje me gelijk dom. Is zo'n reactie als die van birthmark nodig? Je kan me ook op een gewone manier wijzen op mijn fout. Al vanaf begin 2000 ben ik een recente bezoeker van dit forum. Ik heb echter bijna nooit zelf iets geplaatst, en ik weet nu ook weer waarom. Ik wil best met mensen in discussie gaan, ik wil best dingen vertellen en ik wil best meepraten over bepaalde onderwerpen, echter alleen op plekken waar mensen respect hebben voor elkaar. Ach, ook op dit stukje komt vast een hoop commentaar.... en dat mag, ik bedoel ieder zn eigen mening, maar heb respect voor de mening van iedereen. (onder voorbehoud van type-fouten) -- off-topic --
||
Citaat:
lighten up! tis toch nie persoonlijk. en wrom stop ik iemand in hokjes? en als ik dat doe> so what? en let niet op de spelfouten want ik ben beetje aangeschoten! ( en van gwoon eerlijk bier) kortom; zeik niet zo!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|