Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 19:51
jensen
jensen is offline
Hai

Ik ben op zoek naar merchandise van Smirnoff, Bacardi en Puschkin (en dan in het bijzonder Smirnoff Ice / Bacardi Breezer en Puschkin Vibe).

Ook ben ik in het bijzonder op zoek naar die kleine koelkastjes met glazen deur, ik weet het de kans is klein..... maar wie weet heeft iemand hier toevallig connecties.

Bijvoorbaad dank!!
Oud 31-03-2002, 19:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
kewl man!
Oud 31-03-2002, 19:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
jensen schreef:
Hai

Ik ben op zoek naar merchandise van Smirnoff, Bacardi en Puschkin (en dan in het bijzonder Smirnoff Ice / Bacardi Breezer en Puschkin Vibe).

Ook ben ik in het bijzonder op zoek naar die kleine koelkastjes met glazen deur, ik weet het de kans is klein..... maar wie weet heeft iemand hier toevallig connecties.

Bijvoorbaad dank!!

is dat een grap? of reikt je verstand niet verder dan een dop van een flesje breezer
Oud 31-03-2002, 22:27
jensen
jensen is offline
Citaat:
birthmark schreef:

is dat een grap? of reikt je verstand niet verder dan een dop van een flesje breezer

-- off-topic --

In de maatschappij vind je steeds meer stigmatisatie, oftewel mensen worden snel in hokjes gezet op basis van vooroordelen en algemene veronderstellingen.

Zo vind je stigmatisatie ook heel veel op het forum, zeg je dat je merkkleding draagt, ben je voor een groot aantal mensen een meeloper of bal zeg je dat je breezer lekker vindt, ben je voor een groot aantal mensen een trendpikkie
enz. enz.

Echter de mensen die op het forum zo snel roepen dat je een "meeloper" bent en zo vaak onnodige en niksbijdragende reply's geven zijn net zo erg, of misschien wel ergere meelopers. Want is het niet verschikkelijk stoer, om anti-breezer in je sig te zetten!? Hebben die mensen er ooit bij nagedacht dat mensen merkkleding dragen omdat ze het mooi vinden, of dat mensen breezers drinken omdat ze dat lekker vinden? Nee hoor als je op het forum iets over breezers durft te vragen, dan word je gelijk in het hokje "trendpikkie"
gezet door sommige mensen.

Ik wil best toegeven dat het niet al te slim was om in de haast bijvoorbaat met een d te schrijven, maar maakt dat ene type-foutje me gelijk dom. Is zo'n reactie als die van birthmark nodig? Je kan me ook op een gewone manier wijzen op mijn fout.

Al vanaf begin 2000 ben ik een recente bezoeker van dit forum. Ik heb echter bijna nooit zelf iets geplaatst, en ik weet nu ook weer waarom. Ik wil best met mensen in discussie gaan, ik wil best dingen vertellen en ik wil best meepraten over bepaalde onderwerpen, echter alleen op plekken waar mensen respect hebben voor elkaar.

Ach, ook op dit stukje komt vast een hoop commentaar.... en dat mag, ik bedoel ieder zn eigen mening, maar heb respect voor de mening van iedereen.

(onder voorbehoud van type-fouten)

-- off-topic --
Oud 01-04-2002, 00:31
AJMouse
AJMouse is offline
het is onder voorbehout hoor :-ţ
Oud 01-04-2002, 01:02
Finntroll
Finntroll is offline
Tja, birthmark wat heb je daar op te zeggen?

K heb t idee dat Jensen weet wat ie zegt (kan er ook naast zitten)

Maar ja, ontopic: Nope, ik heb zo'n dingen niet!!!
Oud 01-04-2002, 02:15
Verwijderd
*applausje voor jensen*

die zit..
ik heb btw niets van wat je zoekt, een vriendin van me heeft wel een grote felgroene bacardi breezer peach flag boven haar bed hangen, maar die wil ze vast niet kwijt.. sorry
Oud 01-04-2002, 06:55
people=shit
people=shit is offline
gabbers
Oud 02-04-2002, 19:27
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
people=shit schreef:
gabbers
wazda nou weer voor onzin??
Oud 02-04-2002, 19:58
disaster
disaster is offline
Citaat:
jensen schreef:
-- off-topic --
...
-- off-topic --
respect
Oud 02-04-2002, 22:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
jensen schreef:
-- off-topic --

In de maatschappij vind je steeds meer stigmatisatie, oftewel mensen worden snel in hokjes gezet op basis van vooroordelen en algemene veronderstellingen.

Zo vind je stigmatisatie ook heel veel op het forum, zeg je dat je merkkleding draagt, ben je voor een groot aantal mensen een meeloper of bal zeg je dat je breezer lekker vindt, ben je voor een groot aantal mensen een trendpikkie
enz. enz.

Echter de mensen die op het forum zo snel roepen dat je een "meeloper" bent en zo vaak onnodige en niksbijdragende reply's geven zijn net zo erg, of misschien wel ergere meelopers. Want is het niet verschikkelijk stoer, om anti-breezer in je sig te zetten!? Hebben die mensen er ooit bij nagedacht dat mensen merkkleding dragen omdat ze het mooi vinden, of dat mensen breezers drinken omdat ze dat lekker vinden? Nee hoor als je op het forum iets over breezers durft te vragen, dan word je gelijk in het hokje "trendpikkie"
gezet door sommige mensen.

Ik wil best toegeven dat het niet al te slim was om in de haast bijvoorbaat met een d te schrijven, maar maakt dat ene type-foutje me gelijk dom. Is zo'n reactie als die van birthmark nodig? Je kan me ook op een gewone manier wijzen op mijn fout.

Al vanaf begin 2000 ben ik een recente bezoeker van dit forum. Ik heb echter bijna nooit zelf iets geplaatst, en ik weet nu ook weer waarom. Ik wil best met mensen in discussie gaan, ik wil best dingen vertellen en ik wil best meepraten over bepaalde onderwerpen, echter alleen op plekken waar mensen respect hebben voor elkaar.

Ach, ook op dit stukje komt vast een hoop commentaar.... en dat mag, ik bedoel ieder zn eigen mening, maar heb respect voor de mening van iedereen.

(onder voorbehoud van type-fouten)

-- off-topic --
tjeezus! hebbie splinter in je balzak ofsow??

lighten up! tis toch nie persoonlijk. en wrom stop ik iemand in hokjes?
en als ik dat doe> so what?

en let niet op de spelfouten want ik ben beetje aangeschoten! ( en van gwoon eerlijk bier)

kortom; zeik niet zo!

Oud 02-04-2002, 22:18
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
tjeezus! hebbie splinter in je balzak ofsow??

lighten up! tis toch nie persoonlijk. en wrom stop ik iemand in hokjes?
en als ik dat doe> so what?

en let niet op de spelfouten want ik ben beetje aangeschoten! ( en van gwoon eerlijk bier)

kortom; zeik niet zo!

laat ik het zo zeggen - dit is niet een van je beste posts
Oud 03-04-2002, 15:08
brightness68
brightness68 is offline
haha, idd...
Oud 03-04-2002, 18:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

laat ik het zo zeggen - dit is niet een van je beste posts

heb ik ooit goeie posts gehad dan?

en leg ff uit wat je bedoelt. k snap em nie!
Oud 06-04-2002, 11:58
Wladimir
Wladimir is offline
ik heb nog wel een puskin vibe lintje zo`n ding waar je je sleutels aan kan hangen
eeh snap je?
nee zeker
ik zal kijken of ik hem kan inscannen
Oud 06-04-2002, 12:02
Wladimir
Wladimir is offline
Citaat:
Wladimir schreef:
ik heb nog wel een puskin vibe lintje zo`n ding waar je je sleutels aan kan hangen
eeh snap je?
nee zeker
ik zal kijken of ik hem kan inscannen
hmm doet het niet
sorry
Oud 08-04-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:

heb ik ooit goeie posts gehad dan?

en leg ff uit wat je bedoelt. k snap em nie!
simpel, je hebt een heel stuk betere posts gehad, en kvind dat je nu nogal kinderachtig bezig bent. Bovendien ben je al hardstikke gedist door jensen
Advertentie

Regels voor berichten