![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Mijn naam is Henk en ik heb nog nooit een baantje gehad.. ![]() Van mn ouders moet ik nu gaan werken maar ik wil gewoon nie vast zitten aan vaste tijden..daarom dacht ik: werken via een uitzendbureau! Ik heb me inmiddels ingeschreven bij een aantal bureaus, waaronder Randstad en www.StudentenWerk.nl maar ik wil weten wat jullie ervaring is met uitzendwerk en misschien wel met één van deze twee bureaus?? Het werk dat ik wil gaan doen is horeca, dat is ook vaak 's avonds dus ik kan ik overdag lekker mn gang gaan.. Pak ik het op deze manier een beetje slim aan?? ![]() ![]() Ciaaaooo |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Flyeren Amsterdam - achter de reiskosten vergoeding aan moeten bellen Gastvrouw bij een bedrijf - vergeten te melden dat ik om 9 uur ipv half 10 moest beginnen en dat ik netjes gekleed moest, stond ik daar om half 10 in m'n spijkerbroek ![]() En verder krijg ik soms het mailtje helemaal niet, of een uur vantevoren terwijl ik anderhalf uur moet reizen. En zijn het heel vaak klusjes waar ze aan de telefoon heel gewichtig over doen dat het zo'n verantwoordelijke klus is waarna blijkt dat de klus neerkomt op een paar uur koffie zitten drinken en kletsen met de andere studenten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Discriminatie? Amoa | 19 | 01-04-2007 00:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken na examens (via uitzendbureau) duivelaartje | 15 | 25-02-2007 19:16 | |
Werk, Geld & Recht |
vraagje uitzendbureau Ingetjuh19 | 14 | 15-03-2006 22:44 | |
Werk, Geld & Recht |