Ik zit met een klein probleempje. Ik wil graag een 2e laptop in het draadloze netwerk bij ons thuis toevoegen. Nu is dat wel gelukt alleen op 1 of andere manier wordt de 2e laptop niet tot het internet toegelaten, wel tot het netwerk zelf.
Je bent onduidelijk, geef eerst eens aan wat je gebruikt, hoe je het test en wat je conclusies zijn en wat je al geprobeerd hebt.
Oke.
1. Laptop heeft al een draadloze verbindig. Deze heeft gewoon verbinding met het internet.
2. Een 2e laptop wil ik ook aansluiten op dat draadloze netwerk. (de goede) Netwerksleutel ingevoerd en de laptop zit inderdaad in het draadloze netwerk. Bij "netwerkverbindingen" zie je ook de 2e laptop in het draadloze netwerk. Alleen hij laat deze niet toe tot het internet.
1. Laptop heeft al een draadloze verbindig. Deze heeft gewoon verbinding met het internet.
2. Een 2e laptop wil ik ook aansluiten op dat draadloze netwerk. (de goede) Netwerksleutel ingevoerd en de laptop zit inderdaad in het draadloze netwerk. Bij "netwerkverbindingen" zie je ook de 2e laptop in het draadloze netwerk. Alleen hij laat deze niet toe tot het internet.
Je herhaalt, ik wil natuurlijk gewoon weten welke windows versie's je draait. En bij "netwerkverbindingen" kun je geen andere pc's zien.
Bij Windows Vista zie je het wel.
Ik zit nu op XP en momenteel kan ik niet op die Vista laptop komen.
Dan had ik het eve duidelijker uit kunnen leggen.