Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga eerst ontbijten, anders slaat het zo in ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik was 13 ( eind 1999) toen na de Leerlingenraad vergadering
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Groningen: kneiter.....
|
![]() |
|
ik was 14, we zouden met een klein groepje naar de film gaan, maar we waren verkeerd geinformeerd over hoe laat de film begon, we waren te laat.. gingen we maar ff op een terasje zitten van een coffeeshop.. k voelde me prima, heerlijk vond ik het.. en k had heerlijk geslapen... volgende dag sportdag.. en k was hartstikke fit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was denk ik 16... ja moet wel... ja, ik was 16 (net ofzow, paar maanden) en we waren bij een pjotter thuis en jur had een jay en die gingen we buiten smoken, en toen ik uitgebreid vroeg of ik ook mocht, mocht een hijs... maja, echt heel lekker en goed vond ik het doen niet (niet veel hijzen, tabak = ranzig)
maja, da was me eerste keer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof er echt bar weinig van, maar goed, als jij echt beweerd dat het waar is, dan zal ik dat moeten accepteren. Ik blow als een dolle, althans, voor mijn eigen begrippen, maar op mijn zesde was ik meer in de weer met lego dan met het begrip drugs...
|
Mijn eerst jointjuh was in het vakantie met een groep vrienden waaronder me neef.
Waren we ergens in het noorden van marokko aan het camperen met wat fransen belgen en nederlanders erbij.Total waren we met een 30 man. Was fucking relaxed tot 5 uur s'ochtends waren we aan de zee gitaar aan het spelen en jointjes op smoke. zo'n 2 weken achter elkaar. En smiddags gingen we met ze allen naar de strand. Ik heb nog nooit zo'n vette vakantie gehad als deze jaar. 3 keer door de politie gepakt. Omdat je namelijk in marokko geen bier mag drinken. Maar ik kwam gewoon vrij door mijn oom. Hij is hoofd inspecteur in die omgeving. Ben ik er toch ondertussen uit gekomen zonder dat me moeder en vader ervan weten. Fuck dit topic brengt me prachtige herrineringen voor. Thanks PeaCe
|
Op een hockeytoernooi
![]() Met 1 of andere gozer die ik niet kende, ah fijn.. ik had et altijd al eens willen doen en hij vroeg of ik mee ging blowen. uhm best he. Was op zich wel grappig, ik voelde wel wat maar was niet stoned ofzo. Was wel een leuke ervaring moet ik zeggen ![]()
|
Toen ik in de 2e zat, toen was ik geloof ik 13, toen ging ik altijd met vrienden van me mee naar het park of naar het water (plekken bij school) en zij gingen daar altijd een jointje roken, maar ik eerst nooit... Kging gewoon met ze mee omdat ik het gezellig vond, had zelfs nog nooit een joint aangeraakt
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|