Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 00:27
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
yo knettersss,

hoe oud waren jullie toen jullie de eerste joint achter de kiezen hadden gesmoord?

ik kan de mijne nog wel herinneren: ik was 14 (1995), een voorgedraaide met mn broer, ergens koud kil in achter een vaag stationshokje.

sja...wisten wij veel toen beter gelukkig is dat nu allemaal bijgedraaid

en wat voor bijnamen/nicknames geven jullie de joinnt? ben vrij benieuwd aangezien hier toch wel gasten over het hele land reply'en... de ene streek is de andere niet...

mAd RuDa
Oud 17-12-2002, 00:40
Verwijderd
Haha, dat was vrij stom. Ik was... 15 denk ik, of net 16. Op een house-warming party van een gozer die ik niet kende, zei iemand op een gegeven moment 'Ja, er komt zo iemand met een hele kofferbak vol relaxedheid'. Nja, bleek dus 1 joint te zijn voor met z'n 20en ofzo, niet echt praktisch.
Oud 17-12-2002, 05:30
eXcess
eXcess is offline
Ik en 2 andere gasten hadden dus (met heel veel moeite en et zag der echt niet uit ) een joint gedraait Maarrrrrrrrr 1 van die gasten was gewoon echt heel panies (hoe je et ook schrijft) en van hem moeste we zowat 2 KM verder fietsen dan zijn huis..kwamen we uit bij 1 of ander bos wat ik helemaal nie fijn vond daar op de grond Ik had et meeste effect maar zown andere gast begon gwoon te slapen Doet ie elke keer Mjah de grond leek wel een bed en ik zat lekker te zwefen
Oud 17-12-2002, 07:54
mood indigow
mood indigow is offline
ik was 13, bijna 14. met 2 meisjes uit me klas. op de laatste schooldag
hun hadden een vriend die het wel voor ons kon regelen..
naja na 1 uur wachten hadden we eindelijk een joint
en het was geweldig.
vette lachkick in de klas. en daarna ook nog een vreetkick
jah mijnn 1e keer was geweldig
Oud 17-12-2002, 10:12
Evangelion
Evangelion is offline
kwas 11 geloof ik (ja kom maar op met die flames ) en ik kreeg mijn zeker niet al te nuchtere broer zo ver om hem aan mij door te geven...

Daarna was ik ook wel eventjes van de wereld
Oud 17-12-2002, 12:21
Zappa
Zappa is offline
ik was 14, bij een vriend op een feestje
2 trekjes en een gruwelijke lachkick, echt fantastisch, ik was de gangmaker van het hele feest
Oud 17-12-2002, 12:22
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
kwas 11 geloof ik (ja kom maar op met die flames ) en ik kreeg mijn zeker niet al te nuchtere broer zo ver om hem aan mij door te geven...

Daarna was ik ook wel eventjes van de wereld
ik was ook 11 dus geen flame in dit geval..
Oud 17-12-2002, 12:40
Q3
Q3 is offline
kwas bijna 14, met 2 beste vriendinnen die hadden het mee kunne krijgen ergens
Oud 17-12-2002, 12:46
]{ing
]{ing is offline
het was op het verjaardagsfeestje van mijn zus (in '98), het cafe had een soort van binnentuintje, en haar vriend destijds passte mij een joint en ik was nieuwsgierig genoeg voelde btw de eerste keer amper iets
Oud 17-12-2002, 13:03
Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
]{ing schreef:
het was op het verjaardagsfeestje van mijn zus (in '98), het cafe had een soort van binnentuintje, en haar vriend destijds passte mij een joint en ik was nieuwsgierig genoeg voelde btw de eerste keer amper iets
Ghehe, ik was de 1e x best wel raar, maar ik kreeg ook 3/4 van die joint, omdat niemand hem terug vroeg...

Gelukkig ben ik in die tijd niet regelmatig gaan blowen...volgens mij had dat niet zo'n goed effect op me gehad. Nu vind ik t wel relaxt om te doen...het helpt me ook van de pijn die mn spierziekte veroorzaakt af te komen...en aangezien ik nu echt helemaal brak/ziek ervan ben, is t tijd om er eentje te bouwen

Cheers
Oud 17-12-2002, 13:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
Ghehe, ik was de 1e x best wel raar, maar ik kreeg ook 3/4 van die joint, omdat niemand hem terug vroeg...

Gelukkig ben ik in die tijd niet regelmatig gaan blowen...volgens mij had dat niet zo'n goed effect op me gehad. Nu vind ik t wel relaxt om te doen...het helpt me ook van de pijn die mn spierziekte veroorzaakt af te komen...en aangezien ik nu echt helemaal brak/ziek ervan ben, is t tijd om er eentje te bouwen

Cheers
ghehe nee, met regelmatig smoken begon ik pas eind 2001 geloof ik.. en ik heb geen echt excuus behalve dat het zo enorm relaxt is

ik ga eerst ontbijten, anders slaat het zo in
Oud 17-12-2002, 13:18
Verwijderd
mijn eerste keer was toen ik 14 was...
en t was niet zo denderend... ik werd zo lam als iets en kon me onmogelijk bewegen....tsjah daar heb ik nou geen last meer van
Oud 17-12-2002, 13:55
Griller
Griller is offline
ik was 13 ( eind 1999) toen na de Leerlingenraad vergadering hadden 2 van de oudste uit de 5e ofzow met mij en een vriend (bruggers ) voor op de trappen van school geblowed , de concierge maakte het niks uit ik kon daarna nog maar moeilijk naar huis fietsen , voor de rest was het wel leuk eigenlijk maar ik ben nu niet zo helder dus ik weet het niet meer helemaal precies.
Oud 17-12-2002, 14:08
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Wat een onbeschofte klootzak, die vriend van jouw zus! Een joint passen aan een klein foetusje van 11 - die net van de luiers af is... -; echt, af en toe voel ik me een oude lul.
Oud 17-12-2002, 14:16
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Wat een onbeschofte klootzak, die vriend van jouw zus! Een joint passen aan een klein foetusje van 11 - die net van de luiers af is... -; echt, af en toe voel ik me een oude lul.
je kent mij niet, en hem ook niet..
Oud 17-12-2002, 14:54
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
]{ing schreef:
je kent mij niet, en hem ook niet..
Ik weet wel hoe onbezonnen, onontwikkeld en onverschillig een kind van 11 jaar is. Pointe!
Oud 17-12-2002, 15:00
KE-J
KE-J is offline
12 eerste keer en op me 13e mocht ik van me ma ook meeblowen met de vriend van me zus.
Oud 17-12-2002, 15:12
Evangelion
Evangelion is offline
Ik vind 11 zelf ook wel een beetje te jong maar toch, wat doe je eraan? Er gebeuren wel ergere dingen hoor...

Shit, ik heb kinderen van 6 zien blowen.
Oud 17-12-2002, 19:00
Günther
Günther is offline
Citaat:
]{ing schreef:

ik ga eerst ontbijten, anders slaat het zo in
ik doe t juist voor het ontbijt... wordt je lekker lam....hmmmm
Oud 17-12-2002, 19:36
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ik weet wel hoe onbezonnen, onontwikkeld en onverschillig een kind van 11 jaar is. Pointe!
mwah. hoeft niet.
Oud 17-12-2002, 19:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
1e keer was achter mijn school.. k was 15 of 16?
Oud 17-12-2002, 19:40
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
Ik vind 11 zelf ook wel een beetje te jong maar toch, wat doe je eraan? Er gebeuren wel ergere dingen hoor...
probeer een beetje te relatieveren ofzo. toen ik elf was en de eerste 2 teugen aan een joint nam koos ik daar zelf voor. en tot op heden vind ik dat niet fout. en ik begon pas toen ik bijna 15 was ofzo..
Oud 17-12-2002, 20:27
Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
]{ing schreef:
probeer een beetje te relatieveren ofzo. toen ik elf was en de eerste 2 teugen aan een joint nam koos ik daar zelf voor. en tot op heden vind ik dat niet fout. en ik begon pas toen ik bijna 15 was ofzo..
pcies tzelfde hier
Oud 17-12-2002, 20:27
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
weet ik niet meer, misschien vergeten ofzo
Oud 18-12-2002, 07:40
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
yo knettersss,

hoe oud waren jullie toen jullie de eerste joint achter de kiezen hadden gesmoord?

ik kan de mijne nog wel herinneren: ik was 14 (1995), een voorgedraaide met mn broer, ergens koud kil in achter een vaag stationshokje.

sja...wisten wij veel toen beter gelukkig is dat nu allemaal bijgedraaid

en wat voor bijnamen/nicknames geven jullie de joinnt? ben vrij benieuwd aangezien hier toch wel gasten over het hele land reply'en... de ene streek is de andere niet...

mAd RuDa
ikke was ook 14 ofzow. hasjjointjuh. gerookt met een of andere stomme snol van m'n ouwe school ikke wers er wel enigzins leip van .

Groningen: kneiter.....
Oud 18-12-2002, 08:44
SLipknot 666
SLipknot 666 is offline
Ik was 15 .. best oud in vergelijking met jullie lui..
Oud 18-12-2002, 08:53
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
SLipknot 666 schreef:
Ik was 15 .. best oud in vergelijking met jullie lui..
Ik was 17, een mooie leeftijd al zeg ik het zelf.
Oud 18-12-2002, 17:38
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Ik was 12 en het was op een motorfeestje... m'n moeder was met wat vrienden aan het blowen en ik zat naast er en moest hem doorgeven... kon het natuurlijk niet laten
Oud 18-12-2002, 18:26
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
18. 7x geprobeerd, nooit iets gevoeld, en ja, ik doe het goed.
you don't got the Golden Lung, like us .
Oud 20-12-2002, 16:53
Chill
Chill is offline
ik was 13. in de 2e pauze op school met wat vriendinnetjes..
en KNETTER dat ik werd!!!
Oud 20-12-2002, 16:59
Verwijderd
Uhmm 13, voor een feest, ik was al bezopen, en toen nam ik 2 hijsen (waarvan ik de eerste nog keihard uitgehoest heb) en een half uur later werd ik helemaal paranoia.... Heeeeeel raar....
Oud 20-12-2002, 18:22
Muizzz
Muizzz is offline
toen ik 12 was.
Met een paar vriendinnetjes van school, wij naar de stad en als kleine meisjes om een hijs bedelen.. mja de eerste keer voelde ik er niet echt iets van.
Maar het idee was leuk
Oud 20-12-2002, 18:41
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
18. 7x geprobeerd, nooit iets gevoeld, en ja, ik doe het goed.
Heeft een gast die ik ken ook, denk dak maars een grote waterpijp voor um koop
Oud 20-12-2002, 19:25
Verwijderd
Op je 6e lijkt me wel erg jong zeg. Dan zit je in groep 3 ofzo.
Oud 21-12-2002, 13:49
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
ik was 14, we zouden met een klein groepje naar de film gaan, maar we waren verkeerd geinformeerd over hoe laat de film begon, we waren te laat.. gingen we maar ff op een terasje zitten van een coffeeshop.. k voelde me prima, heerlijk vond ik het.. en k had heerlijk geslapen... volgende dag sportdag.. en k was hartstikke fit
Oud 21-12-2002, 13:54
Verwijderd
ik was denk ik 16... ja moet wel... ja, ik was 16 (net ofzow, paar maanden) en we waren bij een pjotter thuis en jur had een jay en die gingen we buiten smoken, en toen ik uitgebreid vroeg of ik ook mocht, mocht een hijs... maja, echt heel lekker en goed vond ik het doen niet (niet veel hijzen, tabak = ranzig)
maja, da was me eerste keer...
Oud 21-12-2002, 18:25
vixen
vixen is offline
Ik was 14 geloof ik. In het bos, en we hadden toen een hele gesprek over vliegende wasmachines. Was wel leuk.
Oud 21-12-2002, 18:31
Locke
Locke is offline
14e damn wat is dat al weer lang geleden eigenlijk
Oud 21-12-2002, 18:52
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
15
Oud 21-12-2002, 21:47
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
algelopen week echt voor t eerst. mzzl.
Oud 21-12-2002, 22:50
mirthe
Ik weet het niet meer.
Heel lang geleden es wat gehijsd -->wat niets was zegmaar
3 jaar terug voor het eerst echt, kweenie meer waar hoe wanneer enz...geen flauw idee
Oud 22-12-2002, 14:55
Verwijderd
16 en m'n broertje kon eraan komen (ja, ik heb een tuigbroertje)... dus dat hebben we ergens bij het zwembad ofzo geprobeerd. Werkt niet op mij. Yay.
Oud 22-12-2002, 16:03
poecilotheria
poecilotheria is offline
kwas 14 ofzo

was in een kasteeltuin midden in de zomer, samen met wat klasgenoten.....
Oud 24-12-2002, 12:48
Evangelion
Evangelion is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Op je 6e lijkt me wel erg jong zeg. Dan zit je in groep 3 ofzo.
Idd, maar ik heb t zelf gezien, een jongetje van 6/7 jaar oud blowde met zijn moeder...ik hoorde hem zelfs vragen of ze nog een joint zouden draaien.

Zwaar fucked up ja.
Oud 24-12-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Evangelion schreef:
Idd, maar ik heb t zelf gezien, een jongetje van 6/7 jaar oud blowde met zijn moeder...ik hoorde hem zelfs vragen of ze nog een joint zouden draaien.

Zwaar fucked up ja.
Dat is echt fout. Dat doe je als volwassene je kind toch niet aan?
Oud 24-12-2002, 20:42
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Evangelion schreef:

Zwaar fucked up ja.
En dan sta je erbij en kijk je ernaar? Jij bent toch OOK de maatschappij?

Ik geloof er echt bar weinig van, maar goed, als jij echt beweerd dat het waar is, dan zal ik dat moeten accepteren.

Ik blow als een dolle, althans, voor mijn eigen begrippen, maar op mijn zesde was ik meer in de weer met lego dan met het begrip drugs...
Oud 24-12-2002, 20:56
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Mijn eerst jointjuh was in het vakantie met een groep vrienden waaronder me neef.

Waren we ergens in het noorden van marokko aan het camperen met wat fransen belgen en nederlanders erbij.Total waren we met een 30 man.
Was fucking relaxed tot 5 uur s'ochtends waren we aan de zee gitaar aan het spelen en jointjes op smoke.
zo'n 2 weken achter elkaar.
En smiddags gingen we met ze allen naar de strand.
Ik heb nog nooit zo'n vette vakantie gehad als deze jaar.
3 keer door de politie gepakt.
Omdat je namelijk in marokko geen bier mag drinken.
Maar ik kwam gewoon vrij door mijn oom.
Hij is hoofd inspecteur in die omgeving.
Ben ik er toch ondertussen uit gekomen zonder dat me moeder en vader ervan weten.

Fuck dit topic brengt me prachtige herrineringen voor.

Thanks

PeaCe
Oud 25-12-2002, 15:58
charly not
charly not is offline
Op een hockeytoernooi
Met 1 of andere gozer die ik niet kende, ah fijn.. ik had et altijd al eens willen doen en hij vroeg of ik mee ging blowen. uhm best he. Was op zich wel grappig, ik voelde wel wat maar was niet stoned ofzo.
Was wel een leuke ervaring moet ik zeggen
Oud 28-12-2002, 16:31
Sarsefras
Sarsefras is offline
Toen ik in de 2e zat, toen was ik geloof ik 13, toen ging ik altijd met vrienden van me mee naar het park of naar het water (plekken bij school) en zij gingen daar altijd een jointje roken, maar ik eerst nooit... Kging gewoon met ze mee omdat ik het gezellig vond, had zelfs nog nooit een joint aangeraakt Maar 1 keer wilde ik ook eens smoken en toen kreeg ik een shotje van iemand Maar voelde er verder nix van... Sinds die ene keer ging ik een tijdje echt elke dag elke pauze blowen Maar nu doe ik het niet zo vaak meer... Alleen int wknd meestal..
Oud 28-12-2002, 16:38
Verwijderd
rasjied en joop en marijn ofzo?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten