Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2008, 08:50
flyaway
flyaway is offline
Bea had er genoeg van, dit jaar was het laatste. Hare Majesteit de Koningin is sinds maart 2008 er niet meer. Kroonprins Willem-Alexander werd ineens in het ambt geschoven waar hij voor geboren was. En bij God, hebben we dat gemerkt.
Begrijp me niet verkeerd, hij deed het natuurlijk voor het eerst, koning zijn. Zijn opmerkingen over Balkenende en Bush vergeven we hem. Bracht nog wat leven in de internationale media. En Hillary Clinton zit er nu toch dus die kan hij misschien wel voor zich winnen met een biertje en wat leuke grappen.
Balkenende reageerde net zo passioneel als altijd en die zal zijn tijd onder Wim-Lex aka Zijne Majesteit de Koning ook wel uitdienen.

Ik vind het helemaal prima, zo’n koning. Natuurlijk, het zal veel administratief werk geweest zijn, overal dat in van weg halen en Hare in Zijne veranderen. Ik denk dat niemand het had verwacht dat Beatrix (extra titels die ik voor haar zou moeten gebruiken ken ik niet) er ineens genoeg van zou hebben. De vreemde hoed erbij neer zou leggen. Misschien had ze genoeg van Wilders. Als hij te lang tegen me zou blijven zaniken zou ik ook zo snel uit zijn buurt willen.

Gelukkig heeft Wim-Lex nog amper tijd gehad om bij Wilders in de buurt te komen dit jaar. De Australiërs vonden het hilarisch dat een man van het water naar hun droge land kwam, maar hij heeft er wel successen geboekt. Hetzelfde geldt voor Marokko. Ik hoop dat alle vervelende Marokkaantjes hier hebben opgelet hoe hun vaderlandsgenoten lol hadden met de Nederlandse koning. Dat hij in straattaal met ze meepraatte en voetbalde. Misschien wordt het straks wel hip om een monarchiefan te zijn.

Zulke drastische veranderingen heeft hij in eigen land nog niet getoond, helaas. Nieuwsgierig ben ik er wel naar. Zorgt onze Koning ervoor dat de Partij van de Dieren uit pure wanhoop zichzelf opheft? Gaat Wilders zich multicultivriendelijker gedragen door vermaningen? Het begin van de nieuwe Gouden Eeuw? Ach, laat ik nu niet teveel dromen. Het blijft de koning van Nederland, niet een extravagante sjeik uit het Oosten die zijn landje op de wereldkaart wil zetten. Maar Wim-Lex, Zijne Majesteit de Koning en al je andere titels, als je dit leest, ik sta achter je hoor! Als je mijn ideeën uitgebreid op papier wilt, of anderen, ik werk mee. Voor een gaaf, hip, goed functionerend Nederland. Voor de koning!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten