Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2008, 21:31
BUDHA
BUDHA is offline
Ik ben nu 15 en ik wil wat anders met mijn kamer gaan doen..
Ik heb allemaal zooi van pokemon enzo hangen en dat moet nu toch echt weg
Kunnen jullie me mischien ideeën geven?
Mijn huidige kamer ziet er zo uit.

De opmetingen in de tekening zijn snel opgemeten en een beetje gemiddelt.. dus niet precies ( als je al ziet dan de onderste muur en boven muur 7cm verschillen weet je dat ik iets fout heb gedaan )

Ik ben sowiezo van plan om alle muren wit te maken of een ander zacht kleurtje ( ik heb nu stippeltjes behang )
Ik zat zelf te denken om met spuitbussen te werk te gaan, amar als jullie iets beters weten.. kom maar op!

Ik moet verder nog mn kwijt:
- mijn bed ( opmeting staat op tekening
- een kastje met mn tv, dvd speler en ps2 etc.. ( is 70cm breed en 50cm lang.. hij is ongeveer met ,tv erop, 140cm hoog)
- een kast ( 180 hoog ,60cm breed en 30cm lengte)
- bureau voor computer etc.. (80cm breed, 50 lang, 80 hoog.)

Alvast Bedankt!!!

Laatst gewijzigd op 02-03-2008 om 21:33. Reden: typfout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2008, 22:30
Villain
Villain is offline
Je tekening is heel onduidelijk, ga eerst even alles góed opmeten en geef dan duidelijk aan hoe lang elke muur is (het is niet duidelijk hoe lang je muren zijn aan de zijkanten, behalve dat er 244 cm tussen de stopcontacten zit ), ga daarna aangeven waar de deuren en ramen zitten, hoe lang die zijn, naar welke kant ze openslaan en hoe veel ruimte ertussen zit.
Handig is om daarnaast ff een tekening te maken hoe je kamer er nu uitziet, geeft een beetje in indicatie.
Oud 02-03-2008, 22:43
BUDHA
BUDHA is offline
Dit is redelijk goed op gemeten.. en het gaat ook aalleen maar om het idee.. wat maakt 3 cm verschil nou uit
sat tussen die stopcontacten is idd onduidelijk, dat geef ik toe. Ik bedoelde dat die hele muur 244 cm is. De deur onder heb ik aangegeven met een streepje die schuin staat ( de kant waarnaar hij open slaat) de andere deur ( naar balkon) + raam zitten boven. maar daar doe ik sowieso niks meer ( deur gaat nooit open)
Raam + deur heb ik ook opgemeten... staat aan de bovenkant ( stukje muur "streepje" deur "streepje" raam "streeptje" muur.
Tekening zal ik morgen posten

Iig bedankt voor de reaktie!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 11:22
arPos
arPos is offline
miss kan je hier iets mee
http://www.decostyler.nl/?gclid=CIGb...FQbtlAodjRY_pQ
Oud 03-03-2008, 14:42
BUDHA
BUDHA is offline
Bedankt! ik wist niet dat er zoiets bestond.. zeker even in mn favorieten zetten
Maar nu heb ik er weinig aan.. dit is allemaal erg standaart.. ik zoek meer iets aan de creatieve kant.

In ieder geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:03
BUDHA
BUDHA is offline
hier is een tekening van mn kamer.. hij is zeker rommelig, maar volgends mij wel te begrijpen..

Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:06
maxwell
maxwell is offline
Wat wil je eigenlijk met je kamer?

misschien is het leuk om een wand te doen met een bepaalde character of een ander design.
zou je zelfs van internet kunnen halen en projecteren met een beamer op je muur zodat je het kan over tekenen!
Oud 03-03-2008, 17:15
BUDHA
BUDHA is offline
Ik ben op zoek naar leuke ideeën om mijn kamer in te richten, maar ook hoe ik leuk mijn muur kan versieren.. kaal is maar zo.. kaal.. een soort .. sfeer in mijn kamer..
En jouw idee had ik ook al in gedachten en dat is (tot nu toe) wat me het leukste lijkt,
maar dat wil niet zeggen dat ik geen inspiratie meer nodig heb.
Bedankt voor je ideetje!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 20:19
Sketch
Sketch is offline
Even een beetje een fatsoenlijke plattegrond.

Je hebt je tv voor de balkondeur gezet?
Een fatsoenlijk bureau en een stoel lijken me wel aanraders.
En de dingen een beetje verplaatsen zodat de deur naar het balkon weer open kan.
Zoiets ofzo.

Je kamerdeur kan dan net wel of net niet open, afhankelijk van hoe nauwkeurig je maten zijn.

Laatst gewijzigd op 03-03-2008 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 12:24
BUDHA
BUDHA is offline
Bedankt voor de mooie tekeningen! Dit lijkt tenminste ergens op
Ik vind het idee heel leuk!
Ja, dat kastje met tv erop staat voor mijn balkondeur, amar dat maakt niet uit, want ik gebruik mijn balkon niet. Het is daar heel smerig en als ik het schoonmaak is het binnen een paar weken weer vies van de duivenpoep.
Ideetjes zijn uiteraard nog steeds welkom!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 13:37
elysea
elysea is offline
maar het is wel lekker als het zomer is om je deuren af en toe open te hebben, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 07:48
Verwijderd
Citaat:
maar het is wel lekker als het zomer is om je deuren af en toe open te hebben, lijkt me.
Heb je elke keer die duiven binnen en zit het binnen ook onder de duivenpoep.
(Het kan natuurlijk prima met een hor er voor en idd, dat is wel lekker. )

De indeling van Sketch lijkt me mij iig een stuk logischer en ook wat rustiger (maar dat kan ook aan de tekening liggen ). Wat je op de muur moet doen kun alleen jij weten, lijkt me? Wij weten niet waar je van houdt ed. Spuitbussen wordt trouwens snel een zooitje; als je er ervaring mee hebt geldt dat natuurlijk veel minder/niet, als je er geen ervaring mee hebt zou ik het bij verven houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten