Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 09:16
Verwijderd
Nah
Zoals de meeste onderhand wel weten had ik een vakantievriendje. De eerste avond dat we hadden gebuurt vroeg ik ook of hij een vriendin had. "No, do u have a bf?" was het antwoord. Oke, mooi! Die is dus rijp om versierd te worden, dacht ik.
We hadden gezoend en hij begon meteen over wanneer we mekar weer zagen. Ja de volgende dag bij het zwembad, jaja leuk leuk. En we hebben mekaar een week de hele middag en avond gezien.

Harstikke leuk. Was kei gek op hem en we hadden een leuke week. We hadden telefoonnummers, adressen en emailadressen uitgewisseld en toen gingen we naar huis.
We zeiden dat het een leuke tijd was maar dat we onmogelijk verkering konden houden door de afstand. Oke, heel begrijpelijk!
Hij vroeg me die laatste dag of ik iemand thuis had zitten die ik leuk vond. "Neuh, Do you?" Ja er was wel een meisje die die wel leuk vond en zij vond hem ook leuk. Maar ze hadden nog niets omdat ze eerst vakantie wilden. Ofzoiets.
Oke! Heel leuk joh.

Maaaaaaaaar toen
Gisterenavond voegt een vriend van Stephen (vakantievriendje dus) me toe. Ja even gebuurt enz. Toen zegt ie: Wist je dat hij een vriendin heeft? Ehhh Nee dat wist ik niet. Ja die heeft ie al maanden zegt ie. Ohw..

Nou Stephen zou die avond onilne komen op het adres van zijn beste vriend omdat hij zelf geen internet heeft. Dus ik mailen naar dat adres wat voor zooi dit is. Waarom hij loog enz.

Mailt hij terug, Of ik alsjeblieftn iet tegen Nick wou zeggen dat we samen waren geweest omdat hij zoveel van me houdt
Oke wat klopt hier niet?
Krijg ik 6 mailtjes. "Bel je me om 1 uur??" en daarna: 'Ik bel wel als je mij niet belt om 2 uur!"

Nou..
Mijn vraag uiteindelijk
Wat moet ik hier van denken?
Wat moet ik doen?
Kijk het was een vakantievriendje
Hartstikke leuk
Maar het boeit me niet dat we nu geen relatie hebben
Het is gewoon het feit dat hij gelogen heeft en IK nu moet doen alsof we niets hadden..Of denken jullie dat dat geen probleem is?

Hellup, ik weet niet wat ik moet denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 09:22
love is life
love is life is offline
vaak eindigtdit ook zo vakantie liefde is eigenlijk een grote leugen alles gaat goed en als jullie naar huis gaan dan is alles opeen gedaan...
vraag hem wel waarom hij zijn lief bedrogen heeft enzow kan altijd interessant zijn ...
Oud 29-07-2002, 09:26
Verwijderd
Ja I guess you're right
Ik moet me d'r niet echt druk om maken omdat ik toch geen relatie met hem heb
Ik heb ook wel over bepaalde dingen gelogen

Ja op zich toch lullig voor z'n ex
Kijk al had ie nou voor een avond met me gezoend dan kon ie nog zeggen dat ie dronken was
Maar een hele week dronken?
Achja je weet maar nooit met die Schotten he..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 09:29
moenbase
moenbase is offline
Maar als ik het goed begrijp is hij de gene die fout zat, hij loog tegen jou, en tegen zichzelf.
Ik snap niet zo waar jij je druk om maakt, kijk als het nou een écht vriendje was ok, maar het is maar een vakantievriendje.
Oud 29-07-2002, 09:35
Verwijderd
Ja I know..
Ik ben daar ook slecht in
Ik kan zo iemand nooit los laten

maar je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 09:45
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Ik kan zo iemand nooit los laten
Maar als je hem niet los kunt laten, dan had je dus liever een échte liefdesrelatie met hem gewild?
Of meer gewoon iets als vrienden die zo nu en dan met elkaar zoenen (en eventueel geslachtsgemeenschap hebben) zonder dat er liefde aan te pas komt?
Oud 29-07-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:

Maar als je hem niet los kunt laten, dan had je dus liever een échte liefdesrelatie met hem gewild?
Of meer gewoon iets als vrienden die zo nu en dan met elkaar zoenen (en eventueel geslachtsgemeenschap hebben) zonder dat er liefde aan te pas komt?
Nouja ik zou geen relatie met hem willen omdat het gewoon onmogelijk is door middel van de afstand.
Maar als hij in Nederland woonde zou ik dat wel willen maar aangezien dat niet het gval is is het nutteloos om daar over te fantaseren.

Ik ben gewoon verliefd..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:20
Verwijderd
Ik zou trouwens niet voor hem gaan lopen liegen hoor.. dus kzou niet doen alsof jullie niks hebben gehad..

Dan had ie ten eerste maar niet tegen jou moeten gaan lopen liegen, en ten tweede had ie dat maar eerder moeten bedenken.. Hij heeft tegen jou gelogen dus waarom zou jij hem dan nu in bescherming nemen? Laat hij zn verantwoordelijkheid maar nemen en zn eigen zaakjes oplossen, is jouw probleem niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten