Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2009, 22:30
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Aangezien wij in september gaan trouwen en er toch even uit willen, willen we een weekendje weg in oktober. Iemand leuke ideeen? Het moet niet al te duur zijn en in Nederland.
Oud 21-01-2009, 12:31
Myuki
Myuki is offline
wie zijn wij, wat vinden jullie leuk?
in Nederland zijn de waddeneilanden erg mooi en leuk

waarom moet t in nederland zijn?
Oud 21-01-2009, 15:56
Verwijderd
Avegoor is een aanrader. Leuk, redelijk geprijsde arrangementen en het eten is uitstekend.
http://www.avegoor.nl/
Oud 21-01-2009, 16:03
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ons maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Het gaat er vooral om dat we er gewoon even uit zijn. Natuurgebied of juist in de stad, we staan overal voor open.
Wel Nederland omdat we niet te lang willen rijden voor een weekendje. Belgie of stukje van Duitsland is ook goed, maar niet te ver weg.
Oud 21-01-2009, 22:14
Verwijderd
Ik zou dan iets in Belgie (Antwerpen, Gent) of Duitsland doen, heb je toch meer het idee dat je er écht tussenuit bent. En hoeft niet eens verder rijden te zijn, ligt eraan waar je woont natuurlijk. De waddeneilanden zijn ook fijn maar misschien niet zo geschikt voor oktober.
Oud 22-01-2009, 15:39
Verwijderd
Gent <3 Supergezellige stad en als het weer een beetje goed is in oktober denk ik ook nog vrij heerlijk. Brugge schijnt ook leuk te zijn, en Trier (Duitsland) ook. Anders euh welk deel van NL wonen jullie? Maastricht is leuk als je in Groningen woont, maar als je uit Zeeland komt is een weekje op de Drentse hei misschien leuker. Of naar zee als je in het oosten zit.
Oud 22-01-2009, 16:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Brugge is leuk.
Oud 22-01-2009, 18:37
Verwijderd
Ja, Brugge is een erg leuke stad! En je kunt van daaruit ook nog makkelijk een dagje naar Gent toe bijvoorbeeld. Andersom kan natuurlijk ook!
Oud 22-01-2009, 22:25
Verwijderd
Berlijn ben je zo en kost geen ruk om er te komen. Vanaf 29 euro per enkele reis.
Oud 22-01-2009, 22:31
zeehond23
zeehond23 is offline
Ben je een "moetje"?
Oud 23-01-2009, 15:19
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Ben je een "moetje"?
Ik? . O nee zeg, ik moet er niet aan denken.

Brugge zijn wij al een aantal keer geweest en is inderdaad leuk. Leuke ideeen trouwens, keuze zat dus. Super bedankt voor jullie hulp!
Oud 23-01-2009, 17:00
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ik? . O nee zeg, ik moet er niet aan denken.

Brugge zijn wij al een aantal keer geweest en is inderdaad leuk. Leuke ideeen trouwens, keuze zat dus. Super bedankt voor jullie hulp!
als je niet vies bent van wat voorreizen vlieg je zo heel europa over vanuit duitsland of belgie voor 75-100 euro. Dus ik zou gewoon lekker ff rondspeuren naar leuke tickets als je wat bijzonders/verder weg wil!
Oud 23-01-2009, 21:44
Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Berlijn ben je zo en kost geen ruk om er te komen. Vanaf 29 euro per enkele reis.
dat is goedkoop??

ik vind niet goedkoper als een eurootje of 90.
waar heb je dat vandaan?
Oud 23-01-2009, 23:02
Verwijderd
www.bahn.de
Oud 24-01-2009, 07:56
Verwijderd
Waddeneiland, Zeeland, Drenthe of een grote stad waar je nog nooit geweest bent? Of naar het Sanadome in Nijmegen.

Verder weg ben je inderdaad ook zo (rijden naar het vliegveld en vervolgens nog wel een vlucht natuurlijk, maar toch valt het vaak best mee).
Oud 24-01-2009, 10:08
Verwijderd
Misschien dat je trouwens je reis moet plannen vanaf Bad Bentheim op bahn.de en dan een kaartje kopen in iedere NS automaat naar bad bentheim toe.
Oud 24-01-2009, 23:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Antwerpen ben ik voor de kerst een weekendje geweest met m'n vriend en was super leuk. Het ligt er een beetje aan waar je woont in Nederland maar wij waren er zo Brussel zijn we vorig jaar geweest en dat vonden we tegen vallen.

Regels voor berichten