Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2008, 18:39
alwaysgood
alwaysgood is offline
hoi,
Ik heb een nieuwe telefoon, HTC smartphone, type: touch cruise. Om dingen via de computer erop te zetten moet ik activesync installeren. Toen ik dit met de bijgeleverde cd wilde doen kreeg ik de volgende foutmelding:

Fout. Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een DLL-bestand dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met de systeemondersteuning of de leverancier van het pakket. De cd moet worden afgesloten, omdat er een fout is opgetreden.

Weet iemand wat ik met deze foutmelding moet doen, waardoor ik het wel kan installeren?

alvast bedankt,
mark
Oud 04-02-2008, 11:37
Verwijderd
Het meest waarschijnlijke is dat het bestand op de cd beschadigd is of dat er een kras oid op die cd zit.
Download hier ActiveSync 4.5 en het zou allemaal moeten werken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 21:06
alwaysgood
alwaysgood is offline
ook als ik het programma via de microsoft site download en vervolgens wil installeren krijg ik dezelfd foutmelding. Precies dezelfde foutmelding. Snap niet hoe ik dit moet oplossen.
Oud 04-02-2008, 21:12
Verwijderd
Is er een foutcode te zien ergens?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 07:30
alwaysgood
alwaysgood is offline
nee, het enige wat ik zie is de volgende melding:

Fout. Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een DLL-bestand dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met de systeemondersteuning of de leverancier van het pakket. De cd moet worden afgesloten, omdat er een fout is opgetreden.

Verder staat er geen bepaalde code bij.
Oud 05-02-2008, 08:44
Verwijderd
Vervelend.
Heb je deze oplossing al geprobeerd?
En anders moet je even hier kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 22:05
alwaysgood
alwaysgood is offline
De eerste oplossing werkt niet, als ik de instructies opvolg en uiteindelijk in de map zit staat er geen bestand IXP00o.temp. Ook in de troubleshooter bij microsoft kan ik dit probleem niet vinden.

De computer geeft aan dan hij een bepaald DLL bestand niet kan vinden. Als ik in program files naar de map microsoft activesync ga, staat daar wel een DLL bestand:

RICHINK.DLL
3.1.1.1038
Windows CE Services Document Converter

Heb ook al geprobeerd om dit bestand in de prullenbak te zetten en vervolgens het programma te installeren, maar er kwam nog steeds dezelfde foutmelding. VOor de overzichtelijkheid heb ik een foto toegevoegd van de foutmelding. Het is alle keren precies hetzelfde moment van installatie.

Heeft iemand nog een idee, wat ik nog kan doen om het probleem op te lossen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foutmelding activesync.JPG (38.0 KB, 3x gelezen)
Reageren

Regels voor berichten