Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is gewoon normaal hoor. Pas als het té erg wordt, wordt er gekeken of het niet misschien een ziektebeeld is. Als ik jou was, zou ik niet te veel op internet gaan zoeken, maar gewoon je antwoord aan een deskundige overlaten.
|
Ik zou het vreemder vinden als je je nooit zo zou voelen. Het maken van fouten, en daar later spijt van krijgen of verdrietig van worden enzo is alleen maar menselijk. Internet is niet echt altijd een betrouwbare bron als je wil weten of je normaal bent. Ten minste, tenzij het zoals hier is, waar meerdere min of meer normale mensen je vertellen wat er aan de hand is. Ofzo.
Maar maak je in elk geval geen zorgen. ![]()
|
Je hebt trouwens ook nog zoiets als kandidaatsziekte. Dat speelt een grote rol op internet als je je afvraagt of je psychisch gezond bent.
Kandidaatsziekte is wanneer geneeskundestudenten ineens allerlei ziektes bij zichzelf gaan constateren. Ze zien ineens allerlei symptomen bij zichzelf wat wel s kan betekenen dat ze die en die ziekte hebben. Dat lijkt me zeer zeker ook mogelijk wanneer je leest over psychische aandoeningen. Wees daarop bedacht wanneer je leest over psychische aandoeningen.
||
Citaat:
momenteel zit ik bijvoorbeeld veel beter in mijn vel dan op het moment dat ik dit topic opende (en dat is enkele dagen geleden) heb 2 weken in een "dal" gezeten, enorm onzeker en piekeren e.d. wat ik niet zo van mezelf gewend was. veel dingen uit het verleden kwamen boven, kwijtgeraakte vrienden enzo. nu zit ik fysiek in de ziektewet (aanvaring met client, hoofdletsel) maar voel me ondanks dit toch zeer heftige incident vanmiddag, toch een stuk beter dan ik me zaterdag voelde.... toch enorm bedankt voor jullie reacties, ik zal mezelf eens een schop onder mn hol verkopen ![]()
||
Citaat:
oh, fuck, verkeerde quote. nu slaat het nergens op haha, ik bedoelde deze hierboven ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |