Hey hier begin ik dan aan mijn verhaal. Ik hoop dat jullie de tijd nemen om het even door te lezen en om me advies te geven. Want ik kan hier echt geen hoogte van krijgen hoe ze tegen me doet. Ik heb dus via msn een heel leuk meisje leren kennen. 18 jaar is ze, en ik ook maar zij is een half jaartje ouder dan mij. Eerst hebben we elkaar beter leren kennen en 2 weken later zijn we naar het stappen met elkaar naar huis gegaan en toen hadden we dus echt wat. Ze woont overigens 10 minuten bij me vandaan. Lekker dichtbij dus. De eerste dagen was ze smooorverliefd op mij, en zei steeds lekkerding enzo. Toen kreeg ik voor me verjaardag wel boven de 100 piek cadeaus van haar. Zo gek was ze van me, en ik mocht nooit meer weggaan zei ze. Ik was ook helemaal stapel op haar. Alleen 1 nadeel vond ik dat ze rookte. Maargoed toen na 2 weken begon ze wispelturig te worden. Ze zei steeds dat ze niet wist wat ze moest, en het lag niet aan mij maar aanhaar zelf. De 3e week dus maakte ze het uit, want ze wilde me geen pijn doen om zo langer door te gaan. Ik merkte wel dat de relatie ze goede momenten steeds had gehad maar ook de steeds twijfelachtige slechte. De dag nadat ze uit maakte is ze 3 week op vakantie gegaan. En ik miste het zo dat ik een zelf geschreven soort gedicht op haar deur heb geplakt. Het had zo’n indruk op haar gemaakt dat ze direct smste enzo, ook van dat ze me miste. En dat ze me zo lief vond. Maargoed ze had afgesproken geen contact meer met mij te hebben. Dat kon ze dus niet volhouden en we bleven dus contact houden en nog steeds. Maargoed nu is ze alweer een week thuis van de vakantie, en er is alweer veel gebeurd. De dag nadat ze thuis kwam ben ik direct alweer bij haar geweest, ze zei dan gaan we samen onze autotheorie leren, maar je verwacht toch nix he hoop ik zei ze, gewon als vrienden toch? Nou van het 1 kwam het ander we hebben dus een heeeel goed gesprek gehad tot wel 4 uur snachts. En ze zei, ik voel je zo goed aan he, en jij mij ook en je bent zo lief voor mij. Ik waardeer je zo. En ik ben zo blij en gelukkig met je. Want nu kom je gewoon zo lekker volwassen over enzo. Ze werd er echt emotioneel van. We hebben ook nog heel veel geknuffelt en dus ook weer gezoend ook al was het uit tussenons. Maar halverwege het zoenen stopte ze ineens, en dan zegt ze ik kan het niet. Dat is voor mij steeds het minder leuke moment dus want ik vind het allemaal wel goed voelen. Maargoed ik zal even verder gaan met me verhaal. Afgelopen woensdag ben ik alweer bij haar thuisgeweest, en was ik dus ook tot diep in de nacht bij haar, ik was om 4 uur thuis pas. En het was netzo als die zondag. Gisteravond vrijdag hebben we een heel stuk gewandeld en sávonds thuis bij haaf op bed hebben we dus ook nog es sex gehad. We waren er helemaal klaar voor maar toen durfde ze niet meer. Maargoed het is toch later gebeurd zo opgewonden waren we. En nu ben ik een hele tijd met haar aan het scooteren geweest, en ze zegt steeds maar dat we vrienden zijn. Ik zal dit verhaal nou es even samenvatten want ik denk dat jullie er nog niet veel van begrijpen. Ze is heel spontaan maar ook heel onzeker, en die onzekerheid uit ze door zich een beetje dommig te gaan gedragen. Ook staat sex heeeeel hoog bij haar in het vaandel. Ook al wil ze het niet altijd. Ze is heel snel verleid het bed in te duiken. Ze hou heel veel van me, en vind me zo lief en aardig en het voelt zo goed als we die goede gesprekken hebben zegt ze. Maar ze wil wel zo graag maar kan zich niet binden en waarom weet ze ook niet. Het ligt niet aan me uiterlijk ofzo want ze zit aldoor maar lekkerding te roepen ookal vind ik mezelf heel gewoon, en aan me innerlijk ook niet denk ik. Want we hebben toch echt hele goede gesprekken gehad. Ze weet gewoon niet wat ze moet. En ik voel wel wat voor haar. We spreken vaak als vrienden maar het is toch altijd zo dat het op zoenen en knuffelen uit draait. Of zelfs soms sex. Toch is het zo dat als ik er niet ben, dat ze me ook welweer mist. Ik weet dus echt niet hoe ik haar zover kan krijgen, dat ze over de brug komt met een goed standvastig antwoord, want ze is zo wispelturig als het maar kan. We hebben toen het uit was elkaar nog vaak gezien, sex gehad gezoend en noem maar op. Ik hoop dat jullie wat tips hebben. Ik hoop geen antwoorden te krijgen dat ik haar maar moet laten, maar ik hoop iets als antwoord te krijgen wat ik kan gaan ondernemen, om de binding tussen ons 2en sterker te maken. Alvast bedankt…