Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2007, 14:47
Jonas90
Jonas90 is offline
Zie TT. Brand los!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2007, 14:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou moeten lachen
Ik heb er totaal geen moeite mee, dus hoe zou ik moeten reageren? Geschokt misschien, omdat ik het niet zag aankomen, maar verder zou het me niets uitmaken. (Misschien juist wel handig, kunnen we samen op meisjes of op jongensjacht )
Oud 06-12-2007, 14:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
TT? Toch niet ik he?

Anyhoo, ik zou het prima vinden. Ik zou wel een beetje raar opkijken als het ineens zo bleek te zijn, want mijn beste vriendin is een 1e klas mannenverslindster, maar verder heb ik er geen problemen mee.
Ik ken wel meer lesbies.
Oud 06-12-2007, 15:02
Jonas90
Jonas90 is offline
Hetzelfde als jullie.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:11
Inanis
Inanis is offline
Ik zou t wel grappig vinden, maar minder als ie mij heel leuk zou vinden.. ik kan zo'n behoefte namelijk niet bevredigen..
en dat zou minder zijn voor de vriendschap.
Oud 06-12-2007, 15:15
zeep007
zeep007 is offline
Ik zou blij zijn dat diegene dan eindelijk eens uit de kast is!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:15
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Meestal zie je zoiets wel aankomen he. Meestal hebben ze toch trekjes, waardoor het je niet zal verbazen. Ik heb helemaal niets tegen lesbies en homo's en ik vind het nogal dom als je gelijk zou denken o help, misschien wordt ze wel verliefd op mij!
BTW homo's zijn tegenwoordig net als handtasjes voor meisjes, tis net een gadget: moet je hebben!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:23
igfy
igfy is offline
Ik heb op zich al een aantal vrienden die homo of lesbisch zijn, dus het maakt me niet echt veel uit.
Oud 06-12-2007, 15:25
Verwijderd
In het geval van mijn huidige beste vriendinnen zou ik erg verbaasd zijn, want die houden wel van piemels. Of wat er aan vast zit. Maar als ik bevriend zou raken met iemand die homoseksueel bleek te zijn, eh, prima toch? *haalt schouders op* Het heeft niets met mij te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:34
Verwijderd
Mijn beste vriendin is lesbisch en ze zat er vroeger zelf heel erg mee. Toen ze het vertelde heb ik geloof ik heel rustig gereageerd en haar duidelijk gemaakt dat het allemaal prima was en bla.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:52
ilse
ilse is offline
Hmm. een vriend van me is homo. So what? Dat kan me nou echt niet boeien..
Oud 06-12-2007, 16:47
Jonas90
Jonas90 is offline
okee
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:47
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn beste vriend is al homo en mn beste vriendin al bi, maar van haar zou het me wel verbazien als ze ineens mannen niet meer moest
Maar verder eh, kan het me vrij weinig schelen.

edit: er zijn vrij veel niet-hetero mensen in mijn vriendenkring, maar van allemaal wist ik het eigenlijk al wel en toen zij het zelf zeiden was het vooral een opluchting voor hen zelf maar bleek iedereen het al te weten/denken/vermoeden

Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:54
Volk
Volk is offline
Meerdere goeie vrienden en vriendinnen van mij zijn homo. Voor mij maakt het niks uit. Ik reageerde er volgens een ervan op alsof ze me vertelde dat ze een nieuwe fiets ging kopen. Ik vond het wel interessant om te weten maar verder deed het me niks.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:06
Mening Gever
Mening Gever is offline
Tja, als het openbaar bekend gemaakt zou worden, dan vereist de jongerencultuur dat ik het afkeur. En dat doe ik dan.

Diep van binnen denk ik dan: wat maakt dat nou uit, hij/zij doet maar wat hij/zij wilt.

Ergens anders zou ik zeggen: ''Um... OK. Leuk voor je.'' maar wel een beetje oncomfortabel voelen als het ging om een mannelijke vriend van me.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:45
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
BTW homo's zijn tegenwoordig net als handtasjes voor meisjes, tis net een gadget: moet je hebben!
wat daarbij weer zo prachtig is, is dat die zogenaamde homo's(vaak bekend als zijnde homoseksueel) soms bisexueel zijn en net zo hard geilen op hun lekkere vriendinnen als op mooie jongens.
Oud 06-12-2007, 17:54
Verwijderd
wat fijn dat diegene dan eindelijk uit de kast zijn. En verder: geen probleem me. Als mijn beste vriendin ineens lesbisch zou zijn zou ik fijn meiden voor dr uit gaan zoeken, net zo hard al ik dat nu met jongens voor dr doe
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 19:34
Jonas90
Jonas90 is offline
de jongerencultuur wijst homos af? dat valt reuze mee tegenwoordg.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 21:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Tja, als het openbaar bekend gemaakt zou worden, dan vereist de jongerencultuur dat ik het afkeur. En dat doe ik dan.
Ok, kansloos.

OT: Ik zou het bijzonder vreemd vinden.
Oud 06-12-2007, 23:37
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
de jongerencultuur wijst homos af? dat valt reuze mee tegenwoordg.
idd.. betere tijden voor homo's zijn er nooit eerder geweest als je t mij vraagt.
Oud 06-12-2007, 23:46
Rob
Rob is offline
Daar kwam ik 6 jaar terug al achter en ook toen kon 't mij bar weinig uitmaken dat 'ie dat was.
Whatever floats your boat, eh?
Oud 07-12-2007, 07:59
stout!
stout! is offline
Het is prima, inderdaad fijn dat ze er zelf wat mee kan nu ze uit de kast is.

maar we maken er wel grappen over natuurlijk
Oud 07-12-2007, 08:07
Verwijderd
Als mijn beste vriend homo zou zijn, zou ik wel even schrikken, denk ik, vooral omdat ik het totaal niet aan zie komen. Mja, als hij daar gelukkig van wordt, kan ik me daar absoluut niet druk om maken. Bovendien is een goede vriendin van me bi, dusja. Whatever.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 08:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, ik weet heeeeel zeker dat dat niet zo is Maar als het toch zou gebeuren zou ik wel begripvol reageren en gewoon op dezelfde manier met haar omgaan als nu. Het maakt me niet zoveel uit, al zou ik het wel jammer vinden om dan niet meer over leuke jongens te kunnen roddelen. Ik heb een vriend die homo is en die kent mijn vriend ook en stiekem is het wel leuk om met hem over jongens te roddelen
Oud 07-12-2007, 08:18
Dott
Dott is offline
Een van mijn beste vriendinnen is biseksueel, nou wist ik dat vanaf vrij in het begin wel, maar ik ga daardoor niet anders met dr om ofzo, ik kan er alleen maar flauwe geintjes over trappen af en toe

Nu ik het me bedenk nog een hele goede vriendin van me is ook Bi maar die valt vooral op vrouwen, ik had het in eerste instantie niet verwacht van haar, maar ze word er niet anders om
Oud 07-12-2007, 09:53
Inanis
Inanis is offline
ik vind het eigenlijk echt niet minder dan logisch dat meiden op meiden vallen.
soms vraag ik me in het totaal af waarom mannen sowieso nog in trek zijn.
als t alleen maar om die eikel te doen is? (daar zijn alternatieven voor)
maarja ik als jongen zijnde heb geen behoefte aan een eikel.. dus waarom vrouwen wel?
bewijst maar weer hoe anders mannen en vrouwen in elkaar zitten.

k snap alleen niet hoe het vrouwelijke brein zo tegen logica in kan druisen.. I mean.. women are loads prettier than men.. als je een beetje nadenkt.. en je niet laat verleiden door je dierlijke instincten zijn meiden toch veel mooier en sexier dan mannen?
Oud 07-12-2007, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zou blij zijn dat diegene dan eindelijk eens uit de kast is!
Inderdaad.. En verder, ik zou wel gek opkijken, maar ach, wat doet het af aan iemand of hij/zij hetero is of niet? Mijn beste vriendin ken ik al jaren en voor zover ik weet valt ze op mannen. Maar haar karakter verandert niet ineens compleet als ze op vrouwen valt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik vind het eigenlijk echt niet minder dan logisch dat meiden op meiden vallen.
soms vraag ik me in het totaal af waarom mannen sowieso nog in trek zijn.
als t alleen maar om die eikel te doen is? (daar zijn alternatieven voor)
maarja ik als jongen zijnde heb geen behoefte aan een eikel.. dus waarom vrouwen wel?
bewijst maar weer hoe anders mannen en vrouwen in elkaar zitten.

k snap alleen niet hoe het vrouwelijke brein zo tegen logica in kan druisen.. I mean.. women are loads prettier than men.. als je een beetje nadenkt.. en je niet laat verleiden door je dierlijke instincten zijn meiden toch veel mooier en sexier dan mannen?
het is maar net waar je je door laat verleiden, het uiterlijk is voor mij vrijwel geheel irrevelant. Zolang het maar een beetje verzorgd is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 12:37
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
het is maar net waar je je door laat verleiden, het uiterlijk is voor mij vrijwel geheel irrevelant. Zolang het maar een beetje verzorgd is.
voor mij ook wel als het gaat om veel tijd spenderen met iemand.
k vind mannen over t algemeen aardiger en interessanter dan meiden. (maarja das mijn mening, er zijn er zat die het andersom zien.. of het niet uit maakt)
maar als t om een seksuele relatie gaat zijn uitstraling en de schoonheidsfactor (als in mooi lichaam, gezicht, haar en natuurlijk hygiene en verzorging) toch aardig belangrijk. dat ontken je toch niet?
Oud 07-12-2007, 13:00
Verwijderd
Ik zou hardlachen als zowel mn beste vriendje als mn beste vriendinnetje zouden zeggen dat ze homoseksueel zijn, want dat zijn ze echt 100% niet.

Maar mocht het wel zo zijn, dan accepteer ik t.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 13:58
Jonas90
Jonas90 is offline
ok.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 14:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
Verleid word je nu eenmaal niet door je brein, maar juist door je 'dierlijke instincten'. Ons brein druist dus niet tegen (jouw) logica in maar geeft hierbij niet de doorslag. Je 'beslist' nou eenmaal niet wie je aantrekkelijk vindt, dat is een gevoel. En instincten zijn per definitie niet rationeel .

Ik vind vrouwen ook mooier en ik kijk liever naar plaatjes van naakte vrouwen dan van mannen. Maar mooi is iets anders dan aantrekkelijk, en ik moet er niet aan denken om seks met een vrouw te hebben. Een lekkere man daarentegen .
Oud 07-12-2007, 14:48
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Verleid word je nu eenmaal niet door je brein, maar juist door je 'dierlijke instincten'. Ons brein druist dus niet tegen (jouw) logica in maar geeft hierbij niet de doorslag. Je 'beslist' nou eenmaal niet wie je aantrekkelijk vindt, dat is een gevoel. En instincten zijn per definitie niet rationeel .

Ik vind vrouwen ook mooier en ik kijk liever naar plaatjes van naakte vrouwen dan van mannen. Maar mooi is iets anders dan aantrekkelijk, en ik moet er niet aan denken om seks met een vrouw te hebben. Een lekkere man daarentegen .
ik vind mooi hetzelfde als aantrekkelijk.
een mooie vrouw, of een mooie man, beiden vind ik aantrekkelijk.
en hetzelfde geldt hier, maar dan andersom.. k moet er niet aan denken sex te hebben met een man.
k geloof alleen dat dat meer komt door mijn opvoeding en wat de maatschappij me meegegeven heeft..
Oud 07-12-2007, 15:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
een mooie vrouw, of een mooie man, beiden vind ik aantrekkelijk.
en hetzelfde geldt hier, maar dan andersom.. k moet er niet aan denken sex te hebben met een man.
k geloof alleen dat dat meer komt door mijn opvoeding en wat de maatschappij me meegegeven heeft..
Nee hoor, dat zijn nou je hormoontjes. Puur natuur.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 15:40
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nee hoor, dat zijn nou je hormoontjes. Puur natuur.
en als k je vertel dat k weleens gefantaseerd heb dat ik met een jongen zoende?
nah t gaat vooral om t feit dat er bij het onderlichaam ipv een gat een aanhangsel zit. eentje die k zelf ook heb.. en tja dat hoort gewoon niet.
mensen zouden het afkeuren, mijn ouders zouden het minder vinden, familie zou het minder vinden.

zoals ik het heb geleerd in mijn jeugd is dat een piemel bij een vagina moet en niet bij een piemel.

en pijpen vind ik sowieso geen fris iets, dat zou ik ook niet willen van een eventuele vriendin.
Oud 07-12-2007, 15:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
en als k je vertel dat k weleens gefantaseerd heb dat ik met een jongen zoende?
En jij denkt dat je daarin uniek bent? Heb ik ook wel eens gedaan, maar ben zo hetero als 't kan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 16:05
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
En jij denkt dat je daarin uniek bent? Heb ik ook wel eens gedaan, maar ben zo hetero als 't kan.
k heb wel eens prikkels gehad bij mijn beste vriend..
dat k dacht.. wow er hangt een spanning.. en dan ging k me heel erg afvragen hoe t zou zijn om met m te zoenen.

maarja niemand is 100% hetero mijn insziens.
Oud 07-12-2007, 16:28
stout!
stout! is offline
Citaat:
een mooie vrouw, of een mooie man, beiden vind ik aantrekkelijk. [...]k moet er niet aan denken sex te hebben met een man.
met 'aantrekkelijk' bedoel ik dat je je seksueel tot diegene aangetrokken voelt, dus dat is bij ons beide iets anders dan iemand mooi vinden.

Misschien heb je gelijk dat de maatschappij een rol speelt met in hoeverre mensen voor homoseksualiteit open staan. Maar ik denk dat dit vooral is bij mensen die zoals je zegt 'niet 100% hetero' zijn maar er verder niet overna denken.
Mensen die homo zijn, worden immers beïnvloed door dezelfde maatschappij en hebben ondanks die externe factoren toch vanuit zichzelf 'onontkoombare' homoseksuele gevoelens.
Oud 07-12-2007, 16:33
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
met 'aantrekkelijk' bedoel ik dat je je seksueel tot diegene aangetrokken voelt, dus dat is bij ons beide iets anders dan iemand mooi vinden.

Misschien heb je gelijk dat de maatschappij een rol speelt met in hoeverre mensen voor homoseksualiteit open staan. Maar ik denk dat dit vooral is bij mensen die zoals je zegt 'niet 100% hetero' zijn maar er verder niet overna denken.
Mensen die homo zijn, worden immers beïnvloed door dezelfde maatschappij en hebben ondanks die externe factoren toch vanuit zichzelf 'onontkoombare' homoseksuele gevoelens.
k moet je hierin gelijk geven denk ik..
ook al weet ik niet precies of een homo echt perse seksuele lustgevoelens moet hebben naar een andere jongen om homo te zijn.
Oud 07-12-2007, 16:38
Magican
Magican is offline
Citaat:
k heb wel eens prikkels gehad bij mijn beste vriend..
dat k dacht.. wow er hangt een spanning.. en dan ging k me heel erg afvragen hoe t zou zijn om met m te zoenen.

maarja niemand is 100% hetero mijn insziens.
De tering.
Oud 07-12-2007, 16:45
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
De tering.
jij kunt ook niet bevatten in welke mate wij gesprekken met elkaar kunnen hebben.
we noemen t allebei soms verlichte gesprekken.
Oud 07-12-2007, 17:17
indigo
indigo is offline
Het gebeurde mij, dus ik weet wel hoe ik reageerde: zwaar verbaasd. Ze had eerder al vriendjes gehad, had het bij 'leuk vinden' altijd over jongens en ik kwam er ook op een nogal rare manier achter (ze bleek iets met mijn zusje te hebben) en ik vond het, toen ik de eerste verbazing voorbij was, vooral erg jammer dat ze me de paar maanden ervoor er niets over had verteld. Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben gehad als het niet mijn zusje was geweest, denk ik. Nu heb ik wel veel minder contact met haar .
Voor de rest ken ik een aantal mensen die homo/lesbienne zijn, maar niet heel goed, maar dat vind ik allemaal wel tof eigenlijk .
Oud 07-12-2007, 17:38
Magican
Magican is offline
Citaat:
jij kunt ook niet bevatten in welke mate wij gesprekken met elkaar kunnen hebben.
we noemen t allebei soms verlichte gesprekken.
Iedereen kan de nep-filosoof uithangen. Het ging mij erom dat jij de neiging hebt je beste vriend te zoenen en hoe je daarover vertelt. Klonk best smerig namelijk.
Oud 07-12-2007, 18:30
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Iedereen kan de nep-filosoof uithangen. Het ging mij erom dat jij de neiging hebt je beste vriend te zoenen en hoe je daarover vertelt. Klonk best smerig namelijk.
nu heb ik gedachten die er naar neigen om jou op te pakken en in een vervuilde sloot te gooien, das pas ranzig.
Oud 07-12-2007, 18:36
I C U
I C U is offline
En weer lief zijn. Wel zo gezellig

OT: Tja, ik zou er niet moeilijk over doen. Diegene steunen e.d. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om uit de kast te komen, want ook al zijn/lijken we hier met z'n allen heel tolerant, er zijn ook mensen die dat niet zijn als het om homosexualiteit gaat. Mjah.

Anyway, ik zou het fijn voor diegene vinden dat hij/zij er eindelijk voor uit kan, wil en durft te komen.
Oud 07-12-2007, 18:52
zoef de haas
zoef de haas is offline
Van mijn beste vriend zou t me enorm verbazen, van mijn beste vriendin niet eens zo heel erg. Ik zou dr niet moeilijk over doen whatsoever, alsof t wat in de persoon zou veranderen.

Een van mijn vrienden op de middelbare school is ook zohomo als maar kan, ik heb m toen geholpen bij zn coming out tegenover zn ouders, maar aan dat soort dingen ga ik duidelijk nooit meer beginnen
Oud 07-12-2007, 22:42
Jonas90
Jonas90 is offline
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 00:45
Verwijderd
Aangezien ik zelf homo is zo 75% homo/lesbi/transgender.
Dus maakt mij niet veel uit alleen maar leuker
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 02:19
AzN
AzN is offline
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben, eerlijk waar. Zou me zelfs leuk (in de zin van 'interessant') lijken!
Oud 08-12-2007, 09:38
Verwijderd
Hmm, ik heb niet echt een 'beste vriend' ofzo, maar als iemand die ik al ken en waar ik goed mee kan opschieten mij dat zou vertellen, dan zal er niks veranderen.

Dan is dat maar zo.

Als ik iemand net leer kennen schrikt het me wel een beetje af.. (alleen bij mannen haha)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten