Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Haha, ik weet heeeeel zeker dat dat niet zo is
![]() ![]()
|
Een van mijn beste vriendinnen is biseksueel, nou wist ik dat vanaf vrij in het begin wel, maar ik ga daardoor niet anders met dr om ofzo, ik kan er alleen maar flauwe geintjes over trappen af en toe
![]() Nu ik het me bedenk ![]() ![]()
|
![]() |
|
ik vind het eigenlijk echt niet minder dan logisch dat meiden op meiden vallen.
soms vraag ik me in het totaal af waarom mannen sowieso nog in trek zijn. als t alleen maar om die eikel te doen is? (daar zijn alternatieven voor) maarja ik als jongen zijnde heb geen behoefte aan een eikel.. dus waarom vrouwen wel? bewijst maar weer hoe anders mannen en vrouwen in elkaar zitten. k snap alleen niet hoe het vrouwelijke brein zo tegen logica in kan druisen.. I mean.. women are loads prettier than men.. als je een beetje nadenkt.. en je niet laat verleiden door je dierlijke instincten zijn meiden toch veel mooier en sexier dan mannen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
k vind mannen over t algemeen aardiger en interessanter dan meiden. (maarja das mijn mening, er zijn er zat die het andersom zien.. of het niet uit maakt) maar als t om een seksuele relatie gaat zijn uitstraling en de schoonheidsfactor (als in mooi lichaam, gezicht, haar en natuurlijk hygiene en verzorging) toch aardig belangrijk. dat ontken je toch niet?
||
Citaat:
![]() Ik vind vrouwen ook mooier en ik kijk liever naar plaatjes van naakte vrouwen dan van mannen. Maar mooi is iets anders dan aantrekkelijk, en ik moet er niet aan denken om seks met een vrouw te hebben. Een lekkere man daarentegen ![]()
||
Citaat:
een mooie vrouw, of een mooie man, beiden vind ik aantrekkelijk. en hetzelfde geldt hier, maar dan andersom.. k moet er niet aan denken sex te hebben met een man. k geloof alleen dat dat meer komt door mijn opvoeding en wat de maatschappij me meegegeven heeft..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nah t gaat vooral om t feit dat er bij het onderlichaam ipv een gat een aanhangsel zit. eentje die k zelf ook heb.. en tja dat hoort gewoon niet. mensen zouden het afkeuren, mijn ouders zouden het minder vinden, familie zou het minder vinden. zoals ik het heb geleerd in mijn jeugd is dat een piemel bij een vagina moet en niet bij een piemel. en pijpen vind ik sowieso geen fris iets, dat zou ik ook niet willen van een eventuele vriendin.
||
Citaat:
dat k dacht.. wow er hangt een spanning.. en dan ging k me heel erg afvragen hoe t zou zijn om met m te zoenen. maarja niemand is 100% hetero mijn insziens.
||
Citaat:
Misschien heb je gelijk dat de maatschappij een rol speelt met in hoeverre mensen voor homoseksualiteit open staan. Maar ik denk dat dit vooral is bij mensen die zoals je zegt 'niet 100% hetero' zijn maar er verder niet overna denken. Mensen die homo zijn, worden immers beïnvloed door dezelfde maatschappij en hebben ondanks die externe factoren toch vanuit zichzelf 'onontkoombare' homoseksuele gevoelens.
||
Citaat:
ook al weet ik niet precies of een homo echt perse seksuele lustgevoelens moet hebben naar een andere jongen om homo te zijn.
||
Citaat:
we noemen t allebei soms verlichte gesprekken.
|
Het gebeurde mij, dus ik weet wel hoe ik reageerde: zwaar verbaasd. Ze had eerder al vriendjes gehad, had het bij 'leuk vinden' altijd over jongens en ik kwam er ook op een nogal rare manier achter (ze bleek iets met mijn zusje te hebben) en ik vond het, toen ik de eerste verbazing voorbij was, vooral erg jammer dat ze me de paar maanden ervoor er niets over had verteld. Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben gehad als het niet mijn zusje was geweest, denk ik. Nu heb ik wel veel minder contact met haar
![]() Voor de rest ken ik een aantal mensen die homo/lesbienne zijn, maar niet heel goed, maar dat vind ik allemaal wel tof eigenlijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
En weer lief zijn. Wel zo gezellig
![]() OT: Tja, ik zou er niet moeilijk over doen. Diegene steunen e.d. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om uit de kast te komen, want ook al zijn/lijken we hier met z'n allen heel tolerant, er zijn ook mensen die dat niet zijn als het om homosexualiteit gaat. Mjah. Anyway, ik zou het fijn voor diegene vinden dat hij/zij er eindelijk voor uit kan, wil en durft te komen.
|
Van mijn beste vriend zou t me enorm verbazen, van mijn beste vriendin niet eens zo heel erg. Ik zou dr niet moeilijk over doen whatsoever, alsof t wat in de persoon zou veranderen.
Een van mijn vrienden op de middelbare school is ook zohomo als maar kan, ik heb m toen geholpen bij zn coming out tegenover zn ouders, maar aan dat soort dingen ga ik duidelijk nooit meer beginnen
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb niet echt een 'beste vriend' ofzo, maar als iemand die ik al ken en waar ik goed mee kan opschieten mij dat zou vertellen, dan zal er niks veranderen.
Dan is dat maar zo. Als ik iemand net leer kennen schrikt het me wel een beetje af.. (alleen bij mannen haha) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|