Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En omdat ie wist dat jij toch wel zou willen, lekker makkelijk. Ik denk niet dat het voor hem zoveel betekent, eigenlijk. En trust me, ook hier kom je weer overheen. Wat je zelf al zei, je bent pas 17. |
![]() |
|
Ten eerste, die jongen heeft jou gewoon gezoend omdat hij waarschijnlijk zin had om te zoenen en hij wist dat jij hem toch wel terug zou zoenen. Lekker makkelijk. Hij heeft verder geen verplichtingen aan jou (want jullie hebben geen relatie, beter gezegd, hij wil geen relatie), dus kan hij je zoenen als het hem uitkomt. Kortom, het is gewoon lekker makkelijk voor hem. Als hij behoefte heeft aan aandacht dan flikflooit hij gewoon wat met jou, want hij weet dat je hem toch wel leuk vindt. De vraag is nu of jij dit wil laten gebeuren. Misschien prettig op het moment zelf, maar totaal niet zinvol op de lange termijn.
Afstand nemen is misschien wel het verstandigste ![]()
|
Verwijderd
|
Je hoeft niet persé afstand te nemen, als je maar niet steeds doordenkt bij bepaalde dingen. Bijvoorbeeld als hij je aanraakt dat je meteen denkt dat hij iets wil ofzo..
Tenminste, dat zat mij dwars toen ik in een soortgelijke situatie zat. Echt realistisch denken, hij wil niks met je. Lullig maar waar. Laatst gewijzigd op 21-02-2008 om 16:27. Reden: peace |
![]() |
|
Bedankt voor de reacties, 't is direct en weliswaar een beetje pijnlijk maar wel eerlijk. Ik denk (lees: weet zeker) dat het voor hem inderdaad niks betekende, maar dat wist ik al een tijdje. Alleen ja, nu anderen 't ook zeggen, is 't toch wel vervelend om te horen.
Gelukkig ben ik er iig nog wel op tijd bij hehe. Ik kan niet afstand nemen maar ik neem wel afstand op een andere manier. (dus niet meer op schoot zitten etc) Toch weet ik dat ik niet verliefd op hem ben, ik zou het wel kunnen worden. Ik weet in ieder geval nu wel dat 't makkelijker is om hem te vergeten, zodra ik het zelf tenminste wil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar tijd slijt wel ben ik achter ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een jongen van net 22.. GipsyyGirl | 10 | 23-02-2015 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil niet verliefd worden Verwijderd | 6 | 24-09-2010 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Stellingen over verliefdheid Fatal Exception | 12 | 09-03-2003 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Net op school, nu al verliefd!! INeedSomeone | 19 | 02-09-2002 15:31 | |
Liefde & Relatie |
het is geen verliefdheid, maar wat als zij denkt van wel..? [E]-RiC | 7 | 04-02-2002 13:42 |