Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe oud ben je?
18 Wat vind je van Geert Wilders? o Te radicaal Wat vinden je ouders van Geert Wilder? o Te radicaal (maar ze vinden het wel goed dat hij zijn mening durft te geven) Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Nope.
||
![]() |
Citaat:
Die 2e : zeker weten! Ja, dit toont al aan hoe erg het gesteld is in nederland ![]() |
![]() |
|
20
Te radicaal Te radicaal Niet echt bang als in dat ik er lijfelijk angst voor voel. Maar ik ben wel bang, als in: ik vrees dat, dat er nog veel aanslagen zullen komen.
|
Hoe oud ben je?
22 Wat vind je van Geert Wilders? o Te radicaal Wat vinden je ouders van Geert Wilder? Geen idee, ik weet wel dat mijn moeder pro Rita is... Laten we hopen dat Wilders niet in hun opkomt. Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Ik ben er niet bang voor, maar ik sluit niet uit dat het gebeurd.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe oud ben je?
20 Wat vind je van Geert Wilders? - Te radicaal(eigenlijk vooral meer een onruststoker) o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Wat vinden je ouders van Geert Wilder? - Te radicaal o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? niet erger bang dan dat ik ben morgenochtond overreden te worden Bedankt voor het invullen. Groetjes Fief no spang ![]()
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe oud ben je?
18 Wat vind je van Geert Wilders? o Te radicaal o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Wat vinden je ouders van Geert Wilder? o Te radicaal o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Niet echt, maar soms wel twijfel. |
![]() |
|
Hoe oud ben je: 21
Wat vind je van Geert Wilders? o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat -> Edoch, een Zionistische clown Wat vinden je ouders van Geert Wilder? o Te radicaal Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Ja/Nee Ja omdat; Het zou spijtig zijn als vele Nederlandse levens verloren gaan door deze figuren, en de dreiging is zeker actueel. Nee omdat; Er na een aanslag waarschijnlijk tegenmaatregelen genomen zullen worden die eind kunnen maken aan de utopie die "multiculturele samenleving" heet. |
![]() |
|
Hoe oud ben je? 20
Wat vind je van Geert Wilders? o Te radicaal Wat vinden je ouders van Geert Wilder? o Te radicaal Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Niet direct, maar mss. wel in landen waar veel radicale moslimgroeperingen zijn en waar ook Nederlanders verblijven (denk aan Nederlandse militairen in bijv. afganistan)
|
![]() |
Hoe oud ben je? 21
Wat vind je van Geert Wilders? o Te radicaal o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Wat vinden je ouders van Geert Wilder? o Te radicaal o Eindelijk iemand die zegt waar het op staat o Moet uit de politiek gezet worden Ben je bang voor een aanslag van Moslim radicalen? Echt niet !!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek invloed, vul het even in! muziekinvloed | 11 | 04-11-2013 19:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Enquête Heartsgirl | 4 | 29-03-2012 17:26 | |