Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2008, 18:36
Verwijderd
N.A.V. Die over de goede. ik vind de hele Sims serie toch wel een flop op de PS2, net alsof het op een vrijdagmiddag nog even snel in elkaar is gezet. Wa=elke games vinden jullie echt geflopt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2008, 20:35
Mobius
Mobius is offline
Ik heb op een gegeven moment uit verveling Red Faction 2 aangeschaft, ik vervul mezelf nu nog met ongeloof als ik eraan terugdenk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 07:13
Evilblue
Evilblue is offline
slechtste games op de ps2;
yu-gi-oh reeks.
Oud 16-03-2008, 10:34
Q
Q is offline
Helaas moet ik Crouching tiger hidden dragon opgeven als een regelrechte flop. De camera is zo irritant dat dit spel niet te spelen is. Maar goed, hij past leuk naast de DVD in het rekje... da's dan weer een pluspunt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op een gegeven moment uit verveling Red Faction 2 aangeschaft, ik vervul mezelf nu nog met ongeloof als ik eraan terugdenk.
Ik heb die destijds van een vriend geleend. Damn wat was dat een slechte shooter.

Breath of Fire: Dragon Quarter.
Met deel 4 op de PS1 heb ik me erg goed vermaakt. Dit vervolg op de PS2 was imo een saai misbaksel. Gevechten waren krampachtig 'strategisch' gemaakt, het ging traag en de fletse graphics waren ook niet om over naar huis te schrijven. Balen dat ik er de volle mep voor betaalde.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:56
Mobius
Mobius is offline
Sowieso zijn sequels van games die oorspronkelijk op de PS1 uitgekomen zijn, over het algemeen vies tegengevallen (althans bij mij). Beste voorbeeld dat ik kan geven waren de Soul Reaver games. Niets kan op tegen deel 1.

Ik ben heel erg benieuwd wat God of War 3 gaat doen op de PS3; floppen of potten breken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:43
Magican
Magican is offline
Alle games gebaseerd op films. Met name de Spiderman games.
Oud 16-03-2008, 22:47
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb die destijds van een vriend geleend. Damn wat was dat een slechte shooter.

Breath of Fire: Dragon Quarter.
Met deel 4 op de PS1 heb ik me erg goed vermaakt. Dit vervolg op de PS2 was imo een saai misbaksel. Gevechten waren krampachtig 'strategisch' gemaakt, het ging traag en de fletse graphics waren ook niet om over naar huis te schrijven. Balen dat ik er de volle mep voor betaalde.
Agreed. Deel IV en III waren echt briljant, maar V kon mij absoluut niet vermaken. Vooral die 'timer' die Ryu had vond ik erg irritant; Ik vind het namelijk erg fijn om te dwalen wanneer ik een RPG speel, maar het voelt erg gehaast, zo.

FFX-2 past ook wel in het lijstje... <_<
Oud 17-03-2008, 07:07
Verwijderd
Aye, ik had dat virus al op zo'n 50% eer ik wist dat ie niet gereset kon worden. Toen was de lol er af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten