Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en wat betekent dit dan Tijmen? Je echte vrienden zitten hier.. vergeet dat niet.. Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:34. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door John Sickbock (13-08-2001).]
|
You listen to me!!!!!!
Die iemand om te troosten... Die heb je echt al Alleen merk je dat vaak niet Ik weet haast zeker dat er op dit moment iemand aan je denkt Iemand die om je geeft Als je je er wat meer voor open stelt Merk je dat vanzelf echt waar hoor En als je ooit iemand nodig hebt voeg me ff toe op msn ofzo angelarocks2@hotmail.com de rede dat ik zo reageer is omdat ik hier de oude ik in herken, gelukkig heb ik nu gemerkt hoeveel mensen er voor me klaar staan en om me geveb, en hoe super het leven is!!!! Je komt er wel!!!!!
||
![]() |
Citaat:
thnx btw ![]()
||
![]() |
Citaat:
weet je... toen we elkaar na een maand weer spraken d8 ik eerst echt 'hoe moet dit gaan, na een maand...' maar ik merkte al snel dat wij elkaar echt begrijpen... (tenminste, ik gloof(of hoop...) dat ik jou ook echt begrijp) En daar ben ik heeel blij om ![]() kuzzie terug!
Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:35. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
|
![]() |
Blij dat eindelijk eens iemand de moed heeft dat te schrijven. Ik kom er langzaam toe, door in mijn werkjes mezelf met niets te vergelijken. Maar ik probeer er tegen te vechten, ook dat vind je in mijn woorden. Soms wil ik eeuwig leven zoals nu, maar vaker en vaker wil ik anders zijn, zo niet enkel. Ik droom te veel, mijn nick liegt niet.
Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #24 rare kwast | 497 | 26-09-2006 00:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #59 rare kwast | 487 | 23-05-2006 20:04 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #13 Dolores | 498 | 18-12-2004 13:49 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Psychologie |
Even van me afschrijven... Verwijderd | 9 | 17-09-2002 14:02 |