Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 15:48
Captain
Captain is offline
Stelling: je seksleven is een privé-aangelegenheid waar andere mensen uit je directe omgeving niets over hoeven te weten (ouders, broers, zussen, vrinden en vrindinnen).

In hoeverre ben jij het daarmee eens? Zou seks een onderwerp moeten zijn waarover je praat alsof je over het avondeten praat (dat zou veel problemen voorkomen) of hoeft niemand te weten hoe of wat (dus ondersteun je de taboe die er nog steeds op rust in sommige gezinnen). Graag je mening hierover. Om het niveau een beeetje hoog te houden zou een motivatie geen overbodige luxe zijn .
Oud 25-07-2002, 15:56
Verwijderd
ik vind t prive wat je doet, maar ik vind wel dat t gewoon bespreekbaar moet zijn,dat tijdens t eten moet ook kunnen zolang je maar niet in details treed maar geintjes over maakt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
is perzoonlijk, ik heb er geen moeite mee om dingen met anderen uit te wisselen.
Oud 25-07-2002, 21:30
Verwijderd
nou iedereen mag weten hoe mijn seksleven in elkaar zit. Boeid mij dus echt niet. Jah de wat apparte ervaringen die wat verder gaan dan alleen de standaard sex, daar ben ik nog wat voorzichtig mee.
Maar voor de rest praat ik hier met iedereen gewoon over. Vind het een heel normaal onderwerp. Alleen het komt heel vaak voor dat wanneer ik dit onderwerp met een meid wil bespreken zegmaar dat zuh meteen gaan denken dat ik iets van zuh wil of dat ik op al die verhaaltjuhs geil. Dus dan blijkt maar weer dat er toch nog een aantal mensen zijn die het liever voorzichzelf houden of alleen maar aan een persoon vertellen die zuh echt vertrouwen

Om hierover te praten in details tijdens het eten aan tafel met je ouders... nee dat zie juh mij niet doen. Hun vertel ik zowiezo niks. Ja als ik met een ander meisje naar bed ben geweest ofzow dat vertel ik ze wel, maar ik ga er verder niet op in. Ik kan trouwens wel gewoon met muh ouders hierover praten hoor, maar ik zelf heb er nooit zow behoefte aan gewoon.
Maar bij andere dus, vrienden enzow en over internet.... als zuh alle details willen weten.. prima.. vertel het zuh wel.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:41
Verwijderd
Ik praat wel over seks, dat vind ik heel normaal, maar niet over seks.. Zegmaar

Ik praat er wel over maar ga niet mijn hele seksleven over tafel gooien. Dat is me te persoonlijk, maar het onderwerp seks vind ik heel normaal.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:43
LM
LM is offline
Familie heeft er niks meej te maken... Met vrienden is anders!
Oud 27-07-2002, 17:16
raafje
raafje is offline
Op zich is seks wel privé, maar ik heb er geen moeite mee om er met een goede (te vertrouwen) vriendin over te praten. Ook met goede vrienden niet.
Met mijn ouders praat ik er niet over. Dat komt niet zozeer door het onderwerp, maar eigenlijk doordat ik vrijwe niks met ze kan bespreken. Communicatieprobleem ofzo.

Cerr
Oud 27-07-2002, 17:21
Desp
Desp is offline
Ik bepaal zelf met wie ik over mijn seksleven wil praten, dat is een heeeel goede vriendin van me, we praten elkaar echt de oren van het hoofd over seks en de probleemtjes rond seks
Maar ik blijft privé... zeker weten
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten