Hallo,
Ik ben erg geintereseerd in een studie Japans.
HBO of WO, maakt niet uit want ik ga na mijn Havo(profiel Natuur en Techniek) nog Vwo doen. (ik zit nu in 4 havo en ben 15 jaar oud en deed vorig jaar VWO maar ben naar de HAVO gegaan oomdat ik niet genoeg gemotiveerd was.)
Maar nu heb ik niet echt een bepaald beroep voor ogen wat ik met Japans kan doen.
Daarom wil ik (en ook vooral mijn ouders) mijn studie combineren met een opleiding Informatica.
Maar het probleem is eigenlijk dat je geen 2 HBO opleidingen tegelijk kan doen, en met een HBO opleiding en een WO opleiding kan je niet alle college's volgen.
En 2 WO opleidingen lijkt me iets te zwaar.
Daarnaast heb ik ook nog suggesties nodig voor eventueel een baan die je met WO Japans kan doen en voldoet aan de eisen van 6 VWO profiel Natuur en Techniek (met Duits en Wiskunde B, en dus geen economie)
Want dan zou ik geen tweede opleiding erbij te hoeven doen, aandezien ik dan een baan kan vinden met WO Japans.
(misschien ideen van anderen van jullie die japans studeren of japans willen gaan studeren, wat jullie ermee willen gaan doen?)
Alvast bedankt,
Sybe
|