![]() |
|
Ik heb dat idd ook met een aantal oorbellen. Volgens mij kan ik wel tegen zilver en niet tegen de rest. Ff kijken wat voor oorbellen het zijn en of je wel tegen zilver kunt (of juist wel tegen die dingen die je krijgt als je oren net geprikt zijn).
||
Citaat:
![]() kan je die gewoon kopen? toch wel raar.. 'vroeger' kon ik tegen alles, toen alleen goud en zilver, toen alleen goud en nu niets meer?!
|
Verwijderd
|
Een allergie kan zich met de tijd ontwikkelen.
Mijn vriend en ik hebben aan het begin van onze relatie (3 jaar terug) matchende kettingen gekocht en later (na een jaar ofzo) vriendschapsringen. Sinds een jaar kan hij niet meer tegen beide (ze zijn allebei van zilver) Hij krijgt er jeuk en uitslag van. Inmiddels hebben we voor hem dus maar een roestvrij stalen (RVS) ring aangeschaft waar hij gelukkig geen last van heeft ![]() |
![]() |
|
Ik kon juist heel slecht tegen m'n zweerknopjes maar wel tegen echt zilveren oorbellen. Ik heb twee paar gaatjes in mijn oor maar bij die eerste gaatjes kan ik beter tegen nepzilver oorbellen dan bij mijn tweede gaatjes. Bij die eerste kan ik ze wel een dag in maar bij die tweede gaan echt zilveren ook al jeuken als ik ze niet regelmatig schoonmaak met sterilon of van oorbellen wissel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gaatjes in je oren Gothic | 29 | 01-03-2005 10:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergieen Tesca | 68 | 22-06-2004 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
nikkel stella | 14 | 26-09-2002 10:02 |