|
|
Bekijk resultaten poll: Humor het belangrijkste? | |||
Ja (Reden hier voor bij reacties) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee (Reden hier voor bij reacties) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 100.00% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat humor, in alle vormen, heel erg belangrijk is in een relatie. als je op hetzelfde niveau zit qua humor, kun je veel dingen hiermee relativeren, elkaar op t gemak stellen, etc.
laatst was er een vraag bij het programma 'tussen de oren'; wat mannen en vrouwen het ergst vonden. als iemand van het tegengestelde geslacht hem/haar een slecht gevoel voor humor, lelijkheid of domheid toeschreef. ik weet helaas niet meer de precieze resultaten, maar volgens mij was kritiek op het gevoel voor humor bij mannen het ergste, en bij vrouwen dat ze niet dom worden gevonden.
|
Verwijderd
|
Ik geloof zeker dat humor een van de meest belangrijke dingen is in een relatie. En dan doel ik ZEKER niet op moppen tappen, want daar kan ik vaak niet eens om lachen. Gewoon van die kleine, stomme dingetjes waar je over in een deuk kunt liggen met z'n tweetjes. En vooral dat als jij in een deuk ligt om iets, hij daar ook wel om kan lachen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind humer op zich niet zo belangrijk, het gaat er meer om dat je het naar je zin hebt samen en met elkaar kan lachen. Dat heeft natuurlijk wel met humor te maken, maar niet echt met het maken van grappen ed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(rolleyes)
|
|
![]() |