Hallo,
Op het moment ben ik in het bezit van een SE W810i, een goede telefoon maar ik ben toe aan vernieuwing. Nu had ik een hele waslijst aan keuzes voor een nieuwe mobiel maar die heb ik weten te verminderen door middel van reviews, vergelijkingen en dergelijke. Mijn enige keuze's op dit moment zijn de :
Nokia N73 ( 180 euro branded T-Mobile of 200 euro ( Simlockvrij ) )
Samsung D900 ( 120 euro ) van Vodafone
Nu heeft de Nokia N73 veel meer mogelijkheden natuurlijk en ik heb het geld. Maar ik twijvel. Ik ben iemand die veel sms't, aardig wat belt , veel foto's schiet en veel uitprobeert met mijn mobiel.
Het belangrijkste punt vind ik alsnog dat je bij de D900 geen eigen mp3 tone kan gebruiken als sms/call tune en dat is een must. Bovendien moet het makkelijk zijn om bestanden over te zetten en moet de camera gewoon goed zijn en ik moet er makkelijk episodes van tv series op kunnen zetten. Foto-call is ook een must.
Nu hoop ik eigenlijk op ervaringen van gebruikers van scholieren. En als ik de Nokia N73 zou kiezen, kan ik dan beter simlockvrij kiezen zodat ik Vodafone/Telfort kan nemen of toch T-Mobile en dan een geheugenkaartje erbij kopen.
Alvast bedankt