Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2008, 16:38
BrookeDavis
BrookeDavis is offline
Hallo,

Op het moment ben ik in het bezit van een SE W810i, een goede telefoon maar ik ben toe aan vernieuwing. Nu had ik een hele waslijst aan keuzes voor een nieuwe mobiel maar die heb ik weten te verminderen door middel van reviews, vergelijkingen en dergelijke. Mijn enige keuze's op dit moment zijn de :

Nokia N73 ( 180 euro branded T-Mobile of 200 euro ( Simlockvrij ) )
Samsung D900 ( 120 euro ) van Vodafone

Nu heeft de Nokia N73 veel meer mogelijkheden natuurlijk en ik heb het geld. Maar ik twijvel. Ik ben iemand die veel sms't, aardig wat belt , veel foto's schiet en veel uitprobeert met mijn mobiel.

Het belangrijkste punt vind ik alsnog dat je bij de D900 geen eigen mp3 tone kan gebruiken als sms/call tune en dat is een must. Bovendien moet het makkelijk zijn om bestanden over te zetten en moet de camera gewoon goed zijn en ik moet er makkelijk episodes van tv series op kunnen zetten. Foto-call is ook een must.

Nu hoop ik eigenlijk op ervaringen van gebruikers van scholieren. En als ik de Nokia N73 zou kiezen, kan ik dan beter simlockvrij kiezen zodat ik Vodafone/Telfort kan nemen of toch T-Mobile en dan een geheugenkaartje erbij kopen.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2008, 16:43
Verwijderd
de toetsen van de n73 zijn best wel klein en dat vond ik persoonlijk een enorm minpunt
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:12
Verwijderd
Ik heb zelf de N73 en van die toetsen had ik geen last, hij is soms wel héél sloom en dat vind ik ontzettend irritant. Een vriendin van mij heeft het zelfde (softwarematige dus) probleem, maar ik heb ook genoeg positieve reacties gehoord. Mijn moeder heeft de D900, en die is er heel tevreden over, alleen schuift ie rot ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 06:46
BrookeDavis
BrookeDavis is offline
Ondertussen al de N73 geworden. Ben er erg tevreden mee. Alleen jammer dat er geen data kabel bij is bijgelevert. Maar dat is het enige nadeel tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 14:31
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ondertussen al de N73 geworden. Ben er erg tevreden mee. Alleen jammer dat er geen data kabel bij is bijgelevert. Maar dat is het enige nadeel tot nu toe.
Heb je geen datakabel gekregen? Heb je het toestel los gekocht of in combinatie met je abonnement? Ik heb m zelf ook en werk in een telefoonwinkel, en alle N73s hier worden inclusief datakabel gekocht, zowel simlockvrije als gelockte (T-Mobile)...
Oud 13-03-2008, 18:51
BrookeDavis
BrookeDavis is offline
Gewoon via prepaid van T-Mobile. Maar zat geen datakabel bij...dus morgen even langsgaan om te vragen. Al wel geheugenkaart van 1 Gig erbij gekocht..voor 7 euro dus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:09
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Gewoon via prepaid van T-Mobile. Maar zat geen datakabel bij...dus morgen even langsgaan om te vragen. Al wel geheugenkaart van 1 Gig erbij gekocht..voor 7 euro dus
Ja ik zou het gewoon vragen. Ik werk overigens bij Orange en niet in een T-Mobile shop, maar we verkopen alleen maar T-Mobile abonnementen nog.. En Orange prepaid
Reageren

Regels voor berichten