![]() |
|
![]() |
Dit nieuws bericht kwam ik net tegen
AMSTERDAM - SCHOKKEND FILMPJE Een groep Marokkaanse jongeren uit Delft bedreigt skinheads met de dood. In een internetfilmpje laten ze zien wat er met die mensen zou moeten gebeuren: in elkaar slaan Het filmpje is van een groep die zich 'Scheme 015 Delftse Samenzwering' noemt. De begeleidende tekst staat bol van de taalfouten. Kijk mee naar het resultaat van ons onderwijs: 'Scheme 015 laat u alle zien hoe je moet omgaan met Nazi's, Wildersaanhangers en de rest van die Kanker rotzooi. U wordt geadviseert niet te kijken als u een viese racist bent.' Waarbij opvalt dat het woord 'racist' wel goed gespeld is. De tekst sluit voor de 'hoofdfilm' af met: 'Inderdaad ik ben een kutallechtoon, maar Nederland is ook van mij, lkkr puh!' Daarna volgen beelden van een grote groep Marokkanen die twee kaalgeschoren types in een trein provoceert en treitert. Als na een tijdje één van de twee kale jongens wat terugzegt, slaan de jongens met capuchon hen in elkaar. In de trein. Zonder conducteur. De internetfilm eindigt met de regelrechte bedreiging: 'Fuck al die Wilders aanhangers want denk na: boontje komt voor ze loontje'. Oordeel zelf. Vroegen deze skinheads erom? http://totaalnieuws.web-log.nl/mijn_...dam---sch.html Ik vind echt absurt wat er hier gebeurd! Wat moet er volgens jullie aan gebeuren? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het reclame lijkt me zo, anders was het wel van de site van de Telegraaf doorgelinkt.
||
Citaat:
Jij denkt dus dat stoppen met onderwijs op grond van religie überhaupt een reële mogelijkheid is? Hoe graag ik het ook zie gebeuren zo lang het CDA bestaat en groot is zal dat nooit en te nimmer gebeuren. Ik vraag me ook af of dit mogelijk is ivm de grondwettelijke vrijheid van onderwijs. Ik ben het wel met je eens dat de jeugd zo veel mogelijk op gemengde openbare scholen hoort maarja zie daar de godsdienst fanatici maar eens van te overtuigen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bron: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad heeft CDA hier de touwtjes in handen, dat betekent dat de grootste gemene deler dat blijkbaar zo wil. Het lijkt me sterk dat op moslimscholen dit gedrag wordt aangeleerd. Het zit 'm meer in de (macho?)-cultuur. En ja, met een multicultuur is dit één van de facetten, culturen die elkaars tegenpolen zijn gaan botsen, òf je moet allemaal wat inleveren. Voor dit geval; oppakken (de plaatser van dit filmpje moet toch te achterhalen zijn?) en bestraffen. |
![]() |
|
|