Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 13:56
superman888
superman888 is offline
Beste jongens....geef hier zelf je mening...hoe vind jij het gesteld met de "playbaarheid"van de gemiddelde nederlandse vrouw. Is ze zo preuts als een in het klooster gegaan zijnde monnik of spreidt ze haar benen al voor de eerste de beste jongen. Geef aan waarom je dat vind en wat je ervaringen op dit gebied zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:00
youriw
youriw is offline
ik zal proberen serieus te reageren ...

dat verschilt enorm per meisje, sommige meisjes zijn wat makkelijker met sex dan anderen, maar om ze nou meteen 'slet' te noemen gaat me te ver.

is een meisje dat van sex geniet een slet? lijkt me niet ...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:03
LM
LM is offline
Zie: youriw..
Oud 17-07-2002, 14:16
_koetje_
_koetje_ is offline
wel mensen.....'k woon wel in België (sorry) maar....
een gast van iets rond 17 vraagt aan mij (en ik ben 4 jaar jonger)
hoeveel vraag je???
denk dan maar niet da ik daarvoor m'n benen ga spreiden zenne!!!als ik een goeie relatie heb danpas komt de rest!!!!

people are so ......

*beu* -xxx-
Oud 17-07-2002, 15:23
ruby soho
ruby soho is offline
kuch
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb het idee dat er echt heel veel sletterige meiden rondlopen, en dan heb ik het niet alleen over kleding...
Zelf ben ik er -qua gedrag- ook eentje geweest helaas.
Je ziet ook steeds meer jonge meiden met hoerige kleren lopen, echt erg.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:42
Dminor
Dminor is offline
Geloof het of niet, maar ik ben bang voor meisjes uit m'n eigen vriendenkring, omdat ze door zouden kunnen gaan voor sletten. Man, loop door Amsterdam, en zie: geen enkel meisje. Alleen hoeren en sletten (hoeren die bij de pooier niet aan de bak konden).

Ik vind dat het héél triest gesteld is met het gemiddelde puberale meisje.

Maar dat is gemiddeld, hè? Natúúrlijk zijn er ook hele leuke meisjes!
Oud 17-07-2002, 16:12
Kirk22
Kirk22 is offline
het kan eens stuk minder en sommigen mogen van mij een stuk meer slet zijn...
Oud 17-07-2002, 16:13
youriw
youriw is offline
wacht even!

ik ben een ventje, maar moet toch even reageren. wanneer is een meisje sletterig, alleen op basis van kleding? ik hoor nu zelfs al een meisje zeggen dat ze er sletterig bij heeft gelopen! (no offense Vampira)

niet ieder meisje wat er sexy bij loopt is een slet, er zijn er genoeg die er zo bij lopen omdat ze het mooi vinden en heus niet met elke jongen zomaar het bed in duiken (waar de term 'slet' voor staat volgens mij).

ik vind, dat als je als meisje in een straks rokje loopt en een kort shirtje met bijvoorbeeld een flink decollete dat je dan zelfbewust bent en trots op je lichaam, het mag gezien worden! moeten ze dan alles maar weer bedekken, net zoals de treng gelovigen willen?

het gaat er om hoe je met je zelf omgaat, hoe gedraag je je in bepaalde kleding? loop je met je tieten in het rond te zwaaien (om het maar eens plat uit te drukken) of loop je er trots bij in je mooie kleding?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:14
dj-tiesto
dj-tiesto is offline
ik hou wel van sletterig hehe
Oud 17-07-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Geloof het of niet, maar ik ben bang voor meisjes uit m'n eigen vriendenkring, omdat ze door zouden kunnen gaan voor sletten. Man, loop door Amsterdam, en zie: geen enkel meisje. Alleen hoeren en sletten (hoeren die bij de pooier niet aan de bak konden).

Ik vind dat het héél triest gesteld is met het gemiddelde puberale meisje.

Maar dat is gemiddeld, hè? Natúúrlijk zijn er ook hele leuke meisjes!
nouw dan kom je maar eens naar zeeland hoor... d'r zijn hier een hoop meisjes die net als mij zijn..... (die niet met iedereen gaan,maar serieus zijn)

'k denk zelf dat je dat het meeste in de grote steden ziet, want elk meisje wilt iedere jongens kunnen krijgen en als je dat in zo een vriendengroep hebt dan wilt elk meisje weer haar vriendinnen overtreffen dus het wordt steeds erger.... maarja dat denk ik...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:

ik hoor nu zelfs al een meisje zeggen dat ze er sletterig bij heeft gelopen! (no offense Vampira)

Nee nee, ik GEDROEG me als een slet.
Ook iets om trots op te zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:17
youriw
youriw is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Nee nee, ik GEDROEG me als een slet.
Ook iets om trots op te zijn...
ah, je neukte met jan-en-alleman

nee ok, dat is wat ik bedoelde, het ligt er aan wat je er mee doet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:

ah, je neukte met jan-en-alleman
Nogal jah...

Citaat:
nee ok, dat is wat ik bedoelde, het ligt er aan wat je er mee doet
Precies, want aan mij kon je bijvoorbeeld niet zien dat ik eigenlijk een sloerie was, ik had meestal gewoon alles bedekt.
Terwijl er misschien een boel meiden zijn die zich heel bloot kleden, maar al 5 jaar trouw zijn aan hun eerste vriendje.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:27
youriw
youriw is offline
maar waarom word slet dan vaak op 't uiterlijk beoordeeld? je bent een slet als je met je tieten loopt te pronken en je je string duidelijk laat zien, lijkt soms de stelling wel ... terwijl er ook verborgen 'bloempjes' zijn, zoals jij was, alles bedenkt en toch lekker rommelen

maar deed je dat om stoer te doen of omdat je er gewoon van genoot, van de sex?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:
maar deed je dat om stoer te doen of omdat je er gewoon van genoot, van de sex?
Nou, eigenlijk allebei niet. Ik vond de heren in kwestie leuk, waren toevallig allemaal vriendjes van elkaar, en dus deed ik het maar gezellig met ze om ze te vriend te houden. En omdat ik het leuk vond om bij ze langs te gaan en om met ze op stap te gaan. Meestal was ik daarbij ook nog eens verliefd...
Sja, ik was toen best labiel, mijn ouders waren net gescheiden, dus ik denk dat ik mannelijke aanwezigheid fijn vond.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:38
youriw
youriw is offline
ai, ik snap best dat je daar spijt van hebt ... je naam zal wel bekend zijn binnen die groep.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:
ai, ik snap best dat je daar spijt van hebt ... je naam zal wel bekend zijn binnen die groep.
Ja, best wel...
Ik was toch wel het speeltje van het jaar!
Gelukkig heb ik nu een vriend die me ook op andere gebieden waardeert!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:42
youriw
youriw is offline
mooi! toch niet eentje uit die groep he?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:
mooi! toch niet eentje uit die groep he?
Ehm...jawel...
Maar hij zag meteen dat ik niet alleen één of ander speeltje was (nadat ie me geneukt had ) en heeft toen ook met die klojo's gebroken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:52
youriw
youriw is offline
, hij wou een testritje of je wel voldeed

nee, geintje, blij dat het goedgekomen is
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:
, hij wou een testritje of je wel voldeed

nee, geintje, blij dat het goedgekomen is
Dank U wellies!!
Zo, nu ga 'k es offline.
Krijg koppijn van dat forum!!
Doegjes
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
[mompelmodus]wat fijn dat er msn is[/mompelmodus]

On-topic: Ik heb nooit ingezien wat er mis met sletterig gedrag/kleden is. Als een meisje zich nou goed voelt door zich zo te gedragen/kleden en daarbij niemand kwetst, wat is dan het probleem?
Oud 17-07-2002, 16:57
youriw
youriw is offline
het geeft niks, als ze het zelf willen, maar ze doen het vaak om er bij te horen is mijn ervaring, zoals Vampira al beschreef
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:59
Uneksia
Uneksia is offline
wat maakt je trouwens tot een slet?

kleding? mijn nichtje van 8 weet nauwelijks wat seks is (echt waar, niet iets waarvan ik nu alleen uitga) maar kleedt zich in nogal verhullende kleding ookal heeft dat bij haar weinig effect, als je lachwekkend effect niet meetelt.

grote behoefte aan seks? veel seks met verschillende partners? heel erg open zijn over seks?

vind de stempel slet nogal vaag. valt me vooral op dat het vaak vrouwen zijn die andere vrouwen een slet noemen en het toch in de meeste gevallen gaat om jaloersie.
Oud 17-07-2002, 17:03
youriw
youriw is offline
of jongens noemen een meisje een slet, omdat vriendje 1 tot en met vriendje 10 zeggen dat ze haar geneukt hebben, dan hoeft hij niet (hij kan haar dus niet krijgen)

slet heeft vaak een negatieve betekenis, maar kan ook positief zijn, meestal in de dominantere relaties. meisje wat ik ken is, zoals ze zelf zegt, het 'sletje' van haar vriend

maar goed, volgens mannen en vrouwen is denk ik een slet een meisje dat het met veel jongens heeft gedaan, met het verschil dat de man haar dan ook wel een keertje wil neuken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:10
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Sletten zijn hoeren die bij de pooier niet aan de bak konden.
Oud 17-07-2002, 17:11
youriw
youriw is offline
dus ... jammer dat een serieuse serie reactie altijd weer verziekt moet worden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:17
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

On-topic: Ik heb nooit ingezien wat er mis met sletterig gedrag/kleden is. Als een meisje zich nou goed voelt door zich zo te gedragen/kleden en daarbij niemand kwetst, wat is dan het probleem?
Goh, ik ben het eindelijk eens met je eens.

Verder wil ik nog ff zeggen dat iemand die zich sletterig kleedt nog niet meteen een slet is.

Maar wat ik nogal vaag vind is dat jongens echt sex mogen hebben wat ze maar willen, en als een meisje het doet is ze of een nymphomane, of een slet.... (of allebei?!).. echt vreemd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:19
youriw
youriw is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Verder wil ik nog ff zeggen dat iemand die zich sletterig kleedt nog niet meteen een slet is.

Maar wat ik nogal vaag vind is dat jongens echt sex mogen hebben wat ze maar willen, en als een meisje het doet is ze of een nymphomane, of een slet.... (of allebei?!).. echt vreemd.
dat bovenste zei ik inderdaad al, het is hoe je er mee omgaat

en dat onderste, tja, zijn jongens die het met veel meisjes gedaan hebben (goed, ook dat is een twijfelpunt, hoe weet je dat) aantrekkelijker dan anderen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:21
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Maar als we daar van uitgaan, dan kunnen we dit/deze topic niet beantwoorden, omdat we daar niet van op de hoogte zijn! Het beeld dat we krijgen van het Nederlandse slettegehalte wordt gevormd door wat we zien.
(Bij de weg: het klopt wel. )
Oud 17-07-2002, 17:22
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Maar als we daar van uitgaan, dan kunnen we dit/deze topic niet beantwoorden, omdat we daar niet van op de hoogte zijn!
da's waar ... de vraag is ook niet echt te beantwoorden denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
youriw schreef:

tja, zijn jongens die het met veel meisjes gedaan hebben aantrekkelijker dan anderen?
Neeee, juist absoluut niet!! ik vind het maar goor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:49
youriw
youriw is offline
maar hoe weet je van een meisje of van een jongen of het een 'slet' is? dat 'weet' je alleen maar doordat je van anderen hoort dat ze het met hem of haar gedaan hebben

maar jongen scheppen graag op dus die zeggen dat ze het met een meisje gedaan hebben en meisjes zijn sneller jaloers dus die zeggen over een meisje snel dat ze een slet is, omdat ze gehoord hebben dat ...

veel 'gehoord', of niet? het is altijd een hoor-hoor situatie, als iemand echt iets is, hoor je dat wel van hem of haar te horen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:48
Isischild©
Isischild© is offline
Ach, heel vaak zie je aan de manier waarop meisjes zichzelf presenteren hoe "sletterig" ze zijn. Als ik op straat een meisje zie lopen met een tijgerjurkje waar de hele zooi half uithangt, behangen met nepgoud en een geplamuurd gezicht met slierterig haar... weet ik al hoe "makkelijk" ze is. Stijl zegt heel veel, stijlvol zijn zorgt voor respect van het andere geslacht. Je moet niet meteen je benen wijd doen, want jongens houden ervan om moeite voor je te doen. Een etentje, een bioscoopje, goede gesprekken, dat soort dingen. Als je na een Breezertje er al voor gaat liggen, maak je een slechte indruk. Jongens blijven dan ook meestal niet lang bij dit soort meisjes, en anders alleen maar voor de seks... Niet ideaal dus!

Maar dat is mijn mening!
Oud 17-07-2002, 18:54
youriw
youriw is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
Ach, heel vaak zie je aan de manier waarop meisjes zichzelf presenteren hoe "sletterig" ze zijn. Als ik op straat een meisje zie lopen met een tijgerjurkje waar de hele zooi half uithangt, behangen met nepgoud en een geplamuurd gezicht met slierterig haar... weet ik al hoe "makkelijk" ze is. Stijl zegt heel veel, stijlvol zijn zorgt voor respect van het andere geslacht. ...

Maar dat is mijn mening!
maar waarom is zij een slet? betekent het dan meteen dat haar benen wagenwijd openstaan voor elke lul?

het is jouw mening, maar wel heel kortzichtig (maar da's mijn mening)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:02
Isischild©
Isischild© is offline
Ik spreek uit ervaring (ik ben zelf niet zo hoor!) maar ik ken er genoeg (van school, omgeving e.d) die het normaal vinden om elke weekend een ander in hun bed te hebben. En dat vind ik dus gewoon niet cool!
Oud 17-07-2002, 19:03
Uneksia
Uneksia is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
Ik spreek uit ervaring (ik ben zelf niet zo hoor!) maar ik ken er genoeg (van school, omgeving e.d) die het normaal vinden om elke weekend een ander in hun bed te hebben. En dat vind ik dus gewoon niet cool!
hmmm, ok.....ehm....geen commentaar.
Oud 17-07-2002, 19:06
youriw
youriw is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
maar weet jij dat ze elk weekend een ander hebben of heb je dat 'gehoord'?

Citaat:
Uneksia schreef:
hmmm, ok.....ehm....geen commentaar.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:32
de goeie fee
de goeie fee is offline
hmmm...ik ben Belgische (hoow nu moet ik opletten ) en ik vind wel da jullie losser zijn op het gebied van sex. Allee das mijn mening, don't shoot me.
Maar da wilt ni zegge da gellie sletten zijt e meiskes
Koessiee, Dorien -xxx-
Oud 17-07-2002, 19:33
Uneksia
Uneksia is offline
Citaat:
de goeie fee schreef:
hmmm...ik ben Belgische (hoow nu moet ik opletten ) en ik vind wel da jullie losser zijn op het gebied van sex. Allee das mijn mening, don't shoot me.
Maar da wilt ni zegge da gellie sletten zijt e meiskes
Koessiee, Dorien -xxx-
off topic: cool, iemand met dezelfde naam. heb ik nou nog nooit meegemaakt!
Oud 17-07-2002, 19:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
Moet zeggen dat ik voor mijn vriend ook een behoorlijke slettebak was waarom? omdat ik het leuk vond om verschillende vriendjes te hebben...
Maar wat is er mis meej?
Mij kon het echt niks schelen wat mensen wat me dachten? waarom zou ik
Oud 17-07-2002, 20:06
Uneksia
Uneksia is offline
seks heeft voor mij weinig met liefde te maken. ok, liefde maakt het misschien wat leuker, maar voor mij is seks puur een uiting van lust (of nah ja, handig voor voortplanting natuurlijk) en dus ook best iets dat je met iemand kan hebben waar je niet verliefd op bent. Ik heb daarom ook echt geen problemen met meisjes die elke week met iemand anders het bed in duiken als dat is voor de seks, zolang degene waarmee ze dat doen tenminste weet waar hij/zij aan toe is. vind het niet zozeer sletterig, maar misschien moet ik even gaan nadenken over wat ik wel sletterig vind.....want ik geloof niet dat ik veel dingen echt sletterig vind.

hmmm, weet je, het BOEIT me eigenlijk ook allemaal niets want andere doen en ik denk dat het meer mensen niet zoveel zou moeten boeien. Who cares als een meisje er uitdagend bijloopt of als ze elke week met iemand anders het bed induikt? Zolang zij daar tevreden mee is en de consequenties weet, prima toch?
Oud 17-07-2002, 20:27
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
superman888 schreef:
Beste jongens....geef hier zelf je mening...hoe vind jij het gesteld met de "playbaarheid"van de gemiddelde nederlandse vrouw. Is ze zo preuts als een in het klooster gegaan zijnde monnik of spreidt ze haar benen al voor de eerste de beste jongen. Geef aan waarom je dat vind en wat je ervaringen op dit gebied zijn.
Alle vrouwen zijn sletjes. De een kan het alleen wat beter onderdrukken dan de ander.
Hoogopgeleiden zijn over het algemeen makkelijker
Oud 17-07-2002, 20:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ben het wel met isischild eens. Je mag je lichaam best laten zien, maar daar zijn verschillende manieren voor. Je kunt een tijgerprint jurkje aantrekken met veel kettingen en plateauzolen of je kunt een zwart jurkje aantrekken met een kettinkje en hakken. Dit alles heeft met stijl te maken.
Het sletgehalte in Nederland wordt ook steeds hoger, omdat de populaire media van piberaal nederland (TMF, e.d.) steeds meer schaars/sletterig (dus stijlloos) geklede mensen laat zien. Denk aan de clip van liberty X of Christina Milian (jeej hoe weet ik die namen uit mijn hoofd...). Punerend Nederland neemt al gauw dat gedrag over, omdat ze graag met hun idolen geassocieerd worden. Dit zijn voor mij sletjes, afgezien of ze een openbare ruimte van binnen is.

Zo dit wil ik wel verdedigen.
Oud 17-07-2002, 20:33
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
youriw schreef:

is een meisje dat van sex geniet een slet? lijkt me niet ...
Tja, dan zou je even een definitie van een 'slet' moeten geven. Ik neem aan dat er met een slet een meisje wordt bedoeld dat wel voor een one-night-stand te strikken is. Want hoevaak en met hoeveel kerels ze in een week (of maand) seks heeft kan jij op basis van die ene keer niet zeggen natuurlijk
Oud 17-07-2002, 20:37
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik ben het wel met isischild eens. Je mag je lichaam best laten zien, maar daar zijn verschillende manieren voor. Je kunt een tijgerprint jurkje aantrekken met veel kettingen en plateauzolen of je kunt een zwart jurkje aantrekken met een kettinkje en hakken. Dit alles heeft met stijl te maken.
Het sletgehalte in Nederland wordt ook steeds hoger, omdat de populaire media van piberaal nederland (TMF, e.d.) steeds meer schaars/sletterig (dus stijlloos) geklede mensen laat zien. Denk aan de clip van liberty X of Christina Milian (jeej hoe weet ik die namen uit mijn hoofd...). Punerend Nederland neemt al gauw dat gedrag over, omdat ze graag met hun idolen geassocieerd worden. Dit zijn voor mij sletjes, afgezien of ze een openbare ruimte van binnen is.

Ik sta open voor eigen definities hoor, maar dit heeft toch niets meer met het onderwerp te maken
Overigens, de mensen die jij hier omschrijft zou ik als 'ordi' typeren, en die meisjes zijn over het algemeen echt niet makkelijk.
Oud 17-07-2002, 20:40
youriw
youriw is offline
Citaat:
Uneksia schreef:
hmmm, weet je, het BOEIT me eigenlijk ook allemaal niets want andere doen en ik denk dat het meer mensen niet zoveel zou moeten boeien. Who cares als een meisje er uitdagend bijloopt of als ze elke week met iemand anders het bed induikt? Zolang zij daar tevreden mee is en de consequenties weet, prima toch?
haha, helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:40
youriw
youriw is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Alle vrouwen zijn sletjes. De een kan het alleen wat beter onderdrukken dan de ander.
Hoogopgeleiden zijn over het algemeen makkelijker
sorry, maar dit vind ik onzin
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:41
youriw
youriw is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Het sletgehalte in Nederland wordt ook steeds hoger, omdat de populaire media van piberaal nederland (TMF, e.d.) steeds meer schaars/sletterig (dus stijlloos) geklede mensen laat zien.

hoezo is een goed geklede vrouw sletterig? leg mij dat dan eens uit? iemand die zich misschien wat uitdagender kleed is dus niet per se een slet, lees vorige reacties eens goed door!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten