![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Terwijl er misschien een boel meiden zijn die zich heel bloot kleden, maar al 5 jaar trouw zijn aan hun eerste vriendje. |
![]() |
|
maar waarom word slet dan vaak op 't uiterlijk beoordeeld? je bent een slet als je met je tieten loopt te pronken en je je string duidelijk laat zien, lijkt soms de stelling wel ... terwijl er ook verborgen 'bloempjes' zijn, zoals jij was, alles bedenkt en toch lekker rommelen
maar deed je dat om stoer te doen of omdat je er gewoon van genoot, van de sex? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sja, ik was toen best labiel, mijn ouders waren net gescheiden, dus ik denk dat ik mannelijke aanwezigheid fijn vond. |
![]() |
|
[mompelmodus]wat fijn dat er msn is[/mompelmodus]
On-topic: Ik heb nooit ingezien wat er mis met sletterig gedrag/kleden is. Als een meisje zich nou goed voelt door zich zo te gedragen/kleden en daarbij niemand kwetst, wat is dan het probleem?
|
![]() |
wat maakt je trouwens tot een slet?
kleding? mijn nichtje van 8 weet nauwelijks wat seks is (echt waar, niet iets waarvan ik nu alleen uitga) maar kleedt zich in nogal verhullende kleding ookal heeft dat bij haar weinig effect, als je lachwekkend effect niet meetelt. grote behoefte aan seks? veel seks met verschillende partners? heel erg open zijn over seks? vind de stempel slet nogal vaag. valt me vooral op dat het vaak vrouwen zijn die andere vrouwen een slet noemen en het toch in de meeste gevallen gaat om jaloersie.
|
of jongens noemen een meisje een slet, omdat vriendje 1 tot en met vriendje 10 zeggen dat ze haar geneukt hebben, dan hoeft hij niet (hij kan haar dus niet krijgen)
slet heeft vaak een negatieve betekenis, maar kan ook positief zijn, meestal in de dominantere relaties. meisje wat ik ken is, zoals ze zelf zegt, het 'sletje' van haar vriend maar goed, volgens mannen en vrouwen is denk ik een slet een meisje dat het met veel jongens heeft gedaan, met het verschil dat de man haar dan ook wel een keertje wil neuken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder wil ik nog ff zeggen dat iemand die zich sletterig kleedt nog niet meteen een slet is. Maar wat ik nogal vaag vind is dat jongens echt sex mogen hebben wat ze maar willen, en als een meisje het doet is ze of een nymphomane, of een slet.... (of allebei?!).. echt vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
en dat onderste, tja, zijn jongens die het met veel meisjes gedaan hebben (goed, ook dat is een twijfelpunt, hoe weet je dat) aantrekkelijker dan anderen? |
![]() |
||
Citaat:
(Bij de weg: het klopt wel. ![]()
|
maar hoe weet je van een meisje of van een jongen of het een 'slet' is? dat 'weet' je alleen maar doordat je van anderen hoort dat ze het met hem of haar gedaan hebben
maar jongen scheppen graag op dus die zeggen dat ze het met een meisje gedaan hebben en meisjes zijn sneller jaloers dus die zeggen over een meisje snel dat ze een slet is, omdat ze gehoord hebben dat ... veel 'gehoord', of niet? het is altijd een hoor-hoor situatie, als iemand echt iets is, hoor je dat wel van hem of haar te horen |
![]() |
|
![]() |
Ach, heel vaak zie je aan de manier waarop meisjes zichzelf presenteren hoe "sletterig" ze zijn. Als ik op straat een meisje zie lopen met een tijgerjurkje waar de hele zooi half uithangt, behangen met nepgoud en een geplamuurd gezicht met slierterig haar... weet ik al hoe "makkelijk" ze is. Stijl zegt heel veel, stijlvol zijn zorgt voor respect van het andere geslacht. Je moet niet meteen je benen wijd doen, want jongens houden ervan om moeite voor je te doen. Een etentje, een bioscoopje, goede gesprekken, dat soort dingen. Als je na een Breezertje er al voor gaat liggen, maak je een slechte indruk. Jongens blijven dan ook meestal niet lang bij dit soort meisjes, en anders alleen maar voor de seks... Niet ideaal dus!
Maar dat is mijn mening!
||
Citaat:
het is jouw mening, maar wel heel kortzichtig (maar da's mijn mening) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm...ik ben Belgische (hoow nu moet ik opletten
![]() Maar da wilt ni zegge da gellie sletten zijt e meiskes ![]() Koessiee, Dorien -xxx-
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
seks heeft voor mij weinig met liefde te maken. ok, liefde maakt het misschien wat leuker, maar voor mij is seks puur een uiting van lust (of nah ja, handig voor voortplanting natuurlijk) en dus ook best iets dat je met iemand kan hebben waar je niet verliefd op bent. Ik heb daarom ook echt geen problemen met meisjes die elke week met iemand anders het bed in duiken als dat is voor de seks, zolang degene waarmee ze dat doen tenminste weet waar hij/zij aan toe is. vind het niet zozeer sletterig, maar misschien moet ik even gaan nadenken over wat ik wel sletterig vind.....want ik geloof niet dat ik veel dingen echt sletterig vind.
hmmm, weet je, het BOEIT me eigenlijk ook allemaal niets want andere doen en ik denk dat het meer mensen niet zoveel zou moeten boeien. Who cares als een meisje er uitdagend bijloopt of als ze elke week met iemand anders het bed induikt? Zolang zij daar tevreden mee is en de consequenties weet, prima toch?
||
Citaat:
Hoogopgeleiden zijn over het algemeen makkelijker
|
![]() |
ik ben het wel met isischild eens. Je mag je lichaam best laten zien, maar daar zijn verschillende manieren voor. Je kunt een tijgerprint jurkje aantrekken met veel kettingen en plateauzolen of je kunt een zwart jurkje aantrekken met een kettinkje en hakken. Dit alles heeft met stijl te maken.
Het sletgehalte in Nederland wordt ook steeds hoger, omdat de populaire media van piberaal nederland (TMF, e.d.) steeds meer schaars/sletterig (dus stijlloos) geklede mensen laat zien. Denk aan de clip van liberty X of Christina Milian (jeej hoe weet ik die namen uit mijn hoofd...). Punerend Nederland neemt al gauw dat gedrag over, omdat ze graag met hun idolen geassocieerd worden. Dit zijn voor mij sletjes, afgezien of ze een openbare ruimte van binnen is. Zo dit wil ik wel verdedigen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, de mensen die jij hier omschrijft zou ik als 'ordi' typeren, en die meisjes zijn over het algemeen echt niet makkelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|