![]() |
|
Verwijderd
|
Beste,
Mijn naam is Magali Van Kerckhoven en ik volg de opleiding Handelswetenschappen, afstudeerrichting Marketing Management aan de Hogeschool Gent. Momenteel ben ik druk bezig met mijn masterproef, waarvoor ik een aantal vragenlijsten zou willen afnemen. Dit onderzoek handelt over reclame en meer bepaald over mond-aan-mond reclame door middel van het Internet, Virale Marketing genaamd. Bij mijn onderzoek zal ik me baseren op gegevens van jongeren tussen de 18 en 25 jaar. Het is hiervoor dat ik op jullie medewerking reken. Voor dit onderzoek heb ik zoveel mogelijk studenten nodig die online een enquête willen invullen. Hoe meer enquêtes die worden ingevuld, des te groter de nauwkeurigheid van mijn onderzoek. Bent u tussen de 18 en 25 jaar dan nodig ik u graag uit om deel te nemen aan mijn onderzoek dat online beschikbaar is via: http://www.thesistools.com/?qid=47778&ln=ned Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je alle vragen zo waarheidsgetrouw mogelijk beantwoordt. Nergens wordt naar Uw identificatiegegevens gevraagd, en ook de verwerking van de gegevens gebeurt volledig anoniem en wordt niet voor andere doeleinden dan voor dit onderzoek gebruikt. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking! Met vriendelijke groeten, Magali Van Kerckhoven Student Handelswetenschappen PS: Indien je nog mensen kent die in aanmerking komen stuur deze ‘mail’ dan alvast naar hen door. Het zou mij ontzettend veel kunnen helpen. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|