Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2008, 13:08
Verwijderd
Beste,

Mijn naam is Magali Van Kerckhoven en ik volg de opleiding Handelswetenschappen, afstudeerrichting Marketing Management aan de Hogeschool Gent.

Momenteel ben ik druk bezig met mijn masterproef, waarvoor ik een aantal vragenlijsten zou willen afnemen.

Dit onderzoek handelt over reclame en meer bepaald over mond-aan-mond reclame door middel van het Internet, Virale Marketing genaamd.

Bij mijn onderzoek zal ik me baseren op gegevens van jongeren tussen de 18 en 25 jaar. Het is hiervoor dat ik op jullie medewerking reken. Voor dit onderzoek heb ik zoveel mogelijk studenten nodig die online een enquête willen invullen. Hoe meer enquêtes die worden ingevuld, des te groter de nauwkeurigheid van mijn onderzoek.

Bent u tussen de 18 en 25 jaar dan nodig ik u graag uit om deel te nemen aan mijn onderzoek dat online beschikbaar is via: http://www.thesistools.com/?qid=47778&ln=ned

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je alle vragen zo waarheidsgetrouw mogelijk beantwoordt. Nergens wordt naar Uw identificatiegegevens gevraagd, en ook de verwerking van de gegevens gebeurt volledig anoniem en wordt niet voor andere doeleinden dan voor dit onderzoek gebruikt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Magali Van Kerckhoven
Student Handelswetenschappen

PS: Indien je nog mensen kent die in aanmerking komen stuur deze ‘mail’ dan alvast naar hen door. Het zou mij ontzettend veel kunnen helpen.
Advertentie
Oud 10-04-2008, 16:52
AzN
AzN is offline
Done! En hij deed me aan m'n vette onvoldoende voor Marketing 1 denken .
Oud 10-04-2008, 17:46
Martiño
Martiño is offline
Ik vind dit echt een prutenquete, sorry.
Oud 10-04-2008, 17:58
Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik ga met Martino mee.
Reclame heeft een positieve of negatieve invloed op mensen? Wat een kut vraag!

Ik heb hem dan ook niet verder ingevuld, want al die keuzemogelijkheden zijn mij een beetje te veel en te vaag...
Oud 10-04-2008, 18:31
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Lang, man. *zweet*

Maar, wel gedaan.
Oud 10-04-2008, 18:50
Gunkan
Gunkan is offline
Done, maar inderdaad ook niet onverdeeld enthousiast... Ik mis dingen die specifiek inspelen op eigenschappen van "viral marketing". Je vraagt eerst'n vraag over gewone reclame en dan herhaal je die voor de virale variant. Misschien interessant, maar ik kan me indenken dat er ook andere, nuttige vragen zijn.

Wel, succes met je opdracht! o/
Oud 11-04-2008, 19:44
Verwijderd
niet eens afgemaakt, wat een lange onhandige rot-enquete
Oud 11-04-2008, 21:27
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
niet eens afgemaakt, wat een lange onhandige rot-enquete
Oud 13-04-2008, 19:30
Verwijderd
Ja sorry, maar er werd nog ni veel nr dit onderwerp onderzocht en kmoet me ook beperken tot 1 onderwerp é
Oud 13-04-2008, 19:47
Verwijderd
BTW deze topic mag gesloten worden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten