Advertentie | |
|
![]() |
|
Ontspannen als in relaxen, niks doen, uitrusten van hard werken doe ik niet vaak/bewust omdat ik nooit wel wat doe. Maar als ik even m'n hoofd leeg moet krijgen ofzo doen muziek en alcohol het goed. En daarbij dan soms lezen, maar soms ook gewoon echt niks doen, beetje voor me uitstaren ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
In tentamenweken ga ik het liefst wandelen met een vriendin die ook in de studiestress zit. Daarbuiten doen vooral films, hersenloos internetten, auwehoeren met vrien(din)nen en seks 't goed bij mij. En wat Sterrenmeisje zegt: alles opruimen en schoonmaken en dan in een stoel van het resultaat genieten.
Van alcohol word ik trouwens helemaal niet ontspannen, meestal alleen maar moe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Oeh! Naar zo'n zwembadenkuuroord! Met van die hele warme baden en stoombaden en bubbbbbbbbbbbbelbaden enzo! <3
|
In dit jaargetijde? Hoe slechter weer, hoe beter.
Enigzinds wasbare en goed schoon te maken kledij aantrekken en naar buiten, in de stromende regen in plassen rondrennen, het park in. ![]() Daarna thuis lekker doge kleren aan en met een kop hete thee of choco en mn neus in een boek of achter het computerscherm. <3<3<3
||
Citaat:
![]() OT: internetten ofzo, of tegen mijn plantje praten, of schilderen, of een boek lezen, of een film kijken (als ik wil ontspannen moet ik een film kijken die ik aleens heb gezien. Anders vind ik het of te spannend of raak ik te snel afgeleid. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had ooit wel plantjes op mn kamer, maar ik ontspande teveel, en toen gingen ze dood. ![]()
|
![]() |
|
lezen, film kijken, op de bank hangen met een drankje, zwemmen, lopen (niet hardlopen overigens), in de zon liggen (en bij gebrek aan beter onder de zonnebank liggen), forummen, een goed boek lezen, uit eten, hete douche, in bad met muziek aan en uiteraard seks.
|
Verwijderd
|
forummen, muziek luisteren, een bad nemen of lang douchen, op bed liggen/voor me uitstaren, maar vooral: wandelen. En het kan me ook echt niks schelen wat voor weer het is, als ik zenuwachtig ben móet ik gewoon even naar buiten. Anders ga ik toch maar lopen ijsberen in huis.
|
![]() |
|
Televisie kijken, nutteloos internetten, rustig naar buiten staren. Mijn gitaar pakken en een simpel liedje spelen van een stuk of 5 akkoorden, keihard meezingen etc, en dan ben ik weer helemaal ontladen. Dat doe ik echter alleen als ik alleen thuis ben. Of ik ga tekeningetjes maken in mijn schoolschriften.
In bad gaan met een boek ik wel lekker maar niet zonder risico's. ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik in de stress zsit wil ik altijdheel graag in een heet schuimbad zitten, maar helaas heb ik geen bad, dus dat feest gaat nooit door. Forumen of een boek lezen of allebei met een biertje er bij als kers op de taart vind ik altijd wel leuk. Of, als kater er is, in bed gaan hangen met de vaporizer en fijne series kijken
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |