![]() |
|
![]() |
Hallo,
voor mijn opleiding heb ik een opdracht gekregen. Voor die opdracht moet ik met mijn project groep multi-mediaal studie materiaal maken. Dit wordt volgend jaar gebruikt voor de bovenbouw (havo, vwo 4,5,6). Het enige probleem nu nog is het testen. Omdat er hier veel mensen in die klassen zitten vroeg ik me af of jullie het zouden willen testen. Zouden jullie het willen testen voor mij? En dan vooral letten op hoe het eruit ziet, hoe het klinkt (er zitten voice overs bij) en of het te begrijpen is. Of als je goede ideën hebt graag melden! Jullie helpen ons hier ontzettend mee. (Dit is nog niet het eind product we zitten nog in de test-fase) Groeten Tom Hier staat (tot nu toe) ons product. hier |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet in hoeverre het voor jullie mogelijk is, maar eventueel zouden ondertitels/bijschriften wel handig zijn (niet qua verstaanbaarheid, maar dat ik het persoonlijk handiger vind om tekst te lezen en op mijn eigen tempo alles te bekijken (dus sneller) dan om te luisteren).
Die papieren vind ik trouwens geen schitterend idee (komt soms wat rommelig over, vind ik), maar blijkbaar denken de andere mensen daar niet zo over, dus hier moet je niet echt naar luisteren dan ![]()
|
![]() |
Oh je hebt gelijk hoor ILUsion, de papieren zijn wat rommelig. Maar het is nog een redelijk origineel idee en het scheelt veel tijd: men hoeft de animaties niet zelf in elkaar te programmeren.
Aan de andere kant, de tijd die nodig is geweest om alle papiertjes te bereiden had ook kunnen worden besteed aan het leren van Flash zodat men -wel- had kunnen programmeren. Misschien dat dat ook beter had gepast in de trant van de opleiding. Nu heeft men een filmpje simpelweg in Flash geconverteerd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|