Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met andere woorden: als de RVD het al zegt, dan kun je weten wat je te wachten staat. Ik denk dat de artsen de situatie van Claus wel vaker zorgelijk vonden, maar dat het nu echt menens is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk iig wel dat alle kranten en omroepen alvast een 'rampen'scenario klaar hebben liggen... |
![]() |
|
Rampenscenario? Is het een ramp dan?
Mensen komen en gaan. Ik wens de beste man zeker de dood niet toe(alhoewel de dood in sommige gevallen beter is dan leven), ik vind hem 1 van de betere mensen uit het koningshuis, maar een ramp vind ik het niet. Ik hoop dat hij nog lang mag leven. |
![]() |
|
ZIJN NECROLOGIE STAAT PER ONGLUK AL ONLINE HAHAHAHHA
http://www.haagschecourant.nl/CDA/re...60785_,00.html Lach je stuk ! "Nu overheerst het verdriet. Met het overlijden van prins Claus is een bijzonder mens heengegaan". Enne...hij leeft nog steeds ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Pijnlijke fout maakt necrologie zichtbaar
Als gevolg van een technische fout bij het onzichtbaar maken van elektronisch gearchiveerde verhalen zijn gisteren gedurende ongeveer een uur enkele in de toekomst te publiceren artikelen over prins Claus, waaronder een necrologie, te lezen geweest via het internet. Zodra deze omissie is ontdekt zijn maatregelen genomen om de beveiliging van deze artikelen in het elektronisch archief van Wegener te herstellen. De hoofdredactie van de Haagsche Courant biedt haar verontschuldigingen aan voor deze pijnlijke blunder. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel geinig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk wel dat ie kunstmatig in leven wordt gehouden als je dat zo kan noemen. maar helemaal door al die voordelen als prins zijnde (om wachtlijsten heen enzo) kan het nog best lang duren denk ik...
||
Citaat:
Met geluk haalt Claus de kerst nog. Ik heb hem één keer van dichtbij gezien op Koninginnedag. Dat is wel vier jaar geleden, maar toen vond ik hem er al ouder uitzien dan op tv. Een klein, grijs mannetje van hooguit 1.65 lang en onder de rimpels. |
![]() |
|
![]() |
In tegenstelling tot Fortuyn zet ik er mijn vraagtekens bij of hij al deze aandacht omtrend zijn eventuele sterven wel zo op prijs stelt... Beetje jammer. Verder kan het me eigenlijk bar weinig schelen, er gaan zo veel mensen dood.
|
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor Claus
![]() Laat Claus gewoon in z'n eigen bed slapen en nooit meer wakker worden. Zal hij veel fijner vinden. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik ken die vent evenmin als jij. Maar het feit dat als z'n gezondheid ook maar iets verbeterd is dat hij dan weer in openbaarheid treedt. Daaruit kun je geloof ik aardig uit opmaken dat hij toch nog wel enorm hard geniet van z'n leven. En die vent kan met zo'n zwakke gezondheid echt wel weigeren in openbaarheid te treden, maar volgens mij geniet hij er gewoon van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
tot nu toe is hij sterk geweest, maar de man is 75 ofzo en heeft de laatste jaren vaak in t ziekenhuis gelegen intensive care, dan naar t normale afdeling, nu is t andersom normale afdeling, naar intensive care....
ik weet t niet, t is net als bart de graaf die kon op ten duur ook niet meer vechten |
![]() |
||
helemaal mee eens!
liever dood dan wat ie nu heeft. en dan ook nog al die vervelende pers ![]() Citaat:
|
![]() |
Ik denk ook dat het niet zolang duurt en tot voor kort had het me ook niet zoveel geintresseerd.Maar door een sterfgeval recentelijk in mijn eigen familie leef ik toch wel erg mee,meer dan dat ik daarvoor zou doen.
||
Citaat:
Ik hoop wel dat ie het red, ik vind claus een fantastise man ![]() ![]()
|
Mjah de laatste tijd moet hij inderdaad errug vaak naar het ziekenhuis om het een of het ander. Ik denk niet dat het veel zin heeft als je dit nog 10 jaar vol houdt want dan zou ik in ieder geval knettergek worden. Dan heb je het weer aan je longen, dan weer aan iets anders.
Ik weet het niet maar iets in me zegt dat het niet lang meer zal duren voordat hij dood gaat. Maar jah..dat zei ik laatst ook al en nou ligt ie weer in het ziekenhuis en elke keer komt ie er toch weer uit dus jah...we zien wel ofzo?
|
Ik hoop iig dat-ie waardig sterft, en niet eerst nog gaat dementeren over staatsgeheimen en hoeden
![]() REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politieke partijen jongen-1999 | 309 | 02-03-2015 07:34 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Balkenende hield info achter over de zaak Margarita D@mien | 35 | 25-04-2003 20:59 | |
Kabinet valt? gevallen? EvilSmiley | 128 | 17-10-2002 19:07 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 |