Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2008, 22:18
Poepkind
Poepkind is offline
Omdat ik devorige heb gesloten http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1674723

ghe ghe
Oud 17-03-2008, 22:18
Verwijderd
@ICU: vriendje? Mail komt!

@Dott: Jij bent een hele kleine, sterke, lieve, kwetsbare Dott. SuperDott kan alles aan! *Tududutu, tututu! zingt* Feel the powerrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 02:09
Verwijderd
Wat een fijne avond! Ik ben met een vriendin en een vriend de kroeg in geweest en we hebben echt uren zitten kletsen over echt van alles. Op een gegeven moment flapte ik er ook nog echt uit dat die ene vriend echt geweldig was en dat ik echt bewondering heb voor hoe hij is en wie hij is. Ik ben geen flapuit dus hij keek een beetje raar

Maar goed. Happy St Patricks! Het was gezellig, joah!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 06:51
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Dott: Jij bent een hele kleine, sterke, lieve, kwetsbare Dott. SuperDott kan alles aan! *Tududutu, tututu! zingt* Feel the powerrrrrrrrr
*meezingt en dansje bij doet*

't komt goed meis, daar ben je Dott voor. Je kan me altijd bellen/smsen/e-mailen of onverwachts langskomen. Heb je vrijdag tijd voor me?

ot; Zaterdag ga ik met 'm mee naar een verjaardag van een studiegenoot van hem. Ik ken d'r alleen niet, maar op de uitnodiging stond dat je vrienden enz. mee mocht nemen als je dat wou. Maar ben wel heel onzeker, want rare situatie en ik ben raar. Niet dat er zoveel mis kan gaan, maar vind 't wel eng. Ben bang dat ik me heel erg achter hem ga verstoppen en dichtklap. Bwugh, ik ben een trien in sociale situaties. Iemand, geef me eens een schop onder m'n kont?
Oud 18-03-2008, 07:57
Verwijderd
gisteren liet hij mij even weten dattie vannacht niet bij me sliep. Raar, want sinds we elkaar kennen hebben nog maar 1 keer bewust apart geslapen.
En toen ging ik op msn heel kinderachtig ruzie zoeken enzo. Jaja..
Anyhow, hij heeft nu iig wel door dat ik issues heb met een aantal dingen. Jammer dattie nu op oefening is anders had ik NU duidelijkheid willen hebben.

Eén van die dingen is bijv de pasfoto van zn ex. He als je net uit elkaar bent kan ik em voorstellen dat je vergeet haar pasfoto dr uit te halen. Maar als ze nu al ruim een jaar uit elkaar zijn..
Ik heb hem al meerder keren geattendeert op het feit dat die dingen nog in zn knip zaten.
Eerste reactie: Oja stom vergeten (haalt ze er niet uit)
Tweede keer: Oja wacht ik haal ze er gelijk uit (stopt ze in het vakje achter zn fotodingetje)
Derde keer: Ik: Waarom heb ej die dingen er nou weer in? Beetje raar, alsof je haar nog ziet en bang bent dat ze vraagt waarom je die haar fotoos weg hebt gehaald?????? Hij: Ja sorry wist niet waar ik ze anders moest laten
Vierde keer was gisteren.
Ik: Waarom heb je nou weer die fotoos in je knip zitten?
Hij: Geen idee
ik: Is dat je enige reden?
Hij: Ja
Ik: wat een kont reden.

Ik heb zoon zin om hard, keihard te schreeuwen dat het gewoon een oplichter is en dattie een mongool is.
Alleen schreeuwt hij nooit terug. Grmbl.
En dit is niet het enige..er zijn nog wat van die dubieuze dingetjes.

Teveel gebeurd en te veel foute beslissingen genomen. Oja en dat bonkende gevoel dat er een derde partij meespeelt gaat maar niet weg.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 08:08
Verwijderd
@Get Psycho: Is het niet een idee om eens afstand te nemen van allebei wantja, je hebt het wel moeilijk enzo en dat is klote en waarschijnlijk dekn ik dat dat bij jou alleen maar opgelost kan worden door alleen te zijn. Niet om lullig te doen ofzo.

@Neko*: *kicks ass* Zo. Jij gaat zaterdag mee naar die verjaardag, waar veel leuke gezellige mensen zijn die allemaal heel erg open staan voor nieuwe mensen (anders stond dat niet op de uitnodiging, lijkt me zo). Dus ook voor onzekere trienen als jij. So move your ass and have some fun!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 08:10
Miek
Miek is offline
Vandaag alweer 10 maanden samen!
Oud 18-03-2008, 08:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als ik die verhalen lees (bijvoorbeeld van Dott en Get Psycho), ben ik zo blij dat ik de stap heb gezet om het definitief te eindigen. Want ja, ook ik bleef hangen in het zien van mijn ex, maar toch geen relatie meer hebben. En mijn leven is nu zo veel fijner, er is geen gezeik meer (zoals bovenstaand), het wordt rustiger in mijn hoofd, ik trek er lekker zelf op uit zonder rekening met iemand te hoeven houden. Ik voel me zoveel vrijer Natuurlijk heb je verdriet, en natuurlijk zuigt het dat je niet tegen iemand aan kan kruipen, maar daar moet je even doorheen. Straks komt er iemand voorbij die veel beter bij jou past en wel 100% voor jou wil gaan.
Oud 18-03-2008, 09:01
Verwijderd
@ snoopy: oh wat leuk voor jullie! ikwildatook.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:06
Verwijderd
Ja KUT godverdomme
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:14
snoopy
snoopy is offline
Heb m'n ex een mail gestuurd en nu ben ik bang voor z'n antwoord.
Oud 18-03-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ja KUT godverdomme
what'sup?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
@ snoopy: oh wat leuk voor jullie! ikwildatook.
Ja, het is ook heel leuk.
Hoezo heb jij dat niet dan? Jouw vriend is heel anders dan jij?
Oud 18-03-2008, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is ook heel leuk.
Hoezo heb jij dat niet dan? Jouw vriend is heel anders dan jij?

Ja, best wel niet op alle vlakken gelukkig, maar soms zijn van die 'kleine' dingen juist zo leuk om samen te kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:35
ST*R
ST*R is offline
Gister ging het echt heel goed, vond 'm echt niet meer boeiend en voelde me opgelucht. Vannacht droomde ik over hem.. beetje jammer maar komt goed.
En die ene ontzettende knappe en grappige jongen van donderdag had gebeld! Zelfs 2 keer! Helaas zag ik het pas veeel later en toen nam ie niet meer op, hopelijk belt hij weer terug. Verder heb ik volgende week tentamen die ik never nooit niet ga halen, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 11:24
Verwijderd
@ Get Psycho: Da's niet cool. Zelf zou ik er ook zeker niet blij mee zijn, zeker als ik niet echt een zinnige reden zou kunnen ontdekken.

@ Morgan: Wassup?

Ontopic: Hij kent me en geeft me in mijn gekke dingen de ruimte, maar remt me ook op tijd af zodat ik me er niet in verlies. En dat is fijn. Het is fijn dat ik geen wazige of onbegrijpende blik krijg, maar dat hij weet hoe ik in elkaar steek.
En morgen zijn we weer samen een dagje vrij, bijna uniek bij ons! Dus ik ga eens even bedenken hoe we die tijd goed kunnen invullen Ik heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
gisteren liet hij mij even weten dattie vannacht niet bij me sliep. Raar, want sinds we elkaar kennen hebben nog maar 1 keer bewust apart geslapen.
En toen ging ik op msn heel kinderachtig ruzie zoeken enzo. Jaja..
Anyhow, hij heeft nu iig wel door dat ik issues heb met een aantal dingen. Jammer dattie nu op oefening is anders had ik NU duidelijkheid willen hebben.

Eén van die dingen is bijv de pasfoto van zn ex. He als je net uit elkaar bent kan ik em voorstellen dat je vergeet haar pasfoto dr uit te halen. Maar als ze nu al ruim een jaar uit elkaar zijn..
Ik heb hem al meerder keren geattendeert op het feit dat die dingen nog in zn knip zaten.
Eerste reactie: Oja stom vergeten (haalt ze er niet uit)
Tweede keer: Oja wacht ik haal ze er gelijk uit (stopt ze in het vakje achter zn fotodingetje)
Derde keer: Ik: Waarom heb ej die dingen er nou weer in? Beetje raar, alsof je haar nog ziet en bang bent dat ze vraagt waarom je die haar fotoos weg hebt gehaald?????? Hij: Ja sorry wist niet waar ik ze anders moest laten
Vierde keer was gisteren.
Ik: Waarom heb je nou weer die fotoos in je knip zitten?
Hij: Geen idee
ik: Is dat je enige reden?
Hij: Ja
Ik: wat een kont reden.

Ik heb zoon zin om hard, keihard te schreeuwen dat het gewoon een oplichter is en dattie een mongool is.
Alleen schreeuwt hij nooit terug. Grmbl.
En dit is niet het enige..er zijn nog wat van die dubieuze dingetjes.

Teveel gebeurd en te veel foute beslissingen genomen. Oja en dat bonkende gevoel dat er een derde partij meespeelt gaat maar niet weg.

Ik weet verder niets van je relatie, maar dit soort dingen moet je je niet teveel aantrekken, want het heeft voor hem waarschijnlijk een stuk minder waarde dan voor jou. Geef hem een foto van jezelf en laat je verder niet teveel door hem op de kast jagen. Als hij nu nog continu dingen af zou spreken of plannen met zijn ex is het een ander verhaal, maar dat is toch niet aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 11:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ICU: vriendje? Mail komt!

het is meer super harley die me nu knuffelt en opvrolijkt

Citaat:
*meezingt en dansje bij doet*

't komt goed meis, daar ben je Dott voor. Je kan me altijd bellen/smsen/e-mailen of onverwachts langskomen. Heb je vrijdag tijd voor me?

ot; Zaterdag ga ik met 'm mee naar een verjaardag van een studiegenoot van hem. Ik ken d'r alleen niet, maar op de uitnodiging stond dat je vrienden enz. mee mocht nemen als je dat wou. Maar ben wel heel onzeker, want rare situatie en ik ben raar. Niet dat er zoveel mis kan gaan, maar vind 't wel eng. Ben bang dat ik me heel erg achter hem ga verstoppen en dichtklap. Bwugh, ik ben een trien in sociale situaties. Iemand, geef me eens een schop onder m'n kont?
*geeft schop oner kont*

Als alles nog door gaat ga ik vrijdag naar Nightwish, dus denk niet dat dat gaat lukken meis.

ot: Gisteravond gepraat, wat op niks anders uitliep als dat ik twijfel aan zijn oprechtheid als ie zegt dat ie van me houd, en of ie me niet gebruikt (heeft).
Ik weet het gewoon ook niet meer en heb de hele nacht liggen piekeren.
Hij was ontzettend boos en is het huis uit gestormt.
En.. en.. en.. bah waarom hou ik zo veel van hem
Oud 18-03-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik weet verder niets van je relatie, maar dit soort dingen moet je je niet teveel aantrekken, want het heeft voor hem waarschijnlijk een stuk minder waarde dan voor jou. Geef hem een foto van jezelf en laat je verder niet teveel door hem op de kast jagen. Als hij nu nog continu dingen af zou spreken of plannen met zijn ex is het een ander verhaal, maar dat is toch niet aan de hand?
Ik hecht er opzich ook niet veel waarde aan, maar met alle dingen eromheen die gebeurd zijn wel. Zeker als hij weet dat ik dat niet leuk vind. Maar ik weet dat het meeste mijn eigen schuld is. Toen wij net een week of 2 bij elkaar waren is hij met haar vreemdgegaan. Dit vertelde hij mij pas in augustus. De foute beslissing die ik toen heb gemaakt is gewoon doorgaan. Ik had hem toen al moeten dumpen. En het meest foute is dat we officieel niet eens bij elkaar zijn nu. Dus wat dat betreft kan ik niet eens wat zeggen over die dingen. MAAR we hebben wel afgesproken monogaam te zijn. En ik vermoed dat dat nu dus niet zo is.
Daarnaast heeft hij nog steeds de ring van zn eerste vriendin om. Prima, maar doe er dan niet geheimzinnig over. Allemaal van zulke onzin dingen.
Misschien moeten we er inderdaad maar mee kappen. Maar zodra ik daar aan denk hoop ik eigenlijk dat hij een goede verklaring heeft voor al die dingen, want zonder die shit ist altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 12:08
Verwijderd
Citaat:
@ Morgan: Wassup?
Citaat:
what'sup?
Ja niks stomme ex ik snap werkelijk niet dat andere mensen dat allemaal zo gemakkelijk achter zich kunnen laten. Fijn dat iedereen daar zo goed in is, maar mij kan het allemaal wél wat schelen als hij weer gaat daten enzo. En nee, het doet er helemaal niet toe dat ik dat ook doe de hele tijd, natuurlijk is het allemaal heel hypocriet. Ik vind het gewoon niet leuk.

Zucht. Maarja. Vind het dan ook weer niet leuk als de Duitser 's ochtends veel te vroeg weg moet. Het is gewoon allemaal zo ingewikkeld. Ooit vroeger was het leven níet ingewikkeld, meen ik me te herinneren. Zou wel leuk zijn om dat weer te hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik hecht er opzich ook niet veel waarde aan, maar met alle dingen eromheen die gebeurd zijn wel. Zeker als hij weet dat ik dat niet leuk vind. Maar ik weet dat het meeste mijn eigen schuld is. Toen wij net een week of 2 bij elkaar waren is hij met haar vreemdgegaan. Dit vertelde hij mij pas in augustus. De foute beslissing die ik toen heb gemaakt is gewoon doorgaan. Ik had hem toen al moeten dumpen. En het meest foute is dat we officieel niet eens bij elkaar zijn nu. Dus wat dat betreft kan ik niet eens wat zeggen over die dingen. MAAR we hebben wel afgesproken monogaam te zijn. En ik vermoed dat dat nu dus niet zo is.
Daarnaast heeft hij nog steeds de ring van zn eerste vriendin om. Prima, maar doe er dan niet geheimzinnig over. Allemaal van zulke onzin dingen.
Misschien moeten we er inderdaad maar mee kappen. Maar zodra ik daar aan denk hoop ik eigenlijk dat hij een goede verklaring heeft voor al die dingen, want zonder die shit ist altijd leuk.
Ok, klinkt inderdaad alsof je beter verdient. Als ik het zo lees kan hij dus gewoon geen dingen afsluiten of zoiets. Als jij iets anders van hem verwacht dan wat je nu krijgt zou ik er helemaal een punt achter zetten.

Laatst gewijzigd op 18-03-2008 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 12:35
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als ik die verhalen lees (bijvoorbeeld van Dott en Get Psycho), ben ik zo blij dat ik de stap heb gezet om het definitief te eindigen. Want ja, ook ik bleef hangen in het zien van mijn ex, maar toch geen relatie meer hebben. En mijn leven is nu zo veel fijner, er is geen gezeik meer (zoals bovenstaand), het wordt rustiger in mijn hoofd, ik trek er lekker zelf op uit zonder rekening met iemand te hoeven houden. Ik voel me zoveel vrijer Natuurlijk heb je verdriet, en natuurlijk zuigt het dat je niet tegen iemand aan kan kruipen, maar daar moet je even doorheen. Straks komt er iemand voorbij die veel beter bij jou past en wel 100% voor jou wil gaan.

Het stomme is, ik heb hem eerder al eens een tijd uit mn leven gegooit.
Omdat ie dus voor mijn gevoel loog enz.
En na een behoorlijke tijd kwam ie bij wijze van spreken op zn knietjes terug.
En toen werden we weer verliefd op elkaar.. nou ja.. de rest ken je ongeveer
Oud 18-03-2008, 13:41
Verwijderd
Pfff... De moeder van J. krijgt vandaag de uitslagen van de onderzoeken die ze vorige week heeft gehad. Volgens mij ben ik er meer mee bezig dan goed voor me is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 13:49
Verwijderd
Ik wil aaaaaandaaaacht. (en die krijg ik morgen ook, van een hele zaal, maar ik wil (ook) andere aandacht). Puh.

Ben ik nou echt zo'n slecht mens als ik morgen tijdens de zelfgefabriceerde afterparty dronken word en een beetje dom ga doen en me laat inpalmen door hem, gewoon voor de lol, een keer onverstandig zijn, mag dat? Ben ik al een slecht mens omdat ik het überhaupt overweeg?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 14:00
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
Ik wil aaaaaandaaaacht. (en die krijg ik morgen ook, van een hele zaal, maar ik wil (ook) andere aandacht). Puh.

Ben ik nou echt zo'n slecht mens als ik morgen tijdens de zelfgefabriceerde afterparty dronken word en een beetje dom ga doen en me laat inpalmen door hem, gewoon voor de lol, een keer onverstandig zijn, mag dat? Ben ik al een slecht mens omdat ik het überhaupt overweeg?
Pas je wel een beetje op? Hoe graag je het ook wil, achteraf vind je het misschien niet meer zo tof. *knuf*

Bluh, ik mis hem nog steeds. Hoorde van een vriendinnetje wat hem vaak tegen komt dat hij er slecht uitziet. Ergens hoop ik gewoon dat hij zich rot voelt omdat hij mij kwijt is. Ergens hoop ik gewoon dat hij hier aanbelt vanavond en zegt dat hij niet zonder me kan.
Oud 18-03-2008, 14:25
Pluis
Pluis is offline
een vriendinnetje van me (ze is 21) heeft net een paar maand een vriendje, en nu kopen ze ineens een huis! en m'n zus ook al, na nog maar een half jaar een vriend te hebben... de wereld is stuk!
Oud 18-03-2008, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Pas je wel een beetje op? Hoe graag je het ook wil, achteraf vind je het misschien niet meer zo tof. *knuf*
Ik weet het, ik weet het.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
nee, ja en nee
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 14:36
vilein
vilein is offline
Citaat:
een vriendinnetje van me (ze is 21) heeft net een paar maand een vriendje, en nu kopen ze ineens een huis! en m'n zus ook al, na nog maar een half jaar een vriend te hebben... de wereld is stuk!
Ik zou er tegen zijn.

Mn ex kwam vandaag eindelijk mn gitaar teruggeven en nu heb ik het dus echt afgesloten. Heerlijk gevoel. En ik heb morgen een date
Oud 18-03-2008, 14:59
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko*: *kicks ass* Zo. Jij gaat zaterdag mee naar die verjaardag, waar veel leuke gezellige mensen zijn die allemaal heel erg open staan voor nieuwe mensen (anders stond dat niet op de uitnodiging, lijkt me zo). Dus ook voor onzekere trienen als jij. So move your ass and have some fun!
Dankje, dat had ik even nodig. Ik weet ook wel dat het wel leuk gaat zijn, maar ik vind veel nieuwe mensen bij elkaar gewoon raar en eng. Maar hij kent er ook niet veel mensen zei hij, dus dan heb ik hem iig nog. En na het feestje lekker een dronken gameavond houden met een gezamelijke vriend.

@Dott; ah, ok. veel plezier!

ot; eigenlijk moet ik A. bellen en zeggen dat ik niet ga. maar anders moet zij alleen fietsen en dat vind haar moeder niet zo fijn. maar ik red het allemaal niet in de tijd. Het is zoooveeeeeeeeel allemaaaal. *stresst* Blugh. Naja, ik kijk wel even hoever ik kom, en dan kan ik altijd nog zien.
Oud 18-03-2008, 15:00
stout!
stout! is offline
Ik ben zo bizar gek op hem! Fijn om zo gelukkig te zijn .

En @ Morgan; ik snap ook oprecht niet hoe mensen iets zo makkelijk kunnen loslaten. Ik kon het niet, in ieder geval.
Oud 18-03-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
dat vroeg ik me ook af, toen de broer van mn vriend een huis ging kopen, met zijn vriendin. Elkaars eerste liefje, half jaar samen, beiden geeeen idee van wat de wereld is. Maar goed. Als zij gelukkig zijn. Zijn wij er vanaf, maar das een ander verhaal.

OT: Goed! Lekker dol gedaan op school, soms kunnen we zo kinderachtig zijn :liefde:
En hoop dat hij morgenavond naar me toe komt, ik mis hem, écht.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 15:38
HotFuss
HotFuss is offline
Hoe verwend ben je als niet eens kunt kiezen welke vakantie je samen gaat boeken.
Oud 18-03-2008, 15:38
metallica
metallica is offline
Ik ben benieuwd of hij die doos die blijkbaar achter hem zit, al heeft verteld dat hij weer met mij is en dat ze niets hoeft te verwachten van hem. Of niets meer heeft laten horen dat kan natuurlijk ook. Ik weet niet... in eerste instantie maakte ik me er helemaal niet druk om omdat hij het me zelf vertelde en haar smsjes liet lezen en als zij zo geweldig zou zijn zou hij toch niet bij mij terug zijn gekomen? Maarja, aan de andere kant hoe slecht het ook is. Als ik een jongen leuk vind met een vriendin (die ik niet ken) zou ik het ook alsnog een keer proberen en het ook niet meteen opgeven. Mja, toch maar even met hem over hebben als ik hem weer zie, want het zit me stiekem toch niet zo lekker... Ik weet ook wel dat ik momenteel gewoon heel onzeker ben, maar toch, ik wil het even kwijt.
Oud 18-03-2008, 16:48
Verwijderd
ik voel me ....

es joesjoewal
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 17:19
I C U
I C U is offline
Dat smsje van gisteren... Omg, ik had de hele dag een grijns op m'n hoofd van heb ik jou daar. Zondagavond heeft een hoop duidelijk gemaakt, moet ik zeggen en het heeft me zekerder gemaakt van mezelf. En... Hij is gewoon écht leuk, die glimlach, dat lijf... En... Nou ja, hij is gewoon leuk en een beetje gek. Mjah. *zweeft* Ik wil 'm ziehien!
Oud 18-03-2008, 18:51
Verwijderd
Hij is leeeeuk!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 19:15
Neko*
Neko* is offline
Ik wil een knuffel.
Oud 18-03-2008, 20:06
Metal
Metal is offline
Vrouwen, aargh.

Voor de vrouwen die nou heel overtuigend 'mannen bedoel je!!1' willen gaan schreeuwen, bekijk de laatste minuut van onderstaand filmpje even.

Horen jullie het ook eens van jullie eigen sekse, gvd.
Oud 18-03-2008, 20:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb dat zelfde gemerkt bij een vriend van me. Misschien willen ze te graag (in zijn geval allebei gelijk vanuit het ouderlijk huis samen een huis gekocht)
Oud 18-03-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja stuk. Bij sommige mensen komt zoiets gewoon precies op het goede tijdstip, en het klikt gewoon. Ik zie het ook wel eens in mijn omgeving, en nuja... als je d'r blij mee bent waarom niet. Soms gaat het goed en soms niet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:05
Qimm
Qimm is offline
*zucht* zo moeilijk om te zien dat je moeder het zo zwaar heeft En dan wil ze ook nog een alles zélf gaan lopen oplossen omdat ze mij (ons) er niet mee wil 'belasten' echt seriously mens!! Ik heb jou 20+ jaar lopen belasten, ik doe het graag hoor.
Maar vrijdag laminaat uitzoeken voor haar nieuwe woning, dat is wel fijn, eindelijk een vaste(re) plek om te wonen.
Oud 18-03-2008, 21:07
__
__ is offline
Citaat:
Vrouwen, aargh.

Voor de vrouwen die nou heel overtuigend 'mannen bedoel je!!1' willen gaan schreeuwen, bekijk de laatste minuut van onderstaand filmpje even.

[filmpje]

Horen jullie het ook eens van jullie eigen sekse, gvd.
wat een belachelijk saai filmpje haha, ik zat de hele tijd te wachten op het moment dat het interessant zou worden. ik kan nu ook wel zeggen dat wij vrouwen moeilijker zijn hoor, zo shocking is dat niet

anyway, on topic: t is nu 5 weekjes uit, en het gaat goed. niet altijd natuurlijk, maar we hebben het op een vriendschappelijke manier gewoon weer superleuk.
ben blij dat ik ondanks dat ik wel mn vriendje kwijtgeraakt ben, ik mn beste vriendje in ieder geval nog heb, om t zo maar even te zeggen. fijn dat we nog steeds 's nachts lang aan de telefoon kunnen hangen (al deden we dat soort dingen sowieso al een tijd niet meer) enzo, en fijn ook dat hij me nog steeds (nouja dat heeft ie in 2 jaar en 3 maanden tijd toevallig één keer eerder moeten doen) thuisbrengt als ik kotsend de kroeg uit strompel ;x
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:10
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik wil een knuffel.
Geeft nekootje een dikke knuffel en een aai over de bol

Hij is toch wel lief, stiekem, ondanks al mn gezeik, maar ik ben gewoon een zeikerd
Oud 18-03-2008, 21:20
Idunarara
Idunarara is offline
Ik hou van tolerantie.
En van hem.
We zijn goed samen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:53
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nouja stuk. Bij sommige mensen komt zoiets gewoon precies op het goede tijdstip, en het klikt gewoon. Ik zie het ook wel eens in mijn omgeving, en nuja... als je d'r blij mee bent waarom niet. Soms gaat het goed en soms niet.
Ja maar hoe kan het op het goede tijdstip komen als je net in het tweede jaar van je studie zit? Dan moet je toch júist genieten van je studentenleven?

Citaat:
dat vroeg ik me ook af, toen de broer van mn vriend een huis ging kopen, met zijn vriendin. Elkaars eerste liefje, half jaar samen, beiden geeeen idee van wat de wereld is. Maar goed. Als zij gelukkig zijn. Zijn wij er vanaf, maar das een ander verhaal.
Mja, ware het niet dat ik ze weer moet gaan oprapen als het stukloopt... Nouja, misschien worden ze wel samen dik en oud enzo, you'll never know.

OT: ik geniet van mijn vrijheid, lekker rondkijken naar leuke mannen is
Oud 18-03-2008, 21:54
Verwijderd
Hij is de allerleukste.
morgen zie ik m weer! *dansje*
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 22:19
Verwijderd
ik ben dus vrijgezel en mwaaah. het gaat wel beter nu, maar ik heb van die kutmomenten dat ik hem verschrikkelijk mis en het liefst op de fiets spring om met hem te knuffelen. maar ik wéét dat ik dat niet moet doen, en ik wéét ook dat het dan mis gaat. bleh. maar verder gaat het wel oké eigenlijk, misschien ook wel wat opgelucht omdat het nu echt over is en dat geeft ergens misschien wel wat rust ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 22:19
Verwijderd
Pff, ergens baal ik wel dat ie niet smst. Ik mis m. :/
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 22:45
Verwijderd
@ Get Psycho: Herkenbaar! Mijn ex was ook vreemdgegaan in de eerste weken. Niet leuk, maar ook geen echt drama omdat het nog niet echt duidelijk was dat we echt voor elkaar gingen. Maar ik kwam er pas achter via een brief van haar dik 8 maand later. En ik had hem in die tijd meerdere malen gevraagd of hij iets met haar gehad had, maar nee hoor, niets aan de hand volgens hem. Ik was ondertussen zelfs bevriend met haar, hoe klote was dat. En toegeven dat het was gebeurt ho maar Moest het er echt uittrekken. Pas toen ik vertelde dat ik die brief had gezien snapte hij dat hij niet meer kon ontkennen.
En ik ga niet liegen, ik heb die 2 jaar daarna een hele leuke tijd met hem gehad en ik heb er leuke herinneringen aan. Maar die twee jaar zijn wel overschaduwt door enorme onzekerheid en strijd omdat hij andere meiden wel érg intressant bleef vinden. Ik werd bijna gek van mijn eigen achterdocht totdat ik pas een half jaar nadat het uit was van zijn beste vriend te horen kreeg dat ik het altijd bij het rechte eind had gehad. Maar goed. Ik denk achteraf dat ik er beter aan had gedaan om het bij die 8 maanden gewoon te stoppen. Het was een leuke tijd, maar die onzekerheid en strijd 2 jaar lang was het waarschijnlijk niet waard geweest. Maar goed, op dat moment is dat een heel moeilijk besluit. Hij in tranen, ik overtuigt dat hij er echt wel spijt van had enz enz en je wilt zo graag dat het wel werkt. Maar daar heb je op dat moment niet echt de garanties voor. Toch is het niet een erg lekker gevoel om mee door te gaan...

@ Morgan: Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die staan te juichen als exlief weer gaat daten. En als je zelf aan het daten bent is dat niet hypocriet, het voelt gewoon kut, klaar

@ Dott: Stoppen met een relatie als je heel veel om iemand geeft is moeilijk. Maar op een gegeven moment is het ook belangrijk dat je beseft dat je, nou ja, ook om jezelf moet geven zeg maar. En als je alleen maar ongelukkig bent en constant met een wolk in je hoofd loopt, hoeveel levert het je dan eigenlijk nog op om bij elkaar te blijven?

Citaat:
Ik vind dat ook altijd wel liggen aan de persoon die dat doet. Je hebt van die types die altijd die 8ste sloot weten te vinden om ook nog eens in te springen zeg maar...
Aan de andere kant: Mijn vriendin kende haar vriend 2 weken toen hij op Bonaire ging wonen. 2 maanden na zijn vertrek is zij ook gegaan en nu woont ze er al ruim een jaar

Ontopic: Ik vind het fijn om te merken dat hij ook echt aan me denkt, ook als hij niet in mijn buurt is. Hij wist dat ik vandaag een dienst zou draaien met een client voor wie ik erg veel spanning heb. Dan is het fijn om af en toe tussendoor een steunend en motiverend sms'je te krijgen
En morgen zijn we allebei vrij, jeej We gaan lekker ergens iets eten, lekker shoppen en gewoon heel veel genieten van de tijd samen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten