![]() |
|||||
Verwijderd
|
Hoi,
Ik heb een vaag probleem met één van mijn harde schijven. Mijn configuratie is zo: Ik heb vier schijven, allemaal SATA. C en D zijn third master en slave, E en F zijn fourth master en slave. Het gaat om schijf D. Ik heb vanavond niet achter mijn computer gezeten, maar liet hem doorpruttelen. Toen ik terugkwam, was hij opnieuw opgestart en had ik geen D-schijf meer. In het event logboek staat afwisselend: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu ik de D-schijf helemaal losgekoppeld heb, zowel SATA als stroom, doet de C het weer en kan ik weer aan de slag. Maar goed, het blijft natuurlijk de vraag wat er met D is gebeurd. Heeft hij gewoon bad sectors? Zou vreemd zijn. Hij is vrij nieuw, en waarom doet C dan vreemd als hij er aan hangt? Ligt het aan de kabels? Ze zien er goed uit, maar ik heb nog niet voldoende getest om dit uit te sluiten. Ligt het aan het moederbord? Zou kunnen, zeker omdat C en D allebei vreemd doen, maar hoe test je zoiets? Iemand een idee? Nog wat meer informatie: ik draai Windows XP SP 2, met een P5W DH Deluxe moederbord, de C-schijf is een Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II, de D-schijf is een Seagate 750GB SATA300 32MB, ST3750330AS. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
not enough free disk space error KaasGaaf | 1 | 05-12-2008 19:42 | |
Software & Hardware |
[Software] Call of Duty loopt vast MaHo | 12 | 14-11-2005 09:44 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Beschadigde command.com Verwijderd | 9 | 02-11-2004 14:29 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Software & Hardware |
[BIOS] BIOS flash update Kawoutertje | 4 | 12-06-2004 14:07 |