Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2008, 22:47
elysea
elysea is offline
-

Laatst gewijzigd op 31-01-2014 om 21:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2008, 08:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zoveel clichés zitten er op zich toch niet in? Ik raak wel een beetje in de war van dat planten in woelig schrift en het begin van je derde strofe. Klopt die zin wel, hoe moet ik het nu lezen bij 'tussen haar handen rusten'? Nu lijkt het net alsof ik het helemaal afkraak, maar dat is niet zo, ik vind het best een leuk gedicht en het gehele beeld dat je schetst is zo lief triestig.
Oud 08-04-2008, 09:10
Reem
Reem is offline
Wat nou cliché, kom zeg. Omdat het woord 'liefde' erin voorkomt? Nou ja, soms moet je het beestje bij z'n naam noemen. Ik vind het idee heel leuk maar het komt niet goed genoeg uit de verf, daar is het misschien een beetje te warrig voor. Ik begrijp dat tweede namen in de tweede strofe bijvoorbeeld niet; het lijkt me daar een werkwoord maar ik kan nergens een meervoudsonderwerp vinden? En over de derde strofe wat Vogelvrij zegt.
Oud 08-04-2008, 12:21
elysea
elysea is offline
dat ze namen neerzet (plant) op papier.

ja ik en elfe hebben ons hoofd daar ook over zitten breken maar het lijkt ergens wel te kloppen. misschien heb ik me er op blind gestaard, hoor. iemand die er iets zinnigs over kan zeggen?

(ik weet nog niet helemaal wat ik bedoel met de eerste strofe. het is lastig. het is een soort waarschuwing, denk ik)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten