Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 21:42
Verwijderd
Ligt het nu aan mij, maar hebben meiden tegenwoordig meer nix dan kleding aan....

Jaaaaaaaa, niet iedereen, maar wel veel meiden.
Enne, kijk, mij hoor je niet. Ziet er leuk uit, zeg maar het "gratis toegang" gevoel (no Offence)

Ik schrok pas echt toen mijn nichtje op bezoek kwam (van net 14) en die eruit ziet als 16/17....

Ik begon te denken, tuurlijk is kleding een meningsuiting, maar tot hoever.

Dan bedoel ik deze situatie.

Een meid is echt super lekker gekleed, en ziet er natuurlijk ook nog leuk uit, maar ze wil niet sletterig overkomen en als je wat verder gaat is dat hun bedoeling opeens niet.... vreemd met echt dat soort kleding.....

Heb ik een verkeerd beeld, of weten meiden soms niet wat voor kleding bepaalde gedachten kan oproepen??? (zeker bij jongere meisjes)

Nee, ik ben geen pervers iemand die alleen daarop let (maar jah, vrouwelijk schoon moet bekeken worden) maar wil gewoon is weten van jongens:

Vinden jullie dat ook !??

En van de meiden:

Wat is de reden van die kleding die jullie soms dragen ....

Want ik zie soms dingen waarvan ik denk: kan dat nog strakker, want dan hala je geen adem meer meisje. (NB dit gaat dus niet over sletjes enzo, maar over normal girls too)

Brand los !!!!!!!

Enne, nogmaals, ik stoor me er niet aan, want ik kan het relativeren, maar ik kan me voorstellen dat het bij bepaalde groepen gedachten kan opwekken die niet de bedoeling zijn)

Ook, las ik laatst, is er een school in Nederland die hele uitdagende kleding wil verbieden, omdat de leraren zich niet meer zouden kunnen consentreren ..... (das wel vet, zo'n stotterde vent voor de klas als een meid naar de wc moet en hij naar haar kontje kijkt) hahahaha (echt waar dat verhaal, van die school)

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 21:44.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mwa, ík heb geen bezwaar tegen wat die meiden dragen...

Maar ik vind niet-sexy meiden even sexy als sexy meiden, begrijp je?
Vraag de mensen van de DK-meeting van 14 april maar voor uitleg.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mwa, ík heb geen bezwaar tegen wat die meiden dragen...

Maar ik vind niet-sexy meiden even sexy als sexy meiden, begrijp je?
Vraag de mensen van de DK-meeting van 14 april maar voor uitleg.
get it, ik heb er ook geen problemen mee, maar ik bedoel, kan het verkeerde gedachten uitlokken en houden ze daar rekening mee. Je kan niet eeuwig blijven zeggen dat het mode, zometeen hebben we nix meer aan (yesyesyesyesyes hahaha maar je snapt wel wat ik bedoel.)?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:18
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
daar heb ik toevallig iets op discovery over gezien.

Meisjes kleden zich op steeds jongere leeftijd zo omdat ze door de maatschappij daartoe eigenlijk gedwongen worden. Kijk maar naar reclames enzo, soms ook films... altijd meisjes zo gekleed. En sommige ouders oefenen ook al dan niet bewust dergelijke druk uit op meisjes.
Ow, en ze doen het ook omdat anderen het doen.

Dit effect gaat niet zo heel erg bewust, maar soms toch iets van:
1) dit moet ik dragen
2) zo zie ik er lelijk uit dus moet ik...
3) het is normaal om dat te dragen, dus doe ik het ook maar
Oud 20-07-2002, 23:23
martijn1985
martijn1985 is offline
Toevallig had ik het daar vanavond nog over met een vriendin van me. Ik hou dr niet echt van, van dat veel-te-strakke. Nee, een meisje die zich normaal kleed vind ik eigenlijk veel leuker dan dat soort kleding.
Oud 20-07-2002, 23:38
WolterB
WolterB is offline
ik persoonlijk vind t het leukst als meiden gewone niet al te strakke kleren dragen, heb geen probleem met de strakke kleren ofzo, maar moet niet té zijn zodat t lelijk gaat worden. kleuren icm. soort van de kleren en of het leuk staat bij die persoon vallen mij meer op dan de strakheid van de kleren.
Oud 20-07-2002, 23:46
Faery
Faery is offline
Mja, ik vraag me ook geregeld af waarom de helft van het vrouwelijk uitgaansvolk niet verkracht wordt.

Maar ach, wie ben ik?

Roel. Juist.
Oud 21-07-2002, 01:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Als het maar stijlvol strak is vind ik het niet erg en je ziet er dan nog een stuk ouder uit, maar dat kan tegenwoordig niet meer. Door alles wat puberaal Nederland ziet worden ze beinvloed. De media tonen een ideaalbeeld en dat moet gekopieerd worden.
Oud 21-07-2002, 08:52
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Faery schreef:

Maar ach, wie ben ik?

Roel. Juist.

Ik snap ook niet dat sommige meisjes er zo 'bloot' bijlopen. Als zij trots zijn op hun lichaam mogen ze dat natuurlijk best laten zien , maar bij sommige kleding heb ik echt zo iets van; "he, heb jij eigenlijk nog wel iets van zelfrespect"....

Maar ieder voor zich. Ik zou het zelf nooit doen ( keej, draag wel eens korte rokjes ofzo, maar geen blote buik dingen ) omdat het niet lekker zit en ik me er niet echt prettig in voel.
Oud 21-07-2002, 10:32
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik vind dat er een verschil nog wel zit tussen 'sletterig' en 'sexy' maargoed, daz mijn mening... Maar ik kleed me iig niet graag in lossere dingen, dan voel ik me net zo'n aardappelzak en eerder afstotend dan aantrekkelijk. Kortom; ik draag het gewoon omdat ik me daar prettiger bij voel, meer 'vrouwelijk'.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:41
KazzZ
KazzZ is offline
als een meisje zich sexy kleed, hoeft dat nog niet meteen te betekenen hebben dat ze sex met iedereen wilt
Ik geef toe, dat er veel meiden zijn die zich overdreven sletterig kleden, ik zou er zelf ook nooit zo bij durven/willen lopen, maar als jongen kun je er toch rekening mee houden dat het nog maar tienermeisjes zijn..
Oud 21-07-2002, 11:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
als een meisje zich sexy kleed, hoeft dat nog niet meteen te betekenen hebben dat ze sex met iedereen wilt
Het wordt tijd dat sommige jongens en mannen zich dat eindelijk ook eens gaan beseffen, zodat vrouwen en meisjes niet meer bang hoeven te zijn voor een aanranding of een verkrachting.
Oud 21-07-2002, 12:05
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Ligt het nu aan mij, maar hebben meiden tegenwoordig meer nix dan kleding aan....

Jaaaaaaaa, niet iedereen, maar wel veel meiden.
Enne, kijk, mij hoor je niet. Ziet er leuk uit, zeg maar het "gratis toegang" gevoel (no Offence)

Ik schrok pas echt toen mijn nichtje op bezoek kwam (van net 14) en die eruit ziet als 16/17....

Ik begon te denken, tuurlijk is kleding een meningsuiting, maar tot hoever.

Dan bedoel ik deze situatie.

Een meid is echt super lekker gekleed, en ziet er natuurlijk ook nog leuk uit, maar ze wil niet sletterig overkomen en als je wat verder gaat is dat hun bedoeling opeens niet.... vreemd met echt dat soort kleding.....

Heb ik een verkeerd beeld, of weten meiden soms niet wat voor kleding bepaalde gedachten kan oproepen??? (zeker bij jongere meisjes)

Nee, ik ben geen pervers iemand die alleen daarop let (maar jah, vrouwelijk schoon moet bekeken worden) maar wil gewoon is weten van jongens:

Vinden jullie dat ook !??

En van de meiden:

Want ik zie soms dingen waarvan ik denk: kan dat nog strakker, want dan hala je geen adem meer meisje. (NB dit gaat dus niet over sletjes enzo, maar over normal girls too)

Brand los !!!!!!!

Enne, nogmaals, ik stoor me er niet aan, want ik kan het relativeren, maar ik kan me voorstellen dat het bij bepaalde groepen gedachten kan opwekken die niet de bedoeling zijn)

Ook, las ik laatst, is er een school in Nederland die hele uitdagende kleding wil verbieden, omdat de leraren zich niet meer zouden kunnen consentreren ..... (das wel vet, zo'n stotterde vent voor de klas als een meid naar de wc moet en hij naar haar kontje kijkt) hahahaha (echt waar dat verhaal, van die school)

SJIEZ aan dit soort mensen kan ik me echt ZO ergeren!!! Als iemand zich sexy kleedt, wil dit niet gelijk zeggen dat jij je er bovenop mag storten...
Moeten we dan voortaan maar in skipakken gaan lopen? of is dat ook nog te uitnodigend??
strakke kleding vind ik mooi, omdat je dan gewoon de vormen ziet van je lichaam. (En ja, dan kan je nog gewoon ademen)

veel jongens denken dat strakke kleding een uitnodiging is. Vaak wordt het meisje zelf ook beschuldigd van verkrachting. waarom? omdat ze te uitdagende kleding zou dragen. dit slaat toch nergens op?? als iemand strakke kleding draagt, vraagt diegene er niet om om aangerand te worden. het is ook geen uitnodiging tot iets. Het is dan toch echt de man die zich niet kan beheersen.
kijk, tot een zeker punt ben ik het met je eens... af en toe zie je van die wijven lopen met van die superkorte rokjes aan en superkorte truitjes, of van die inkijk, of doorzichtige dingen aan dat je niet eens meer hoeft te raden wat er onder zit. maar strakke kleding is gewoon mooi, omdat het als een soort tweede huid aanvoelt. vrouwen hebben vaak mooie ronde vormen (en nee guys, dan heb ik het niet alleen over tieten) en dat is toch mooi als je dat ziet???
maar dat is geen uitnodiging tot seksuele intimidatie.
Vat je?
Oud 21-07-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:

SJIEZ aan dit soort mensen kan ik me echt ZO ergeren!!! Als iemand zich sexy kleedt, wil dit niet gelijk zeggen dat jij je er bovenop mag storten...
Moeten we dan voortaan maar in skipakken gaan lopen? of is dat ook nog te uitnodigend??
strakke kleding vind ik mooi, omdat je dan gewoon de vormen ziet van je lichaam. (En ja, dan kan je nog gewoon ademen)

veel jongens denken dat strakke kleding een uitnodiging is. Vaak wordt het meisje zelf ook beschuldigd van verkrachting. waarom? omdat ze te uitdagende kleding zou dragen. dit slaat toch nergens op?? als iemand strakke kleding draagt, vraagt diegene er niet om om aangerand te worden. het is ook geen uitnodiging tot iets. Het is dan toch echt de man die zich niet kan beheersen.
kijk, tot een zeker punt ben ik het met je eens... af en toe zie je van die wijven lopen met van die superkorte rokjes aan en superkorte truitjes, of van die inkijk, of doorzichtige dingen aan dat je niet eens meer hoeft te raden wat er onder zit. maar strakke kleding is gewoon mooi, omdat het als een soort tweede huid aanvoelt. vrouwen hebben vaak mooie ronde vormen (en nee guys, dan heb ik het niet alleen over tieten) en dat is toch mooi als je dat ziet???
maar dat is geen uitnodiging tot seksuele intimidatie.
Vat je?
aha, tsja, ik ben ook niet iemand die denkt dat ik erop kan springen, maar ik wil duidelijk maken of vrouwen (meiden) rekening houden mt wat hun kleding voor gedrag bij bepaalde jongens kan uitlokken >?>?

Ik heb er niks op tegen, tenzij het té is, maar jah, het zal mij ook een worst zijn. Ik wil alleen maar een situatie opperen die zich kán voordoen, hoeft niet zo te zijn ...

vat je?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:00
DarkCat
DarkCat is offline
Er is niks mis met sexy kleding!
Als je het op een stijlvolle manier doet, in ieder geval. Dus geen spijkerbroek die 2 maten te klein is en geen topjes waar je tieten half uit hangen. Dat is niet sexy, dat is hoerig en smakeloos. Ik draag graag topjes als ik uitga, soms ook korte of met een beetje decoleté. Ik heb ook een sexy lange zwarte jurk liggen die eigenlijk weinig bloot laat zien. Korte rokjes zie je mij niet in..
Maar goed, als er andere meisjes zijn (van n jaartje of 17) die wel graag een miniscuul glittertopje aantrekken met een rokje waar je de kont half onderuit ziet komen, het zal mij niet boeien.

Maar wat ik WEL eng vind..
..dat er meisjes van 11 rondlopen in compleet hoerige kleding, inclusief diep diep decoleté terwijl ze nog geen borsten hebben, met een mini rokje met enorm gouden riem eromheen, zwaar opgemaakt enzo. Dan krijg ik écht kippevel..
Als mijn dochtertje van 11 daarin zou rondlopen zou ik dr onder de koude douche zetten..
Oud 21-07-2002, 17:04
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
maar ik wil duidelijk maken of vrouwen (meiden) rekening houden mt wat hun kleding voor gedrag bij bepaalde jongens kan uitlokken
Bull Shit. Die jongens moeten zich maar kunnen inhouden. Of wat minder zuipen.

Het is altijd nog het gedrag van het meisje dat dingen kan/mag uitlokken, vind ik. Als ik rondloop in een hoerig jurkje en ik heb een hele afwijzende houding, dan is het duidelijk dat ik je niet wil, toch? Ondanks mn jurkje.

Vreemd trouwens dat vrouwen nooit klagen dat mannen zich wat mindern sexy moeten kleden omdat ze anders de neiging krijgen om ze te bespringen..

Pas maar op hoor jongens met jullie strakke shirtjes of geile skatebroeken.. straks zit er nog een vrouwelijke verkrachter achter je aan (waarop 50% van de jongens denkt, hey, dat zou leuk zijn).

Cat
Oud 21-07-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

Pas maar op hoor jongens met jullie strakke shirtjes of geile skatebroeken.. straks zit er nog een vrouwelijke verkrachter achter je aan (waarop 50% van de jongens denkt, hey, dat zou leuk zijn).

Cat
ik schat zo'n 95 %
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:30
Verwijderd
En wat nu:

Een meid ziet er zoooooooooooo goed uit, met super lekkere kleding en je kijkt daarnaar en dan krijg je deze:

Heeeeee, waar kijk je naar ????

Nou, ik vat hem niet meer hoor .....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

Cat
Nou lijkt me wel eens iets om mee te maken. Een stuk of 4 meiduh . Jah zow denk ik er nu over he , Als er maar niet te erguh dingen met me gedaan worden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:12
ZHAzha
ZHAzha is offline
ach nouja.. ik draag ook wel sexy kleding denk aan doorschijnende truitjes enz..(met UITGAAN)
VERDER draag ik ook welleens strakje truitjes maargoed..
ik heb zoiets van als die meisjes dat willen dragen moeten ze dat zelf weten!!! OOK AL heb ik zelf ook welleens zoiets van sjezus moeje dat zien als ik iemand midden in de winter met een "sexy" topje zie lopen..
Oud 23-07-2002, 19:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

En van de meiden:

Brand los !!!!!!!

1 woord: smaak. De preciese gedetailleerde reden van meiden die sexy kleding dragen is niet echt uit te leggen, maar laten we het er maar op houden dat wij onszelf dat mooi vinden staan. Komt weer neer op dat ene woordje: smaak.
En als dat dan toevallig ook in de smaak van het mannelijk geslacht valt, is dat alleen maar mooi meegenomen toch?
Oud 23-07-2002, 19:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
AngelLena schreef:

1 woord: smaak. De preciese gedetailleerde reden van meiden die sexy kleding dragen is niet echt uit te leggen, maar laten we het er maar op houden dat wij onszelf dat mooi vinden staan. Komt weer neer op dat ene woordje: smaak.
En als dat dan toevallig ook in de smaak van het mannelijk geslacht valt, is dat alleen maar mooi meegenomen toch?
En daarbij, het eerste meisje dat het vervelend vind te horen dat ze sexy is moet nog geboren worden.
Oud 23-07-2002, 20:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

En daarbij, het eerste meisje dat het vervelend vind te horen dat ze sexy is moet nog geboren worden.
Nou dat bedoel ik maar.
Oud 23-07-2002, 20:24
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
heb er geen problemen mee.
als het echt ranzig uitziet maak ik d'r natuurlijk wel een opmerking over.

en dat verkrachten door een paar dames... lijkt me wel wat (mits het geen lelijke ouwe dozen zijn )
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef:

en dat verkrachten door een paar dames... lijkt me wel wat (mits het geen lelijke ouwe dozen zijn )
vrijwillig verkracht worden gaat natuurlijk niet he? Da's dan gewoon one-nighten.
Oud 23-07-2002, 20:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef:

Wat wil je zeggen dan? "Eey meisje, als ik boven je ga hangen kan ik de kleur van je sokken zien"

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:46
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
AngelLena schreef:

vrijwillig verkracht worden gaat natuurlijk niet he? Da's dan gewoon one-nighten.
mag ook overdag hoor
geen problemen mee....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:51
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Wat wil je zeggen dan? "Eey meisje, als ik boven je ga hengen kan ik de kleur van je sokken zien"
haha die vind ik goed tuurlijk doe ik zoiets

zo'n meisje dat bij mij in de klas zat (was ook nog es strontlelijk) had altijd die string een kilometer boven die broek uit... en dan echt zo'n lelijke witte omastring (ja zo zag dat eruit haha) en die rug en alles, ze was echt spierwit dat kind! en ze had allemaal van die dikke vieze vette moedervlekken op haar ass/rug zitten... moet jij eens raden hoeveel mense daar hun bek over hebben gehoude
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:26
Dminor
Dminor is offline
Ik heb nog nooit gehoord van lelijke meiden die zich sexy kleden. Schaars gekleed of niet schaars gekleed, dat zegt zó veel over de persoonlijkheid/(on)zekerheid van iemand, dat verschil moet er gewoon zijn.

En sexy kleding doet het bij mij heel goed als vervangend uitzicht, duz... Geen problemen mee.
Oud 23-07-2002, 21:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik heb nog nooit gehoord van lelijke meiden die zich sexy kleden. Schaars gekleed of niet schaars gekleed, dat zegt zó veel over de persoonlijkheid/(on)zekerheid van iemand, dat verschil moet er gewoon zijn.

Neemt niet weg dat lelijk en onzekerheid persé samen gaat. Vaak op latere leeftijd is dat geen probleem. Alleen zij kleden zich zo dat hun lichaam nog steeds mooi overkomt. Dat betekent voor bijvoorbeeld dikke mensen dat ze zich niet in te kleine kleding moeten proppen, maar kleding waarin ze zich prettig voelen en die leuk staat.
Oud 23-07-2002, 21:39
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Zij kleden zich zo dat hun lichaam nog steeds mooi overkomt.
Hoe is dat nou mogelijk?
Lelijk lichaam in strakke kleding accentueert het lelijke toch? En door losse of andere kleding wordt het er ook niet mooier op. Toch?
Oud 23-07-2002, 21:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Neemt niet weg dat lelijk en onzekerheid persé samen gaat. Vaak op latere leeftijd is dat geen probleem.
*schrik ,herrinnert zich iets* tijdje geleden een 'vrouw' van een jaar of 30(+ ?) die er nogal hoerig uitzag... dikke make-up en die kleren jaggg probeerde me ook nog eens te 'versieren'
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:12
RenT
RenT is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Wat wil je zeggen dan? "Eey meisje, als ik boven je ga hangen kan ik de kleur van je sokken zien"
"Hé ik kan bovenlangs je navel zien"

Maar om ff on-topic te blijven: als je in een gemiddelde discotheek rondkijkt is het toch wel erg vaak stijl-loos... gewoon hoerig.
Oud 23-07-2002, 22:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dminor schreef:

Hoe is dat nou mogelijk?
Lelijk lichaam in strakke kleding accentueert het lelijke toch? En door losse of andere kleding wordt het er ook niet mooier op. Toch?
Ze hebben daarvoor een speciale afdeling tegenwoordig. Kleding voor vrouwen met een maatje meer. Zit ook genoeg bij voor jongeren hoor en dat staat meestal wel mooier dan dat strakke. Het haalt de aandacht van het lichaam af en accentueert de rest van de persoon meer.
Oud 23-07-2002, 22:25
mercutio
mercutio is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Effe een verhaaltje:

Ooit, in een ver verleden, toen deze persoon nog zorgeloos op de middelbare school een rol in de leerlingenraad vervulde, was het zo dat we op het GEWELDIGE idee kwamen lokalen te bekijken/controleren. Het was bij ons namelijk zo dat een docent verantwoordelijk was voor hoe zijn/haar lokaal eruit zag, maar dat even ter zijde.
Ik was samen met een meisje van 14/15? dat aan het doen op de afdeling IVBO/VBO, waar men (with ALL do respect!!!) toch wat puberaler kan zijn. Het was een graadje of 30 buiten, en ze droeg een kort jurkje, diep decolloté, jullie kunnen je er wel iets bij voorstellen denk ik...
Nu was het zo dat er nogal wat jongetjes (sorry, is geen ander woord voor) die 'per ongeluk' hun sleutels, aansteker, etc. lieten vallen als wij voorbij kwamen. Errug dom zeg maar. Op een zeker moment zei ze er wat over, en gaf me een compliment door te zeggen dat ik tenminste niet zo irritant was. Mijn reactie: "Maar ik heb het wel gezien hoor..." Je had haar gezicht moeten zien... Ik ben ca 20 cm. langer, dus dat decolloté was sowieso geen probleem, en we moesten ook onder de tafels kijken of er kauwgom onder zat, dus dan kwam dat jurkje wat omhoog, en dan zie je weleens wat hè?

Mijn punt in deze: Volgens mij waarderen de meeste meisjes wel als je zegt dat ze er eigenlijk bepaalde reacties (die sleutels) uitlokken, zolang je maar met RESPECT zoiets zegt. Ze begreep wel wat ik bedoelde, en was juist blij dat ik gewoon zei wat ik dacht.
Ik hoop dat mijn boodschap goed over komt, want in vorm ben ik niet echt vandaag...

Mark
Oud 23-07-2002, 23:20
Dark Angel
Dark Angel is offline
Even een reactie op de eerste poster - wat iemand aan heeft is NOOIT 'erom vragen' of 'uitlokken'. Dat JIJ je niet kan inhouden is een probleem met JOU zelfbeheersing.

Kijken mag (als ze daar niet tegenkan moet ze het niet aantrekken). Aanraken alleen als ze duidelijk laat merken dat ze dat wil.

En nog een tip - mocht dat toch een keer miscommuniceren en ze is er niet van gedient, hou dan de eer aan jezelf en laat het erbij. Niets kan een avond zo verpesten als een gast die de godgandse nacht achter je aanloopt en probeert je aandacht te trekken/met je aan de praat te raken/je aan te raken. (en als ik dat ooit nog een keer meemaak zal ik 'm eens echt duidelijk vertellen wat ik daarvan vind)
Oud 23-07-2002, 23:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

aha, tsja, ik ben ook niet iemand die denkt dat ik erop kan springen, maar ik wil duidelijk maken of vrouwen (meiden) rekening houden mt wat hun kleding voor gedrag bij bepaalde jongens kan uitlokken >?>?
Uitlokken? Gadver, dit is echt walgelijk!

Misschien vinden die meisjes die kleding gewoon MOOI? Ik vind m'n vriendin in kort rokje ook opwindend, andere mensen ongetwijfeld ook, maar dat is toch geen vrijbrief om er bovenop te springen?

Die meisjes moeten zich niet aanpassen, JIJ hebt een ziek hoofd. Je loopt te veel je pikkie achterna kerel.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 03:32
Verwijderd
Ik draag bij uitgaan en op warme dagen best uitdagende kleding. Daar zijn 2 redenen voor:
1. Ik vind het mooi
2. Het is warm!!!

Zeker tijdens het uitgaan is het behoorlijk heet in zo'n discotheek; iedereen danst--->zweet--->hitte!

Het wil niet zeggen dat iedereen maar bovenop me mag springen of me aan mag raken.

Als ik een vriend heb draag ik overigens (als het langer aan is dan, mag geen verkeerde indruk krijgen ) wel express iets om een reactie uit te lokken, maar ik geef daar verder ook duidelijke hints bij; het is niet de kleding alleen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:32
casey
casey is offline
Persoonlijk draag ik geen al té strakke kleding, maar ook gene oversized dingen. Dus, je kunt me wel es in een strak truitje tegenkomen. Maar meestal koop ik spulletjes soms iets te groot: ze zijn heel strak bedoeld, dus in mijn geval zou'k maatje 1 moeten kopen, maar ik koop vaak maatje 2 of 3 geowon omdat 't truitje of topje me echt te spanned gaat lijken, 'k heb't graag wat losjes.
'k moet wel zeggen da'k sommige reacties hier best begrijp. Sommige meisjes kleden zich echt wel erg opzichtig... vooral die te korte rokjes zijn zo lelijk. Een topje met een decolleté kan bij veel mensen nog mooi staan, en dan hoeven mannen daar niet meteen zo naar te staren. Ik zou't niet aangenaam vinden (nou, ze doen't ook niet naar mij hoor, want 'k heb ook niet veel).
En vooral zo'n topjes in de winter of op koude dagen... ja, je bekijkt 't maar.

Nu, volgen jullie nog ene beetje?
Oud 24-07-2002, 16:49
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
casey schreef:
En vooral zo'n topjes in de winter of op koude dagen... ja, je bekijkt 't maar.
Ik draag het hele jaar door topjes, maar in de winter wel met een dikke trui dr overheen (en als ik dan 's avonds uitga, trek ik die trui gewoon uit als ik daar ben).
Oud 24-07-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
RenT schreef:

"Hé ik kan bovenlangs je navel zien"

Maar om ff on-topic te blijven: als je in een gemiddelde discotheek rondkijkt is het toch wel erg vaak stijl-loos... gewoon hoerig.
Bingo, U heeft de Hoofdprijs
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Even een reactie op de eerste poster - wat iemand aan heeft is NOOIT 'erom vragen' of 'uitlokken'. Dat JIJ je niet kan inhouden is een probleem met JOU zelfbeheersing.

Kijken mag (als ze daar niet tegenkan moet ze het niet aantrekken). Aanraken alleen als ze duidelijk laat merken dat ze dat wil.

En nog een tip - mocht dat toch een keer miscommuniceren en ze is er niet van gedient, hou dan de eer aan jezelf en laat het erbij. Niets kan een avond zo verpesten als een gast die de godgandse nacht achter je aanloopt en probeert je aandacht te trekken/met je aan de praat te raken/je aan te raken. (en als ik dat ooit nog een keer meemaak zal ik 'm eens echt duidelijk vertellen wat ik daarvan vind)
Ik hoop dat dit niet op mij persoonlijk slaat, want ik heb daar geen last van. Ik snap je punt en natuurlijk, een heer staat daarboven ...

(vind ook ziek van die jongens die niet kunnen stoppen en niet weten wat nee is) heb ik nog een leuk stukje van staan op mij cu2 , look at the info ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:46
M@TRIX
M@TRIX is offline
soms is het wel te hoerig jah, mijn vriendin kleed zich niet te schaars..precies goed! (gelukkig)
Oud 24-07-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Uitlokken? Gadver, dit is echt walgelijk!

Misschien vinden die meisjes die kleding gewoon MOOI? Ik vind m'n vriendin in kort rokje ook opwindend, andere mensen ongetwijfeld ook, maar dat is toch geen vrijbrief om er bovenop te springen?

Die meisjes moeten zich niet aanpassen, JIJ hebt een ziek hoofd. Je loopt te veel je pikkie achterna kerel.
men snapt het niet, ik ben niet die dat zegt ....

Ik zie dingen als ik uit ga en dat meld ik. Ik ben gelukkig verliefd en heb ook nergens problemen mee, maar geef toe. Pak een meisje van 15 7 á 10 jaar geleden en nu ....

veranderd?? Dacht het wel ..... (niet erg, maar jah ...)

Ach, heb soms het gevoel dat je hier niks kan zeggen zonder dat je daar meteen zelf wordt over aangesproken ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Ik heb nog nooit gehoord van lelijke meiden die zich sexy kleden.

Ik heb ook weleens iets straks aan hoor.
Gewoon zo'n topje meestal met uitgaan...
Anders is het 1) te warm en 2) vind ik het zonde als er allerlei bierzooi over een trui heenkomt.
Citaat:

Schaars gekleed of niet schaars gekleed, dat zegt zó veel over de persoonlijkheid/(on)zekerheid van iemand, dat verschil moet er gewoon zijn.
Nee, het zegt echt niet altijd iets over iemands persoonlijkheid of onzekerheid...echt niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:55
Verwijderd
Je kunt bepaalde lichaamsdelen accentueren met bepaalde soort kleding. Maar als je met je kleding de aandacht moet trekken zit het toch niet goed.

Mij lijkt het juist leuk om echt NIET sexy, NIET uitdagend gekleed te gaan. Maar dan juist weer ontzettend veel aandacht hebben omdat je het gewoon van je haren/gezicht whatever hebt.

Kleding is cool, je kunt veel verschillende dingen aantrekken waar bij je lichaam beter uit de verf komt. Maar het kan ook TE zijn, en daar hou ik niet van.

Zelf doe ik het ook niet. Wel uitdagend, maar niet sletterig. Daar heb ik een hekel aan. Ik heb liever de uitstraling: 'Hard To Get" Dan: "Ik ben makkelijk te nemen"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:30
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Mij lijkt het juist leuk om echt NIET sexy, NIET uitdagend gekleed te gaan. Maar dan juist weer ontzettend veel aandacht hebben omdat je het gewoon van je haren/gezicht whatever hebt.

Trui aantrekken ofzo? Nee je mag best sexy gaan, maar niet TE.
Oud 24-07-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Trui aantrekken ofzo? Nee je mag best sexy gaan, maar niet TE.
Nee bedoel ik niet,
Gewoon leuke kleren,
Maar geen uitdaging/blote dingen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:38
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Ik heb ook weleens iets straks aan hoor.
Gewoon zo'n topje meestal met uitgaan...
Anders is het 1) te warm en 2) vind ik het zonde als er allerlei bierzooi over een trui heenkomt.
Wie zegt dat jij lelijk bent?

Citaat:
Nee, het zegt echt niet altijd iets over iemands persoonlijkheid of onzekerheid...echt niet.
Bewuste schaarse, sexy kleding om bij de jongetjes het hoofd op hol te laten slaan (die dus bewust bepaalde lichaamsdelen van de vrouw accentueren) of 'sexy' kleding om andere redenen, dat verschil merk je heel duidelijk.
Dáárom zegt het iets over de persoonlijkheid van iemand.
Oud 25-07-2002, 16:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is in ieder geval geen vrijgeleide om een schaars gekleed meisje te gaan lastigvallen/bepotelen/...
Ik krijg wat van die jongens die beweren van "Ze vrààgt er toch om" enz.
Ikzelf heb nie zoveel zin om er echt hoerig bij te lopen, maar ja sommige mensen vinden al vlug iets hoerig. Ik draag wel vaak netkousen en iets of wat van decolleté maar ik vind niet dat ik er hoerig uitzie.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten