![]() |
|
daar heb ik toevallig iets op discovery over gezien.
Meisjes kleden zich op steeds jongere leeftijd zo omdat ze door de maatschappij daartoe eigenlijk gedwongen worden. Kijk maar naar reclames enzo, soms ook films... altijd meisjes zo gekleed. En sommige ouders oefenen ook al dan niet bewust dergelijke druk uit op meisjes. Ow, en ze doen het ook omdat anderen het doen. Dit effect gaat niet zo heel erg bewust, maar soms toch iets van: 1) dit moet ik dragen 2) zo zie ik er lelijk uit dus moet ik... 3) het is normaal om dat te dragen, dus doe ik het ook maar
|
Toevallig had ik het daar vanavond nog over met een vriendin van me. Ik hou dr niet echt van, van dat veel-te-strakke. Nee, een meisje die zich normaal kleed vind ik eigenlijk veel leuker dan dat soort kleding.
|
ik persoonlijk vind t het leukst als meiden gewone niet al te strakke kleren dragen, heb geen probleem met de strakke kleren ofzo, maar moet niet té zijn zodat t lelijk gaat worden. kleuren icm. soort van de kleren en of het leuk staat bij die persoon vallen mij meer op dan de strakheid van de kleren.
|
![]() |
Als het maar stijlvol strak is vind ik het niet erg en je ziet er dan nog een stuk ouder uit, maar dat kan tegenwoordig niet meer. Door alles wat puberaal Nederland ziet worden ze beinvloed. De media tonen een ideaalbeeld en dat moet gekopieerd worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik snap ook niet dat sommige meisjes er zo 'bloot' bijlopen. Als zij trots zijn op hun lichaam mogen ze dat natuurlijk best laten zien ![]() Maar ieder voor zich. Ik zou het zelf nooit doen ( keej, draag wel eens korte rokjes ofzo, maar geen blote buik dingen ) omdat het niet lekker zit en ik me er niet echt prettig in voel.
|
![]() |
Ik vind dat er een verschil nog wel zit tussen 'sletterig' en 'sexy' maargoed, daz mijn mening... Maar ik kleed me iig niet graag in lossere dingen, dan voel ik me net zo'n aardappelzak en eerder afstotend dan aantrekkelijk. Kortom; ik draag het gewoon omdat ik me daar prettiger bij voel, meer 'vrouwelijk'.
|
![]() |
|
als een meisje zich sexy kleed, hoeft dat nog niet meteen te betekenen hebben dat ze sex met iedereen wilt
![]() Ik geef toe, dat er veel meiden zijn die zich overdreven sletterig kleden, ik zou er zelf ook nooit zo bij durven/willen lopen, maar als jongen kun je er toch rekening mee houden dat het nog maar tienermeisjes zijn..
||
Citaat:
||
Citaat:
SJIEZ aan dit soort mensen kan ik me echt ZO ergeren!!! Als iemand zich sexy kleedt, wil dit niet gelijk zeggen dat jij je er bovenop mag storten... Moeten we dan voortaan maar in skipakken gaan lopen? of is dat ook nog te uitnodigend?? strakke kleding vind ik mooi, omdat je dan gewoon de vormen ziet van je lichaam. (En ja, dan kan je nog gewoon ademen) veel jongens denken dat strakke kleding een uitnodiging is. Vaak wordt het meisje zelf ook beschuldigd van verkrachting. waarom? omdat ze te uitdagende kleding zou dragen. dit slaat toch nergens op?? als iemand strakke kleding draagt, vraagt diegene er niet om om aangerand te worden. het is ook geen uitnodiging tot iets. Het is dan toch echt de man die zich niet kan beheersen. kijk, tot een zeker punt ben ik het met je eens... af en toe zie je van die wijven lopen met van die superkorte rokjes aan en superkorte truitjes, of van die inkijk, of doorzichtige dingen aan dat je niet eens meer hoeft te raden wat er onder zit. maar strakke kleding is gewoon mooi, omdat het als een soort tweede huid aanvoelt. vrouwen hebben vaak mooie ronde vormen (en nee guys, dan heb ik het niet alleen over tieten) en dat is toch mooi als je dat ziet??? maar dat is geen uitnodiging tot seksuele intimidatie. Vat je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er niks op tegen, tenzij het té is, maar jah, het zal mij ook een worst zijn. Ik wil alleen maar een situatie opperen die zich kán voordoen, hoeft niet zo te zijn ... vat je? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is niks mis met sexy kleding!
Als je het op een stijlvolle manier doet, in ieder geval. Dus geen spijkerbroek die 2 maten te klein is en geen topjes waar je tieten half uit hangen. Dat is niet sexy, dat is hoerig en smakeloos. Ik draag graag topjes als ik uitga, soms ook korte of met een beetje decoleté. Ik heb ook een sexy lange zwarte jurk liggen die eigenlijk weinig bloot laat zien. Korte rokjes zie je mij niet in.. ![]() Maar goed, als er andere meisjes zijn (van n jaartje of 17) die wel graag een miniscuul glittertopje aantrekken met een rokje waar je de kont half onderuit ziet komen, het zal mij niet boeien. Maar wat ik WEL eng vind.. ..dat er meisjes van 11 rondlopen in compleet hoerige kleding, inclusief diep diep decoleté terwijl ze nog geen borsten hebben, met een mini rokje met enorm gouden riem eromheen, zwaar opgemaakt enzo. Dan krijg ik écht kippevel.. ![]() Als mijn dochtertje van 11 daarin zou rondlopen zou ik dr onder de koude douche zetten.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is altijd nog het gedrag van het meisje dat dingen kan/mag uitlokken, vind ik. Als ik rondloop in een hoerig jurkje en ik heb een hele afwijzende houding, dan is het duidelijk dat ik je niet wil, toch? Ondanks mn jurkje. Vreemd trouwens dat vrouwen nooit klagen dat mannen zich wat mindern sexy moeten kleden omdat ze anders de neiging krijgen om ze te bespringen.. Pas maar op hoor jongens met jullie strakke shirtjes of geile skatebroeken.. straks zit er nog een vrouwelijke verkrachter achter je aan (waarop 50% van de jongens denkt, hey, dat zou leuk zijn). ![]() Cat
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ach nouja.. ik draag ook wel sexy kleding denk aan doorschijnende truitjes enz..(met UITGAAN)
VERDER draag ik ook welleens strakje truitjes maargoed.. ik heb zoiets van als die meisjes dat willen dragen moeten ze dat zelf weten!!! OOK AL heb ik zelf ook welleens zoiets van sjezus moeje dat zien als ik iemand midden in de winter met een "sexy" topje zie lopen..
||
Citaat:
En als dat dan toevallig ook in de smaak van het mannelijk geslacht valt, is dat alleen maar mooi meegenomen toch?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 20:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() zo'n meisje dat bij mij in de klas zat (was ook nog es strontlelijk) had altijd die string een kilometer boven die broek uit... en dan echt zo'n lelijke witte omastring (ja zo zag dat eruit haha) en die rug en alles, ze was echt spierwit dat kind! en ze had allemaal van die dikke vieze vette moedervlekken op haar ass/rug zitten... moet jij eens raden hoeveel mense daar hun bek over hebben gehoude ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit gehoord van lelijke meiden die zich sexy kleden. Schaars gekleed of niet schaars gekleed, dat zegt zó veel over de persoonlijkheid/(on)zekerheid van iemand, dat verschil moet er gewoon zijn.
En sexy kleding doet het bij mij heel goed als vervangend uitzicht, duz... Geen problemen mee.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Lelijk lichaam in strakke kleding accentueert het lelijke toch? En door losse of andere kleding wordt het er ook niet mooier op. Toch?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar om ff on-topic te blijven: als je in een gemiddelde discotheek rondkijkt is het toch wel erg vaak stijl-loos... gewoon hoerig.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ooit, in een ver verleden, toen deze persoon nog zorgeloos op de middelbare school een rol in de leerlingenraad vervulde, was het zo dat we op het GEWELDIGE idee kwamen lokalen te bekijken/controleren. Het was bij ons namelijk zo dat een docent verantwoordelijk was voor hoe zijn/haar lokaal eruit zag, maar dat even ter zijde. Ik was samen met een meisje van 14/15? dat aan het doen op de afdeling IVBO/VBO, waar men (with ALL do respect!!!) toch wat puberaler kan zijn. Het was een graadje of 30 buiten, en ze droeg een kort jurkje, diep decolloté, jullie kunnen je er wel iets bij voorstellen denk ik... Nu was het zo dat er nogal wat jongetjes (sorry, is geen ander woord voor) die 'per ongeluk' hun sleutels, aansteker, etc. lieten vallen als wij voorbij kwamen. Errug dom zeg maar. Op een zeker moment zei ze er wat over, en gaf me een compliment door te zeggen dat ik tenminste niet zo irritant was. Mijn reactie: "Maar ik heb het wel gezien hoor..." Je had haar gezicht moeten zien... Ik ben ca 20 cm. langer, dus dat decolloté was sowieso geen probleem, en we moesten ook onder de tafels kijken of er kauwgom onder zat, dus dan kwam dat jurkje wat omhoog, en dan zie je weleens wat hè? Mijn punt in deze: Volgens mij waarderen de meeste meisjes wel als je zegt dat ze er eigenlijk bepaalde reacties (die sleutels) uitlokken, zolang je maar met RESPECT zoiets zegt. Ze begreep wel wat ik bedoelde, en was juist blij dat ik gewoon zei wat ik dacht. Ik hoop dat mijn boodschap goed over komt, want in vorm ben ik niet echt vandaag... Mark
|
Even een reactie op de eerste poster - wat iemand aan heeft is NOOIT 'erom vragen' of 'uitlokken'. Dat JIJ je niet kan inhouden is een probleem met JOU zelfbeheersing.
Kijken mag (als ze daar niet tegenkan moet ze het niet aantrekken). Aanraken alleen als ze duidelijk laat merken dat ze dat wil. En nog een tip - mocht dat toch een keer miscommuniceren en ze is er niet van gedient, hou dan de eer aan jezelf en laat het erbij. Niets kan een avond zo verpesten als een gast die de godgandse nacht achter je aanloopt en probeert je aandacht te trekken/met je aan de praat te raken/je aan te raken. (en als ik dat ooit nog een keer meemaak zal ik 'm eens echt duidelijk vertellen wat ik daarvan vind)
||
Citaat:
Misschien vinden die meisjes die kleding gewoon MOOI? Ik vind m'n vriendin in kort rokje ook opwindend, andere mensen ongetwijfeld ook, maar dat is toch geen vrijbrief om er bovenop te springen? Die meisjes moeten zich niet aanpassen, JIJ hebt een ziek hoofd. Je loopt te veel je pikkie achterna kerel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag bij uitgaan en op warme dagen best uitdagende kleding. Daar zijn 2 redenen voor:
1. Ik vind het mooi 2. Het is warm!!! Zeker tijdens het uitgaan is het behoorlijk heet in zo'n discotheek; iedereen danst--->zweet--->hitte! Het wil niet zeggen dat iedereen maar bovenop me mag springen of me aan mag raken. Als ik een vriend heb draag ik overigens (als het langer aan is dan, mag geen verkeerde indruk krijgen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk draag ik geen al té strakke kleding, maar ook gene oversized dingen. Dus, je kunt me wel es in een strak truitje tegenkomen. Maar meestal koop ik spulletjes soms iets te groot: ze zijn heel strak bedoeld, dus in mijn geval zou'k maatje 1 moeten kopen, maar ik koop vaak maatje 2 of 3 geowon omdat 't truitje of topje me echt te spanned gaat lijken, 'k heb't graag wat losjes.
'k moet wel zeggen da'k sommige reacties hier best begrijp. Sommige meisjes kleden zich echt wel erg opzichtig... vooral die te korte rokjes zijn zo lelijk. Een topje met een decolleté kan bij veel mensen nog mooi staan, en dan hoeven mannen daar niet meteen zo naar te staren. Ik zou't niet aangenaam vinden (nou, ze doen't ook niet naar mij hoor, want 'k heb ook niet veel). En vooral zo'n topjes in de winter of op koude dagen... ja, je bekijkt 't maar. Nu, volgen jullie nog ene beetje? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(vind ook ziek van die jongens die niet kunnen stoppen en niet weten wat nee is) heb ik nog een leuk stukje van staan op mij cu2 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie dingen als ik uit ga en dat meld ik. Ik ben gelukkig verliefd en heb ook nergens problemen mee, maar geef toe. Pak een meisje van 15 7 á 10 jaar geleden en nu .... veranderd?? Dacht het wel ..... (niet erg, maar jah ...) Ach, heb soms het gevoel dat je hier niks kan zeggen zonder dat je daar meteen zelf wordt over aangesproken ... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook weleens iets straks aan hoor. Gewoon zo'n topje meestal met uitgaan... Anders is het 1) te warm en 2) vind ik het zonde als er allerlei bierzooi over een trui heenkomt. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt bepaalde lichaamsdelen accentueren met bepaalde soort kleding. Maar als je met je kleding de aandacht moet trekken zit het toch niet goed.
Mij lijkt het juist leuk om echt NIET sexy, NIET uitdagend gekleed te gaan. Maar dan juist weer ontzettend veel aandacht hebben omdat je het gewoon van je haren/gezicht whatever hebt. Kleding is cool, je kunt veel verschillende dingen aantrekken waar bij je lichaam beter uit de verf komt. Maar het kan ook TE zijn, en daar hou ik niet van. Zelf doe ik het ook niet. Wel uitdagend, maar niet sletterig. Daar heb ik een hekel aan. Ik heb liever de uitstraling: 'Hard To Get" Dan: "Ik ben makkelijk te nemen" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Dáárom zegt het iets over de persoonlijkheid van iemand.
|
Het is in ieder geval geen vrijgeleide om een schaars gekleed meisje te gaan lastigvallen/bepotelen/...
Ik krijg wat van die jongens die beweren van "Ze vrààgt er toch om" enz. ![]() Ikzelf heb nie zoveel zin om er echt hoerig bij te lopen, maar ja sommige mensen vinden al vlug iets hoerig. Ik draag wel vaak netkousen en iets of wat van decolleté maar ik vind niet dat ik er hoerig uitzie. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |