Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de helderheid: de kandidaten.
![]() ![]() De Vlaamse Wendy (27 jaar) en Bruno (28 jaar) zijn een getrouwd stel. ![]() De energieke Dieter (l) en Steven (r) (22 jaar) komen uit België en zijn een identieke eeneiige tweeling met een zeer hechte band. ![]() Marion en Dominique kennen elkaar nog niet. De Nederlandse Marion (43 jaar) is moeder van zes kinderen en runt een eigen bedrijf. Marions partner Dominique (24 jaar) komt uit België en werkt als model. ![]() De Marokkaanse Jamila (39 jaar) en Hassan (40 jaar) wonen in België, zijn 14 jaar getrouwd. ![]() Josje (40 jaar) en Loes (40 jaar) zijn twee Nederlandse huisvrouwen die elkaar hebben leren kennen op het schoolplein. ![]() De Nederlandse Mark (28 jaar) en Marlinde (24 jaar) hebben een relatie. ![]() De Vlaamse Peter en de Nederlandse Veronique kennen elkaar nog niet. Peter (35 jaar) is Dr. in de dierengeneeskunde. De Nederlandse Veronique (24 jaar) is net afgestudeerd als eventmanager. ![]() De Nederlandse Liesbeth (30 jaar) en Raymond (35 jaar) zijn elkaars schoonzus/zwager.
|
Ik vind sympathiek: Hassan, de huisvrouwen en de tweeling. Die ene die zo goed zijn talen kan, indrukwekkend.
![]() Minder leuk: Jamilia (te druk ![]() ![]() Niet echt in beeld: Mark en Marlinde Raymond heeft een aparte kop btw. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Jamila de hele tijd: ik ben een moslim, ik kom uit marokko, ik ben een moslim. ![]() |
![]() |
|
Ik erger me nu al dood aan die Liesbeth en Peter. Wat is zij ontzettend irritant, die stèm! En Peter is veel te fanatiek. Als het goed gaat denkt hij geloof ik dat ze de hele race gaan winnen, maar bij de kleinste tegenslag is hij er van overtuigd dat ze linea recta naar huis gaan
![]() De tweeling is natuurlijk leuk, maar ze waren wel een beetje dom bezig al. Die kaart vergeten en vervolgens op hun dooie gemak teruggaan zonder iets mee te nemen... Tja, reken dan maar niet op de sympathie van de groep. Ik vind Jamila en Hassan juist wel leuk. Wel een beetje apart dat ze in één aflevering al tien keer heeft gezegd dat ze moslim is, maar ach, ik vergeef het haar (nu) nog. En Art <3 En het Peking-muziekje <3 Ik kwam alweer helemaal in de Pekingstemming ![]()
|
![]() |
|
Jammer dat de 2ling eruit liggen. Had echt verwacht dat ze door zouden zijn. De taal beheersen ze anders best goed en qua liften ging het ook goed. Jammer dat ze niet duidelijk waren over het eindpunt.
Hadden trouwens wel gave ogen ![]() Dit is trouwens ook voor het eerst dat ze 's avonds nog mochten liften. Is weer eens wat anders dan altijd maar overdag. |
![]() |
|
Wat is die Peter toch een blaaskaak. Eerst zeiken van nou kap er maar mee we gaan niet winnen bla bla bla. Heeft ie (helaas) alsnog gewonnen sjonge jonge.
In het 2de deel zag ik Marlinde helemaal niet meer, dacht dat ze gestopt waren of eruit geknikkerd waren, maar in stukje voor volgende week zag ik haar volgens mij toch lopen. Leuk stel vind ik dat namelijk ![]() Winnen zullen ze toch niet denk ik, vooral zij is veel te lief en te zachtaardig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat vaag dat ze in de reclame voor deze week een heel ander stukje lieten zien, dat ze over rotsen moesten klauteren en dat er gezegd werd dat
Spoiler
En OMG, wat heeft die Peter veel haar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Jos en Loes een leuk koppel ![]() Zo zielig op die steen. ![]()
|
Verwijderd
|
Peter is gaaf, van mij mag hij wel winnen
![]() Loes en Jos zijn echt te irritant, veel te braaf en te melig ze horen niet in dit programma vind ik, van mij mogen die er zo snel mogelijk uit. BTW: ik heb die van vorige week gemist, had toen geen zin om te kijken, en gister kon ik ook niet zo snel zien wie er niet meer bijwaren, dus wie gingen er toen uit? |
![]() |
|
Dat marokkaanse (?) stel ging er uit. Ik geloof dat hij Hassan heette.
Overigens vind ik Jos en Loes juist erg leuk en Peter behoorlijk irritant ![]() Maar ik hoop tot nu toe dat Mark en Marlinde gaan winnen. Ze doen hun best, maar nemen het spel ook weer niet al te serieus om te vergeten op wat voor mooie reis ze zijn. En dat vind ik leuk.
||
Citaat:
|
![]() |
gister;
die roodharige (Dominique?) moest alleen liften, want haar reispartner (Marion?) lag ziek op bed en mocht op doktersadvies niet meedoen aan de etappe. in het begin deed Dominique het vrij slecht maar naar het einde toe ging het beter. die Hassan en dat hypervrouwtje (Jamila?) kregen een laatste kans om toch weer aan het spel mee te doen, ze mochten door geen enkele kandidaat worden gezien tijdens het liften én ze moesten 3 koppels inhalen. als dat zou lukken zouden zij doorgaan naar de volgende etappe en zou het koppel dat als laatste eindigde, er uit gaan. als het niet zou lukken zouden Hassan & Jamila er toch uitvliegen. uiteindelijk bleek dat ze 2 koppels ongezien hadden ingehaald, 1 koppel te weinig dus en ze liggen er nu echt uit. de proef was iets met bananen op een ossenkar rondsjouwen, je kon kiezen tussen of - net genoeg bananen meenemen en daardoor heel snel zijn of - heel veel bananen meenemen en langzamer zijn, maar per tros bananen kreeg je 1 minuut tijdswinst terug. ik weet niet meer hoe de koppels heten die daar aan meededen ![]() |
![]() |
|
|